Kainos skaičiuoklė
Opel Crossland
Tavo kelionė kainuotų
0€
Į kainos skaičiuoklę yra įtrauktas Kelionės pradžios mokestis – 1.49€.
Norėdamas užsisakyti „CityBee“ prenumeratą, „CityBee“ programėlėje, skiltyje „Prenumerata“, išsirink tau tinkamiausią planą iš siūlomų variantų. Plano kaina bus automatiškai nuskaičiuota nuo mokėjimo kortelės, susietos su tavo „CityBee“ paskyra. Apmokėjimui pavykus, gausi plano įsigijimo patvirtinimą į savo el. paštą. Įsigytas planas aktyvuosis iškart ir galios 30 dienų.
Ilgalaikės rezervacijos metu (kelionės paketai), mokestis nuskaitomas kelionės pradžioje ir jei pasibaigus kelionės paketo tarifams išnaudojamas papildomas laikas ir/ar kilometrai, mokestis už faktiškai sukauptą sumą bus išskaičiuojamas kelionės metu arba jos pabaigoje.
Suma bus nuskaičiuota nuo tavo pasirinktos kortelės. Jeigu CityBee piniginėje turi pinigų arba sukauptų kreditų, pavyzdžiui, už papildytą kurą, pirmiausia lėšos bus nuskaičiuojamos nuo šios sumos. Jei sumos nuskaičiuoti nepavyks, paprašysime ją apmokėti arba palikti automobilį artimiausioje CityBee zonoje.
Jei kelionės metu nuleido padangą – nesijaudink, mes pasiruošę padėti! Štai ką turėtum daryti:
Saugiai sustok. Pirmiausia įsitikink, kad sustojai saugioje vietoje. Kelionės nebetęsk – taip užtikrinsi savo bei automobilio saugumą.
Kuo skubiau susisiek su mumis. Informuok mus apie nuleistą padangą per „CityBee“ programėlę arba susisiek su mūsų klientų aptarnavimo komanda. Klientų aptarnavimo komandos kontaktus rasi čia.
Neremontuok padangos savarankiškai. Mes viskuo pasirūpinsime, todėl nereikia keisti ar pačiam tvarkyti padangos. Paprasčiausiai vadovaukis mūsų komandos pateiktomis instrukcijomis.
Gera žinia ta, kad „BeeChill“ mokestis padengia ir padangų remontą – svarbu laikytis mūsų paslaugų teikimo ir kelių eismo taisyklių. Esame pasiruošę padėti tau ir pasirūpinti, kad tavo patirtis su CityBee būtų kuo sklandesnė!
Daugiau informacijos gali rasti mūsų Paslaugų teikimo taisyklėse.
Jei automobilis ilgalaikės nuomos metu išsipurvino, mes siūlome kelis variantus:
Nuvykti į „PRO BRO” tunelinę plovyklą ir nusiplauti automobilį nemokamai.
Susisiekti su mumis numeriu +37070044844 ar el. paštu info@citybee.lt.
Klientams informaciją pradėjome teikti nedelsdami, tos pačios dienos vakare, išsiaiškinę pirmines vagystės aplinkybes. Visus duomenų vagystės paveiktus asmenis informavome el. laiškais bei SMS žinutėmis. Be to, informacija buvo skelbiama ir „CityBee“ paskyroje „Facebook“ socialiniame tinkle, „CityBee“ interneto svetainėje bei žiniasklaidoje.
Jei mūsų siųstos informacijos negavote, patikrinti, ar Jūsų duomenys buvo pavogti, galite prisijungę prie „CityBee“ savitarnos svetainės selfservice.citybee.lt. Ji veikia ir anksčiau blokuotiems „CityBee“ klientams.
Glaudžiai bendradarbiaujame su incidento tyrimą vykdančiomis institucijomis, tad vos išaiškėjus naujoms aplinkybėms ar aktualiai informacijai mes ir toliau informuosime klientus bei visuomenę aukščiau nurodytais kanalais.
„BeeChill“ mokestis padengia vilkiko išlaidas avarijos atveju, kai automobilio nebegalima eksploatuoti. Tau tereikia mus nedelsiant informuoti, o mes pasirūpinsime viskuo kitu!
„BeeChill“ mokestis nepadengia automobilio nutempimo išlaidų toliau nurodytais atvejais:
Išsikrovus elektromobilio baterijai. Jei elektromobilio akumuliatorius išsikrovė tavo kelionės metu, „BeeChill“ nedengs papildomų išlaidų. Tokiu atveju vairuotojas privalo užtikrinti, kad automobilis būtų pakankamai pakrautas planuojamai kelionei. Na, o naudojantis automobiliais su vidaus degimo varikliu, vairuotojas taip pat privalo užtikrinti, kad degalų bake būtų pakankamai degalų.
Automobilio stovėjimo/parkavimo taisyklių pažeidimai. Jei transporto priemonė bus nutempta dėl kelių eismo taisyklių pažeidimo, pavyzdžiui, stovėjimo draudžiamoje vietoje, „BeeChill“ mokestis nepadengs šių išlaidų, o už nutempimą turėsi sumokėti savarankiškai.
Todėl labai svarbu laikytis kelių eismo taisyklių ir stebėti automobilio įkrovimo bei degalų lygį, kad išvengtum papildomų išlaidų. Išsamesnę informaciją rasi mūsų paslaugų teikimo taisyklėse arba kainoraštyje.
Įsitikink, kad automobilis yra atrakintas.
Atidaryk automobilio įkrovimo lizdo dangtelį, kuris yra šalia vairuotojo durelių (VW e-Crafter atveju) arba už galinių durelių (lengvųjų elektromobilių atveju). Jei dangtelis neatsidaro, spustelk „Atrakinti” ant automobilio raktelio.
Jei automobilį įkrauni „IgnitisON” arba „ElintaCharge” greitojo įkrovimo stotelėje:
Naudok stotelėje randamus „Type 2” arba „CCS” įkrovimo laidus.
Dėmesio: kai kuriose įkrovimo stotelėse laidų konfigūracijos skiriasi, tad gali rasti tik „Type 2” arba tik „CCS” tipo laidą.
Paimk automobilio raktelį, prie kurio rasi prisegtą įkrovimo žetoną (RFID raktas; prie kiekvieno raktelio rasi du skirtingus žetonus: vienas yra skirtas „IgnitisON”, o kitas – „ElintaCharge” įkrovimo stotelėms).
Pirmiausia įkrovimo stotelėje nuskaityk atitinkamo tiekėjo įkrovimo žetoną.
Pasirink įkrovimo jungtį paspaudžiant mygtuką prie „Pasirinkite jungtį”.
Paspausk mygtuką „Pradėti”, kad pradėtum automobilio įkrovimą.
Jei automobilį įkrauni 2 jungčių „Elinta Charge” įkrovimo stotelėje:
Paimk įkrovimo laidą, kuris yra automobilyje:
• Elektrinio furgono VW e-Crafter atveju – po priekine vidurine sėdyne.
• Lengvojo automobilio atveju – bagažinėje esančioje atsarginio rato vietoje.
2. Vieną įkrovimo laido jungtį junk į automobilio įkrovimo lizdą, kitą – į įkrovimo stotelės lizdą.
3. Nuskanuok „ElintaCharge” žetoną nurodytoje vietoje įkrovimo stotelėje.
4. Įkrovimo stotelėje turėtų pradėti šviesti žodis „Charging”, nurodantis, jog automobilis yra įkraunamas.
Patikrink automobilio įkrovos lizdą: kol automobilis yra įkraunamas, turi šviesti žalia lemputė. Jeigu lemputė nešviečia arba šviečia oranžinė spalva, automobilis nėra įkraunamas. Taip pat patikrink automobilio informacinį ekraną (informaciniame skydelyje už vairo): turėtų būti rodomas likęs laikas iki pilno automobilio įkrovimo.
Rezervuojant automobilį, gali rinktis iš dviejų variantų:
– Pasirinkus automobilį, spustelėk „Rezervuoti“ ir gausi nemokamą 15 minučių rezervaciją, suteikiančią tau prieigą prie automobilio, kad galėtum jį atrakinti.
– Jei per šį 15 minučių laikotarpį neatrakinsi automobilio, tavo rezervacija automatiškai nutrūks, nebent nuspręsi sumokėti už rezervacijos pratęsimą.
Jei 15 minučių nepakanka, gali pratęsti rezervaciją ilgesniam laikui, tačiau nepamirškite:
– Rezervaciją gali pratęsti naudodamas programėle po to, kai rezervavote automobilį. Spustelėk „Rezervacija“ ir pasirink „Pratęsti rezervaciją“.
– Pasibaigus 15 minučių terminui, prasidės mokamas rezervacijos laikas. Rezervuotos minutės kaina yra tokia pati, kaip ir naudojantis automobiliu;
– Rezervaciją gali pratęsti iki 24 valandų;
– Jei neatrakinsi automobilio programėlėje pasirinkus „Atrakinti“, rezervacija automatiškai baigsis, o už laiką, kurį rezervacija buvo aktyvi, bus imamas mokestis.
Apmokėtą rezervaciją galėsi atšaukti bet kuriuo metu, o mokestis bus imamas tik už panaudotą laiką.
Atvykus prie automobilio, programėlėje spustelėk „Atrakinti“. Automobilis atsirakins, o rakteliai bus automobilyje.
Jeigu bandant atrakinti CityBee automobilį (spaudžiant „Atrakinti” mygtuką mobiliojoje programėlėje) jis neatsirakina, susisiek su mumis telefonu – tau padės visą parą dirbantis avilio pagalbos centras.
Kontaktai Lietuvoje: +370 70077084;
Kontaktai Latvijoje: +371 272 65460;
Kontaktai Estijoje: +372 600 0160.
Tavo kelionė kainuotų
0€
Į kainos skaičiuoklę yra įtrauktas Kelionės pradžios mokestis – 1.49€.