Klientams informaciją pradėjome teikti nedelsdami, tos pačios dienos vakare, išsiaiškinę pirmines vagystės aplinkybes. Visus duomenų vagystės paveiktus asmenis informavome el. laiškais bei SMS žinutėmis. Be to, informacija buvo skelbiama ir „CityBee“ paskyroje „Facebook“ socialiniame tinkle, „CityBee“ interneto svetainėje bei žiniasklaidoje.
Jei mūsų siųstos informacijos negavote, patikrinti, ar Jūsų duomenys buvo pavogti, galite prisijungę prie „CityBee“ savitarnos svetainės selfservice.citybee.lt. Ji veikia ir anksčiau blokuotiems „CityBee“ klientams.
Glaudžiai bendradarbiaujame su incidento tyrimą vykdančiomis institucijomis, tad vos išaiškėjus naujoms aplinkybėms ar aktualiai informacijai mes ir toliau informuosime klientus bei visuomenę aukščiau nurodytais kanalais.