Automobiliai
Volkswagen
Toyota
Ford
Skoda
Peugeot
Renault
Opel
Automobilių nerasta
Išvalykite filtrus ir pabandykite iš naujo.
Jei automobilis išsipurvino, mes siūlome kelis variantus:
Nuvykti į „PRO BRO” tunelinę plovyklą ir nusiplauti automobilį nemokamai.
Susisiekti su mumis numeriu +37070044844 ar el. paštu info@citybee.lt.
Klientams informaciją pradėjome teikti nedelsdami, tos pačios dienos vakare, išsiaiškinę pirmines vagystės aplinkybes. Visus duomenų vagystės paveiktus asmenis informavome el. laiškais bei SMS žinutėmis. Be to, informacija buvo skelbiama ir „CityBee“ paskyroje „Facebook“ socialiniame tinkle, „CityBee“ interneto svetainėje bei žiniasklaidoje.
Jei mūsų siųstos informacijos negavote, patikrinti, ar Jūsų duomenys buvo pavogti, galite prisijungę prie „CityBee“ savitarnos svetainės selfservice.citybee.lt. Ji veikia ir anksčiau blokuotiems „CityBee“ klientams.
Glaudžiai bendradarbiaujame su incidento tyrimą vykdančiomis institucijomis, tad vos išaiškėjus naujoms aplinkybėms ar aktualiai informacijai mes ir toliau informuosime klientus bei visuomenę aukščiau nurodytais kanalais.
Pasirinktą krovininį automobilį gali pasiimti tik iš CityBee krovininiams automobiliams skirtų zonų, o užbaigti kelionę ir palikti automobilį gali bet kurioje leistinoje CityBee krovininių automobilių zonoje, bet kuriame mieste, kuriame yra CityBee krovininių automobilių zona. Tad automobilio nebūtina grąžinti į tą pačią aikštelę, iš kurios paėmei.
Jei dar neturi aktyvios rezervacijos, krovininių automobilių stovėjimo zonas gali peržiūrėti paspaudus filtro ikonėlę, pasirinkus krovininius automobilius. Išsirink tinkamiausią automobilį iš laisvų automobilių, paspausk ant jo ir matysi, kur gali palikti automobilį.
Jei turi aktyvią rezervaciją, visas krovininių automobilių stovėjimo zonas gali matyti programėlėje esančiame žemėlapyje.
Atkreipiame dėmesį į tai, jog kai kurios krovininių automobilių zonos yra geltonos – geltonose CityBee stovėjimo zonose automobilio palikimas/ paėmimas yra apmokestinamas papildomu mokesčiu. Papildomą mokestį gali pamatyti paspaudus ant pasirinktos geltonos stovėjimo zonos.
Įsitikink, kad automobilis yra atrakintas.
Atidaryk automobilio įkrovimo lizdo dangtelį, kuris yra šalia vairuotojo durelių (VW e-Crafter atveju) arba už galinių durelių (lengvųjų elektromobilių atveju). Jei dangtelis neatsidaro, spustelk „Atrakinti” ant automobilio raktelio.
Jei automobilį įkrauni „IgnitisON” arba „ElintaCharge” greitojo įkrovimo stotelėje:
Naudok stotelėje randamus „Type 2” arba „CCS” įkrovimo laidus.
Dėmesio: kai kuriose įkrovimo stotelėse laidų konfigūracijos skiriasi, tad gali rasti tik „Type 2” arba tik „CCS” tipo laidą.
Paimk automobilio raktelį, prie kurio rasi prisegtą įkrovimo žetoną (RFID raktas; prie kiekvieno raktelio rasi du skirtingus žetonus: vienas yra skirtas „IgnitisON”, o kitas – „ElintaCharge” įkrovimo stotelėms).
Pirmiausia įkrovimo stotelėje nuskaityk atitinkamo tiekėjo įkrovimo žetoną.
Pasirink įkrovimo jungtį paspaudžiant mygtuką prie „Pasirinkite jungtį”.
Paspausk mygtuką „Pradėti”, kad pradėtum automobilio įkrovimą.
Jei automobilį įkrauni 2 jungčių „Elinta Charge” įkrovimo stotelėje:
Paimk įkrovimo laidą, kuris yra automobilyje:
• Elektrinio furgono VW e-Crafter atveju – po priekine vidurine sėdyne.
• Lengvojo automobilio atveju – bagažinėje esančioje atsarginio rato vietoje.
2. Vieną įkrovimo laido jungtį junk į automobilio įkrovimo lizdą, kitą – į įkrovimo stotelės lizdą.
3. Nuskanuok „ElintaCharge” žetoną nurodytoje vietoje įkrovimo stotelėje.
4. Įkrovimo stotelėje turėtų pradėti šviesti žodis „Charging”, nurodantis, jog automobilis yra įkraunamas.
Patikrink automobilio įkrovos lizdą: kol automobilis yra įkraunamas, turi šviesti žalia lemputė. Jeigu lemputė nešviečia arba šviečia oranžinė spalva, automobilis nėra įkraunamas. Taip pat patikrink automobilio informacinį ekraną (informaciniame skydelyje už vairo): turėtų būti rodomas likęs laikas iki pilno automobilio įkrovimo.
Nuo 2023-07-01 iki 2025-12-31 magistraliniais keliais važiuojant komerciniais elektromobiliais, kelių naudotojo mokesčio mokėti nereikia.
Užpylus kuro CityBee automobilyje, kai jo degalų atsargos sumažėja iki 1/4 bako tūrio, prie paskyros priskiriamas 2 EUR nuolaidų kuponas.
DĖMESIO! Kuponą už kuro papildymą galima gauti tik kartą per kelionę papildžius pilną baką kuro ir tik tada, kai bako likutis yra mažesnis nei 25%.
Kaip papildyti degalų atsargas: https://intercom.help/citybee/lt/articles/4890184-ar-reikia-moketi-uz-degalus.
Minimali kelionės kaina negali būti apmokėta nuolaidomis, jos bus pritaikytos tik viršijus sumą ateities kelionės metu.
Ačiū, kad rūpinatės bitutėmis!
CityBee automobiliai yra nauji ir geros techninės būklės. Vis dėlto jeigu tavo automobilis neužsiveda arba sugenda (važiuojant girdi pašalinį garsą, prietaisų skydelyje užsidegė raudonos spalvos indikacinė lemputė ar yra kitų gedimo požymių) prašome susisiekti su mumis telefonu +37070077084.
Mūsų užduotis – kiek įmanoma greičiau ir sklandžiau suteikti tau reikalingas paslaugas, kad bet koks gedimas kelyje sukeltų kuo mažiau nepatogumų ir tu kuo greičiau galėtum tęsti kelionę. Nesvarbu, kurioje miesto vietoje būtum – operatyviai sudarysime sąlygas kelionei tęsti, o tau bus pritaikyta kompensacija.
Atlikus mokėjimą už „CityBee“ prenumeratos planą, jo nutraukti ar sustabdyti negalima. Pinigai už įsigytą planą negrąžinami. „CityBee“ prenumeratos planas negali būti parduodamas ar kitu būdu perleidžiamas kitam asmeniui.
Išvalykite filtrus ir pabandykite iš naujo.