Ilgalaikės rezervacijos metu (kelionės paketai), mokestis nuskaitomas kelionės pradžioje ir jei pasibaigus kelionės paketo tarifams išnaudojamas papildomas laikas ir/ar kilometrai, mokestis už faktiškai sukauptą sumą bus išskaičiuojamas kelionės metu arba jos pabaigoje.
Suma bus nuskaičiuota nuo jūsų pasirinktos kortelės. Jeigu CityBee piniginėje turite pinigų arba sukauptų kreditų, pavyzdžiui, už papildytą kurą, pirmiausia lėšos bus nuskaičiuojamos nuo šios sumos. Jei sumos nuskaičiuoti nepavyks, paprašysime ją apmokėti arba palikti automobilį artimiausioje CityBee zonoje.
Teisę pridėti mokėjimo kortelę ir matyti jos duomenis turi tik įmonės paskirtas administratorius.
Norėdami pridėti mokėjimo kortelę, atlikite šiuos žingsnius:
Prisijunkite prie CityBee savitarnos puslapio.
Spauskite → Mokėjimo kortelė → Pridėti mokėjimo kortelę.
Įrašykite duomenis ir pasirinkite -> Išsaugoti kortelę.
Vairuotojas gali paprašyti bendrakeleivių padengti dalį kelionės išlaidų. Kelionės išlaidų kompensavimas yra grįstas vairuotojo ir bendrakeleivių susitarimu.
Tikrai taip! Kelionę naudodamiesi BeePool galite vykdyti tiek su CityBee, tiek su savo asmeniniu automobiliu.
Jeigu nuspręsite vairuoti savo automobilį, prieš kelionę įsitikinkite, kad jis yra techniškai tvarkingas ir turi visus reikiamus dokumentus. Kelionės metu privaloma turėti transporto priemonės registravimo ir techninės apžiūros dokumentus, transporto priemonių valdytojų privalomojo civilinės atsakomybės draudimo polisą bei kitus reikiamus dokumentus. Atkreipiame dėmesį, kad CityBee minėtų dokumentų prieš kelionę netikrina, o bendrakeleiviai vairuotojo jų paprašyti gali bet kuriuo kelionės metu.
Prisijungę CityBee programėlės pasirinkite Meniu -> Jūsų vardas. Šioje skiltyje matysite dvi paskyras: įmonės ir asmeninę.
Jungdamiesi prie CityBee savitarnos pirmą kartą, paspauskite „Pamiršau / noriu pakeisti slaptažodį“, įveskite savo el. paštą ir, gavę nuorodą naujam slaptažodžiui, jį susikurkite.
Susisiekite su mumis el. paštu info@citybee.lt ir mes pateiksime reikiamą informaciją, kaip pasinaudoti kompensacija.
Į mus kreiptis turėtų asmuo iš registruoto el. pašto mūsų sistemoje (jeigu paskyros neturi, ją reikėtų susikurti, nes kitaip negalime pateikti reikiamos informacijos apmokėjimui), kuris kreipsis ir į APVA kompensacijai gauti.
Asmuo, kuris kreipiasi kompensacijai už taršų automobilį gauti, turi sutapti su asmeniu, kuris atlieka bankinį pavedimą. Tai reiškia, jog mokėtojas ir PVM sąskaitos – faktūros gavėjas – turi būti tie patys, kitu atveju kompensacija pasinaudoti nepavyks.
Informuojame, jog kompensacija pasinaudoti galite tik Lietuvoje.
Vidinio tyrimo metu nustatyta, kad buvo pavogti dalies iki 2018 m. vasario 22 d. „CityBee“ klientais tapusių asmenų duomenys, kuriuos tvarkėme 2018 m. vasario 22 d.:
• vardas, pavardė, asmens kodas, telefono numeris, elektroninio pašto adresas, gyvenamosios vietos adresas,
• vairuotojo pažymėjimo numeris,
• užšifruotas (angl. hashed) slaptažodis,
• mokėjimo kortelės tipas, galiojimo laikotarpis ir paskutiniai keturi kortelės numerio skaičiai,
• vidinė informacija apie kliento „CityBee“ paskyrą (jos sukūrimo data ir statusas, kliento ir paskyros identifikatoriai, blokavimo priežastis (jei blokuota), maksimalus klientui suteiktas paslaugų įsiskolinimo limitas ir nuolaidos panaudojimas, įmonės pavadinimas ir jos atstovo el. pašto adresas (jei buvo nurodyta).
Atsižvelgdami į visuomenės susirūpinimą, norime pabrėžti, kad vairuotojų pažymėjimų kopijos, galiojimo datos, asmenų nuotraukos, klientų kelionių istorijos ir mokėjimų kortelių informacija, kuria pasinaudojusios trečiosios šalys galėtų atlikti mokėjimus, nebuvo pavogtos.
Ar Jūsų asmens duomenys buvo paveikti incidento, galite saugiai patikrinti savitarnos svetainėje selfservice.citybee.lt/.
Informacijos apie tai, kokie konkretūs pavienių klientų duomenys buvo paveikti, mes nekaupiame ir netvarkome. Nusikaltimo aplinkybes toliau aiškinasi Asmens duomenų apsaugos inspekcija ir policija.