Pagal dabartinius įmonės nuostatus tiek fiziniai, tiek juridiniai asmenys už paslaugas atsiskaito pridėta mokėjimo kortele arba papildžius CityBee virtualią piniginę. Dėl specialių sąlygų prašome kreiptis el. paštu b2b@citybee.lt.
Taip, pinigai būtų grąžinti, tačiau mums reikės dokumento, kuris patvirtintų faktą, jog kompensacija pasinaudoti nepavyko ir ji nebuvo suteikta.
Jei kuro išlaidas apmokėjote pats, Jūsų išlaidas kompensuosime.
Tam, kad lėšos būtų grąžintos į Jūsų banko sąskaitą, tiek juridiniam, tiek fiziniam asmeniui, prašome susisiekti el. paštu info@citybee.lt. Gavus jūsų laišką, pateiksime išlaidų grąžinimo prašymą, kurį reikės užpildyti ir atsiųsti mums.
CityBee automobiliai yra nauji ir geros techninės būklės. Vis dėlto jeigu jūsų automobilis neužsiveda arba sugenda (važiuodami girdite pašalinį garsą, prietaisų skydelyje užsidegė raudonos spalvos indikacinė lemputė ar yra kitų gedimo požymių) prašome susisiekti su mumis telefonu +37070077084.
Mūsų užduotis – kiek įmanoma greičiau ir sklandžiau suteikti jums reikalingas paslaugas, kad bet koks gedimas kelyje sukeltų kuo mažiau nepatogumų ir jūs kuo greičiau galėtumėte tęsti kelionę. Nesvarbu, kurioje miesto vietoje būtumėte – operatyviai sudarysime sąlygas kelionei tęsti,o jums bus pritaikyta kompensacija.
Jei automobilis nuomos metu išsipurvino, mes siūlome kelis variantus:
• Nuvykti į „Švaros Brolių” tunelinę plovyklą ir nuplauti automobilį nemokamai.
• Galime jums pristatyti langų ir salono apdailų valymui skirtas servetėles.
• Užsirezervuoti laiką pas mūsų partnerius ir pristatyti automobilį sutartu laiku plovimui.
Plovimo metu yra nuplaunama automobilio išorė, išvalomas automobilio salonas bei papildomas langų skystis.
Partnerių kontaktai:
a) Plovykla „ŠVARI AUTO“, esanti Vilniaus Akropolyje šalia SOS gyvūnų prieglaudos Ozo g. 25. Darbo laikas: I-VII 10-20 val., tel. nr. rezervacijai: +370 6 103 0111.
b) Plovykla „ŠVARUČIAI“, esanti „Plaunu pats“ patalpose šalia „Neste“ degalinės Laisvės pr. 125. Darbo laikas: I-V 9-18 val., tel. nr. rezervacijai: +370663 70 666.
Būtina pabrėžti, kad programišiai dalies „CityBee“ klientų duomenis pavogė ne iš dabartinės sistemos, kuri yra saugi ir patikima. Nusikaltėliai neteisėtai pasisavino vieną failą, kurį 2018 m. vasario mėn. laikinai naudojome techniniais tikslais.
Siekdama užtikrinti klientų duomenų saugumą, bendrovė „CityBee“ nuolatos vertina ir griežtina taikomus saugumo reikalavimus. Pavyzdžiui, 2020 m. buvo inicijuotas visuotinis klientų naudotų slaptažodžių keitimas, nes buvo įvesti nauji slaptažodžių sudėtingumo reikalavimai. 2021 m. pradžioje „CityBee“ apskritai atsisakė slaptažodžių ir perėjo prie klientų identifikavimo taikant unikalius PIN kodus arba biometrinius duomenis.
Išaiškėjus duomenų vagystei, „CityBee“ nedelsdama inicijavo vidinį IT sistemų auditą, išorinį duomenų vagystės auditą ir vadinamąją įsilaužimo simuliaciją, kurios metu nebuvo aptikta vartotojų duomenų saugumui grėsmę keliančių spragų.
Kad užtikrintų klientų duomenų saugumą, „CityBee“ ir ateityje vykdys periodinį IT saugumo auditą.
Programišiai pavogė dalies iki 2018 m. vasario 22 d. „CityBee“ sistemoje užsiregistravusių asmenų duomenis. Vėliau „CityBee“ klientais tapusių asmenų informacijos programišių pavogtoje dalinėje duomenų bazės kopijoje – nebuvo. Saugiai pasitikrinti, ar Jūsų duomenys buvo paveikti incidento, galite prisijungę prie „CityBee“ savitarnos svetainės selfservice.citybee.lt. Ji veikia ir anksčiau blokuotiems „CityBee“ klientams.
Elektromobilis užsiveda taip pat, kaip ir standartinis automobilis su vidaus degimo varikliu – pasukus į užvedimo spynelę įkištą raktelį arba paspaudus mygtuką „Start engine“.
Svarbu: Variklis užsives tik prisisegus saugos diržą.
Kaip ir hibridiniai automobiliai, elektromobilių variklis veikia labai tyliai, tad neišgirsite kaip jis užsiveda.