Atsidarykite mobiliąją CityBee programėlę, kurioje jau esate užsiregistravęs, pasirinkite ,,Meniu” -> ,,Pagalba”.
Būsite nukreipti į pagalbos centrą, kuriame pasirinkite ,,Kalbėtis su konsultantu”.
Ekrane matysite naujo pokalbio pradžią, tačiau spauskite rodyklę grįžti (<), esančią puslapio viršuje, kairiame kampe.
Tuomet pasirinkite “See Previous” (pamatyti ankstesnius susirašinėjimus). Ekrane matysite visus savo paskutinius susirašinėjimus.
Rezervuodami automobilį, galite rinktis iš dviejų variantų:
1. 15min nemokama rezervacija– išsirinkite automobilį, spauskite „Rezervuoti” ir jums įsijungs nemokama 15 minučių rezervacija, kuri skirta jums prieiti prie automobilio ir jį atrakinti. Jeigu per 15min automobilio neatrakinsite, jūsų rezervacija nutrūks.
2. Pratęsta rezervacija – jūs galite užsirezervuoti automobilį ir ilgesniam laikui nei 15min. Tokiu atveju, po nemokamų 15min jums bus pradedamas skaičiuoti mokamas rezervacijos laikas. Viena mokamos rezervacijos minutė kainuoja tiek pat, kiek viena pasirinkto automobilio naudojimo minutė. Šios rezervacijos maksimali trukmė – 24 valandos. Jei per šį laiką neatrakinsite automobilio mobiliojoje programėlėje pasirinkdami mygtuką „Atrakinti”, rezervacija nutrūks, tačiau už ją turėsite sumokėti. Mokamą rezervaciją galite nutraukti – tokiu atveju, mokėsite tik už panaudotą mokamos rezervacijos laiką.
Priėjus prie automobilio, programėlėje spauskite „Atrakinti”. Automobilis atsirakins, o raktelius rasite automobilio viduje.
Jeigu bandant atrakinti CityBee automobilį (spaudžiant „Atrakinti” mygtuką mobiliojoje programėlėje) jis neatsirakina, susisiekite su mumis telefonu: 8 700 77084 – jums padės visą parą dirbantis avilio pagalbos centras.
Norint pasirašyti sutartį su „CityBee”, užpildykite registracijos formą skirtą verslo klientams: https://citybee.lt/lt/verslo-klientai/.
Suprantame, kad kaupiamoji nuolaidų sistema ON tapo Tavo kelionių dalimi ir tuo labai džiaugiamės. Vis dėlto, š. m. vasario 29 d. yra paskutinė ON veikimo diena. Kovo mėnesį lygio perskaičiavimas neįvyks, tačiau visus sukaupus kuponus bus galima išnaudoti kaip ir įprastai – tris mėnesius nuo jų gavimo dienos. Tikime, kad netrukus naujai pristatytas vertės pasiūlymas klientams Tave džiugins ne mažiau ir leis keliauti su CityBee tik dar dažniau!
Klientams informaciją pradėjome teikti nedelsdami, tos pačios dienos vakare, išsiaiškinę pirmines vagystės aplinkybes. Visus duomenų vagystės paveiktus asmenis informavome el. laiškais bei SMS žinutėmis. Be to, informacija buvo skelbiama ir „CityBee“ paskyroje „Facebook“ socialiniame tinkle, „CityBee“ interneto svetainėje bei žiniasklaidoje.
Jei mūsų siųstos informacijos negavote, patikrinti, ar Jūsų duomenys buvo pavogti, galite prisijungę prie „CityBee“ savitarnos svetainės selfservice.citybee.lt. Ji veikia ir anksčiau blokuotiems „CityBee“ klientams.
Glaudžiai bendradarbiaujame su incidento tyrimą vykdančiomis institucijomis, tad vos išaiškėjus naujoms aplinkybėms ar aktualiai informacijai mes ir toliau informuosime klientus bei visuomenę aukščiau nurodytais kanalais.
Registruodamiesi „CityBee“ programėlėje Jūs buvote supažindintas su naudojimosi taisyklėmis bei privatumo politika ir sutikote su jų sąlygomis. Jei to būtumėte nepadarę, negalėtumėte naudotis „CityBee“ paslaugomis.
Apie tai, kad pavogti dalies mūsų klientų duomenys, sužinojome 2021 m. vasario 15 d. Deja, tuo metu dar tiksliai nebuvome nustatę, kokie duomenys buvo pavogti ir koks yra vagystės mastas.
Vos išaiškėjus vagystei, „CityBee“ komanda ir nepriklausomi ekspertai iškart ėmė tirti incidento aplinkybes. Informaciją apie incidentą klientams, teisėsaugai ir visuomenei pradėjome teikti tą pačią dieną, kai buvo sužinota apie duomenų vagystę.
Rūpintis pačiam tikrai nereikės. Užtenka paskambinti mums numeriu +37070077084 ir pranešti apie problemėlę, kad tuo galėtų pasirūpinti mūsų budinti komanda.