Automobiliai
Volkswagen
Toyota
Ford
Renault
Skoda
Peugeot
Nissan
Opel
Automobilių nerasta
Išvalykite filtrus ir pabandykite iš naujo.
Taip, pridėti bei pašalinti vartotojus (darbuotojus) galės įmonės paskyros administratorius CityBee savitarnoje.
Norėdami pridėti darbuotojus, prisijunkite prie savitarnos ir pasirinkite Darbuotojai -> Pridėti naudotoją.
SVARBU! Darbuotojo el. pašto adresas negali dubliuotis su jau sistemoje registruotu el. pašto adresu.
Norint darbuotojams panaikinti galimybę naudotis paslaugomis įmonės vardu, prisijungę prie savitarnos pasirinkite „Įmonės darbuotojai“ ir prie darbuotojo paspauskite šiukšliadėžės ikoną.
Rūpintis pačiam tikrai nereikės. Užtenka paskambinti mums numeriu +37070077084 ir pranešti apie problemėlę, kad tuo galėtų pasirūpinti mūsų budinti komanda.
Jums taikomos šios sutartys, tvarkos ir politikos:
• Programėlės privatumo politika
Radus prišiukšlintą ar apgadintą CityBee automobilį (jeigu apgadinimas nėra pažymėtas oranžiniu lipduku „Pranešta”) – praneškite per programėlę, nufotografuokite ir atsiųskite nuotrauką el.paštu info@citybee.lt arba žinute Facebook. Siųsdami nurodykite automobilio valstybinį numerį.
Norint prisijungti prie „CityBee“ mobiliosios programėlės slaptažodis nebėra naudojamas, tam reikalingas Jūsų sukurtas asmens identifikavimo kodas (PIN) arba biometriniai duomenys, jei juos nuskaityti leidžia Jūsų naudojamas įrenginys.
PIN kodą galite pasikeisti mobiliojoje programėlėje, paspaudę „Forgot your PIN code?“ nuorodą. Tai padarius, į Jūsų el. pašto dėžutę bus atsiųstas laiškas su instrukcijomis, paaiškinančiomis, kaip pasikeisti PIN kodą.
Norėdami pasikeisti „CityBee“ savitarnos slaptažodį, tinklalapyje https://selfservice.citybee.lt/#/login spauskite „Pamiršau / noriu pakeisti slaptažodį“. Tai padarę, pasirodžiusiame lange įveskite su „CityBee“ paskyra susietą savo el. pašto adresą, kuriuo bus atsiųstas laiškas su instrukcijomis, paaiškinančiomis, kaip pasikeisti slaptažodį.
Radus prišiukšlintą ar apgadintą CityBee automobilį (jeigu apgadinimas nėra pažymėtas oranžiniu lipduku „Pranešta”) – praneškite per programėlę, aktyvios rezervacijos metu paspaudus mygtuką Pranešti apie problemą. Jeigu informuosite apie susiklosčiusią padėtį per programėlę, kitais kanalais papildomai mūsų informuoti nereikia.
Atsidarykite mobiliąją CityBee programėlę, kurioje jau esate užsiregistravęs, pasirinkite ,,Meniu” -> ,,Pagalba”.
Būsite nukreipti į pagalbos centrą, kuriame pasirinkite ,,Kalbėtis su konsultantu”.
Ekrane matysite naujo pokalbio pradžią, tačiau spauskite rodyklę grįžti (<), esančią puslapio viršuje, kairiame kampe.
Tuomet pasirinkite “See Previous” (pamatyti ankstesnius susirašinėjimus). Ekrane matysite visus savo paskutinius susirašinėjimus.
Net ir pasibaigus mūsų sudarytai sutarčiai, Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR) suteikia mums teisę, o kiti teisės aktai įpareigoja saugoti su sutartimi ir jos vykdymu susijusią informaciją. Todėl Jūsų asmens duomenis saugosime nuo 3 mėn. iki 10 metų po sutarties pasibaigimo.
„CityBee“ privatumo politikoje detaliai paaiškiname, kokiais tikslais ir kokius Jūsų asmens duomenis tvarkome ir kiek tiksliai laiko juos saugome.
Išvalykite filtrus ir pabandykite iš naujo.