CityBee paslaugų teikimo taisyklės
CityBee paslaugų teikimo taisykles rasi šiuose dokumentuose:
Pasirinkę BeePool ikoną paspauskite „Sukurti kelionę“ ir įveskite visą reikiamą informaciją: kelionės pradžios tašką ir tikslą, išvykimo laiką, laisvų vietų automobilyje skaičių. Taip pat galite nurodyti kelionės išlaidas asmeniui ar pridėti papildomą komentarą apie kelionės vykdymo lūkesčius ar kitą svarbią informaciją. Baigę vesti informaciją, paspauskite „Sukurti“.
Belieka sulaukti norinčių keliauti kartu. Gavę vietų automobilyje rezervacijos pranešimus, nedelskite jų patvirtinti.
Pagal dabartinius įmonės nuostatus tiek fiziniai, tiek juridiniai asmenys už paslaugas atsiskaito pridėta mokėjimo kortele arba papildžius CityBee virtualią piniginę. Dėl specialių sąlygų prašome kreiptis el. paštu b2b@citybee.lt.
Susisiekite su mumis el. paštu info@citybee.lt ir mes pateiksime reikiamą informaciją, kaip pasinaudoti kompensacija.
Į mus kreiptis turėtų asmuo iš registruoto el. pašto mūsų sistemoje (jeigu paskyros neturi, ją reikėtų susikurti, nes kitaip negalime pateikti reikiamos informacijos apmokėjimui), kuris kreipsis ir į APVA kompensacijai gauti.
Asmuo, kuris kreipiasi kompensacijai už taršų automobilį gauti, turi sutapti su asmeniu, kuris atlieka bankinį pavedimą. Tai reiškia, jog mokėtojas ir PVM sąskaitos – faktūros gavėjas – turi būti tie patys, kitu atveju kompensacija pasinaudoti nepavyks.
Informuojame, jog kompensacija pasinaudoti galite tik Lietuvoje.
Patikrinkite, ar jūsų el. pašto adresas suvestas teisingai.
Savo elektroniniame pašte patikrinkite „šlamšto“ skiltį – galbūt laiškas nukeliavo ten.
Jei laiško su nuoroda susikurti naują slaptažodį vis tiek negaunate, naudokitės privačiu interneto ryšiu ir iš naujo spustelėkite ,,Pamiršau/noriu pakeisti slaptažodį“.
Jei problema vis tiek neišsisprendžia, kreipkitės į savo įmonės IT kolegas ir pasidomėkite, ar automatiniai CityBee laiškai nėra blokuojami.
Jungdamiesi prie CityBee savitarnos pirmą kartą, paspauskite „Pamiršau / noriu pakeisti slaptažodį“, įveskite savo el. paštą ir, gavę nuorodą naujam slaptažodžiui, jį susikurkite.
Atšaukti kelionę galite bet kuriuo metu prieš kelionės pradžią.
Tai galite padaryti programėlėje, „BeePool“ skiltyje, prie savo kelionių pasirinkę kelionę, kurią norite atšaukti, ir paspaudę „Atšaukti kelionę“. Atkreipiame dėmesį, kad vairuotojas privalo asmeniškai susisiekti su visais keleiviais, kurių rezervacijas patvirtino, ir suderinti naujas kelionės sąlygas.
Būtina pabrėžti, kad programišiai dalies „CityBee“ klientų duomenis pavogė ne iš dabartinės sistemos, kuri yra saugi ir patikima. Nusikaltėliai neteisėtai pasisavino vieną failą, kurį 2018 m. vasario mėn. laikinai naudojome techniniais tikslais.
Siekdama užtikrinti klientų duomenų saugumą, bendrovė „CityBee“ nuolatos vertina ir griežtina taikomus saugumo reikalavimus. Pavyzdžiui, 2020 m. buvo inicijuotas visuotinis klientų naudotų slaptažodžių keitimas, nes buvo įvesti nauji slaptažodžių sudėtingumo reikalavimai. 2021 m. pradžioje „CityBee“ apskritai atsisakė slaptažodžių ir perėjo prie klientų identifikavimo taikant unikalius PIN kodus arba biometrinius duomenis.
Išaiškėjus duomenų vagystei, „CityBee“ nedelsdama inicijavo vidinį IT sistemų auditą, išorinį duomenų vagystės auditą ir vadinamąją įsilaužimo simuliaciją, kurios metu nebuvo aptikta vartotojų duomenų saugumui grėsmę keliančių spragų.
Kad užtikrintų klientų duomenų saugumą, „CityBee“ ir ateityje vykdys periodinį IT saugumo auditą.
CityBee paslaugų teikimo taisykles rasi šiuose dokumentuose: