CityBee paslaugų teikimo taisyklės
CityBee paslaugų teikimo taisykles rasi šiuose dokumentuose:
Įsitikink, kad automobilis yra atrakintas.
Paimk automobilio raktelį, prie kurio rasi prisegtą įkrovimo žetoną (RFID raktas; prie kiekvieno raktelio rasi du skirtingus žetonus: vienas yra skirtas „IgnitisON”, o kitas – „ElintaCharge” įkrovimo stotelėms).
Jeigu automobilis yra įkraunamase „IgnitisON” arba „ElintaCharge” greitojo įkrovimo stotelėje:
Įkrovimo stotelėje priliesk pažymėtą vietą su RFID žetonu ir paspausk „Sustabdyti”.
Palauk keletą sekundžių, kol įkrovimo procesas bus sustabdytas.
Atsargiai atjunk prie automobilio prijungtą įkrovimo laidą ir jį palik įkrovimo stotelėje.
Jeigu automobilis yra įkraunamas 2 jungčių „ElintaCharge” įkrovimo stotelėje:
Nurodytoje vietoje įkrovimo stotelėje prilietus žetoną luktelk keletą sekundžių, kol nustos šviesti žodis „Charging”.
Palauk keletą sekundžių, kol įkrovimo procesas bus sustabdytas.
Pirmiausia laidą atsargiai atjunk nuo įkrovimo stotelės, o tuomet jį atjunk ir nuo “CityBee” automobilio.
4. Laido nepalik, o padėk jį atgal į automobilį:
• Elektrinio furgono VW e-Crafter atveju – po priekine vidurine sėdyne.
• Lengvojo automobilio atveju – į bagažinėje esančią atsarginio rato vietą.
Jei nepavyksta lengvai atjungti laido nuo automobilio, ant automobilio raktelio du kartus spustelk mygtuką „Atrakinti”.
Taip, išnaudojęs „CityBee“ prenumeratos planui priklausančias keliones anksčiau nei plano galiojimo pabaiga, gali iš naujo pirkti norimą planą.
Planas aktyvuojamas pirkimo dieną. Apie plano aktyvavimą pranešime el. paštu iškart po pirkimo.
Programišiai pavogė dalies iki 2018 m. vasario 22 d. „CityBee“ sistemoje užsiregistravusių asmenų duomenis. Vėliau „CityBee“ klientais tapusių asmenų informacijos programišių pavogtoje dalinėje duomenų bazės kopijoje – nebuvo. Saugiai pasitikrinti, ar Jūsų duomenys buvo paveikti incidento, galite prisijungę prie „CityBee“ savitarnos svetainės selfservice.citybee.lt. Ji veikia ir anksčiau blokuotiems „CityBee“ klientams.
CityBee automobiliai yra nauji ir geros techninės būklės. Vis dėlto jeigu tavo automobilis neužsiveda arba sugenda (važiuojant girdi pašalinį garsą, prietaisų skydelyje užsidegė raudonos spalvos indikacinė lemputė ar yra kitų gedimo požymių) prašome susisiekti su mumis telefonu +37070077084.
Mūsų užduotis – kiek įmanoma greičiau ir sklandžiau suteikti tau reikalingas paslaugas, kad bet koks gedimas kelyje sukeltų kuo mažiau nepatogumų ir tu kuo greičiau galėtum tęsti kelionę. Nesvarbu, kurioje miesto vietoje būtum – operatyviai sudarysime sąlygas kelionei tęsti, o tau bus pritaikyta kompensacija.
Jei automobilis ilgalaikės nuomos metu išsipurvino, mes siūlome kelis variantus:
Nuvykti į „PRO BRO” tunelinę plovyklą ir nusiplauti automobilį nemokamai.
Susisiekti su mumis numeriu +37070044844 ar el. paštu info@citybee.lt.
Apie tai, kad pavogti dalies mūsų klientų duomenys, sužinojome 2021 m. vasario 15 d. Deja, tuo metu dar tiksliai nebuvome nustatę, kokie duomenys buvo pavogti ir koks yra vagystės mastas.
Vos išaiškėjus vagystei, „CityBee“ komanda ir nepriklausomi ekspertai iškart ėmė tirti incidento aplinkybes. Informaciją apie incidentą klientams, teisėsaugai ir visuomenei pradėjome teikti tą pačią dieną, kai buvo sužinota apie duomenų vagystę.
Pirkti langų skysčio su „Circle-K“ kortele negalima.
CityBee paslaugų teikimo taisykles rasi šiuose dokumentuose: