Apie plano galiojimo terminą pranešime el. laišku po kiekvienos kelionės, atliktos su „CityBee“ prenumeratos planu. Jį taip pat gali pasitikrinti „CityBee“ programėlėje, skiltyje „Prenumerata“.
Su „CityBee“ paskyra privalu susieti bent vieną atsiskaitymo kortelę. Gali susieti daugiau negu vieną mokėjimo kortelę ir pasirinkti iš kurios kortelės bus vykdomas atsiskaitymas už paslaugas prieš kiekvieną kelionę. Svarbu, kad kortelės tipas būtų VISA arba MasterCard bei būtų aktyvuoti saugūs pirkimai internetu.
Kaip aktyvuoti saugius pirkimus internetu?
1. SEB: prisijunk prie savo interneto banko ir viršuje esančioje meniu juostoje surask skiltį „Sąskaitos ir kortelės” -> „Kortelių sąrašas”. Matysi visas savo korteles, kurios gali būti registruojamos saugaus pirkimo internetu programoje. Prie pageidaujamos kortelės žemiau nurodytų pasirinkimų, paspausk „Atsiskaitymas internetu” ir spausk „Įjungti”.
2. Swedbank: prisijunk prie savo interneto banko ir kairėje pusėje esančioje meniu juostoje surask skiltį „Kortelės” -> „Saugus pirkimas internetu”. Matysi visas savo korteles, kurios gali būti registruojamos saugaus pirkimo internetu programoje. Pasirink pageidaujamą kortelę prie užrašo „Atsiskaitymas internetu” ir spausk „Įjungti”.
3. Šiaulių bankas: prisijunk prie savo interneto banko ir kairėje pusėje pateiktame meniu, pasirink „Kortelės” -> „Saugus atsiskaitymas”-> pasirink atsiskaitymų kortelę, kuriai pageidauji aktyvuoti saugius atsiskaitymus internetu ir spausk „Registruoti” -> įvesk prašomus duomenis ir juos patvirtink paspaudžiant mygtuką „Įvesti ir pasirašyti” -> netrukus kortelės statusas pasikeis į „Užregistruota”.
4. Luminor bankas: prisijunk prie savo interneto banko ir pateiktame meniu, pasirink punktą „Mokėjimo kortelės” -> pasirink atsiskaitymų kortelę, kuriai pageidauji aktyvuoti saugius atsiskaitymus internetu ir atsivėrusiame lange spausk „Saugaus atsiskaitymo paslaugos nustatymai” -> pasirink mygtuką „Užsakyti paslaugą” -> įvesk prašomus duomenis, kuriuos bankas vėliau tau rodys pirkimo metu -> spausk „Užsakyti paslaugą”.
5. Danske bankas: papildomas saugių atsiskaitymų internetu įjungimas nereikalingas.
6. Citadele bankas: papildomas saugių atsiskaitymų internetu įjungimas nereikalingas.
„CityBee“ prenumeratos plano galiojimo laikotarpiu galima rinktis ir kelionės paketus ilgesnėms kelionėms – už juos mokama papildomai.
Jei esate „CityBee“ klientas, automatiškai sugeneruotą su „CityBee“ paskyra susijusių asmens duomenų kopiją galite atsisiųsti prisijungę prie savo paskyros „CityBee“ savitarnoje https://selfservice.citybee.lt/. Prisijungę prie savo „CityBee“ savitarnos https://selfservice.citybee.lt/, pasirinkite savo el. pašto adresą viršuje dešinėje ir tuomet spauskite nuorodą „Gauti savo duomenis“.
Jei nebeturite „CityBee“ paskyros, parašykite mums adresu info@citybee.lt ir Jūsų el. pašto adresu, kurį esate anksčiau nurodę registruodamiesi „CityBee“ paskyroje, atsiųsime el.laišką su informacija, kaip galite gauti automatiškai sugeneruotą su „CityBee“ paskyra susijusių asmens duomenų kopiją. Nepamirškite patikrinti „Brukalų“ („Spam“ ar „Junk“) aplanką, jei negautumėte el. laiško.
Atkreipiame dėmesį, kad savitarną pasiekti ir duomenų kopiją atsisiųsti galite tik internete, interneto naršyklėje įrašę adresą https://selfservice.citybee.lt/. Per mobiliąją programėlę duomenų kopijos atsisiųsti negalėsite.
Prisijungus prie „CityBee“ savitarnos naršyklėje su taisyklėmis sutikti nereikia ir galėsite atsisiųsti duomenų kopiją.
Jeigu su mūsų skambučių centru susisieksi iš „CityBee“ paskyroje neregistruoto telefono numerio, mes turėsime Tave identifikuoti – paprašysime patikslinti informaciją, kurią žinosi tik Tu!
Identifikacijos tikslais galime atsiųsti į Tavo paskyroje nurodytą telefono numerį ar el. pašto adresą patvirtinimo kodą ir paprašysime, kad gautą kodą mums padiktuotum.
Jeigu identifikacija nebus sėkminga, neturėsime galimybės suteikti reikalingą pagalbą.
Atkreipki dėmesį, jog jeigu su mumis susisieksi iš paskyroje nurodyto telefono numerio, identifikacijos procesas taip pat gali būti taikomas.
Informacija, pasiekiama viešai, yra pateikiama visiems vartotojams be identifikacijos.
Kelionės metu viršijus maksimalią numatytą trukmę ar atstumą, bus taikomi įprasti „CityBee“ minutės ir kilometro tarifai pagal pasirinkto automobilio modelio „Mokėk tiek, kiek nuvažiuoji“ kainodarą. Iškart po kelionės el. paštu gausi sąskaitą, kurioje bus nurodyta suma, susidariusi už papildomai nuvažiuotus kilometrus ir / ar minutes. Ši suma bus nuskaičiuota nuo mokėjimo kortelės, susietos su tavo „CityBee“ paskyra.
Jei dėl tam tikrų priežasčių papildomai susidariusios sumos nuo mokėjimo kortelės nuskaičiuoti nepavyktų ir susidarytų skola, naujos kelionės pradėti negalėsi tol, kol įsiskolinimas už praėjusią kelionę nebus padengtas.
Jei automobilis ilgalaikės nuomos metu išsipurvino, mes siūlome kelis variantus:
Nuvykti į „PRO BRO” tunelinę plovyklą ir nusiplauti automobilį nemokamai.
Susisiekti su mumis numeriu +37070044844 ar el. paštu info@citybee.lt.
Rūpintis pačiam tikrai nereikės. Užtenka paskambinti mums numeriu +37070077084 ir pranešti apie problemėlę, kad tuo galėtų pasirūpinti mūsų budinti komanda.