Greičiausiai Jūs jau turite „CityBee“ paskyrą, susietą su šiuo el. paštu, tačiau joje nurodytas kitas telefono numeris. Susisiekite su mumis el. paštu info@citybee.lt arba telefonu + 370 700 77 084 ir mes padėsime išspręsti šį nesklandumą.
„CityBee“ prenumeratos plano galiojimo laikotarpiu galima rinktis ir kelionės paketus ilgesnėms kelionėms – už juos mokama papildomai.
Net ir pasibaigus mūsų sudarytai sutarčiai, Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR) suteikia mums teisę, o kiti teisės aktai įpareigoja saugoti su sutartimi ir jos vykdymu susijusią informaciją. Todėl Jūsų asmens duomenis saugosime nuo 3 mėn. iki 10 metų po sutarties pasibaigimo.
„CityBee“ privatumo politikoje detaliai paaiškiname, kokiais tikslais ir kokius Jūsų asmens duomenis tvarkome ir kiek tiksliai laiko juos saugome.
Jei kelionės metu neišnaudosi visų kelionei su prenumeratos planu skirtų kilometrų ir minučių, nepanaudotas atstumas ir laikas nebus perkelti į kitą kelionę.
„CityBee“ automobiliai yra nauji ir geros techninės būklės. Vis dėlto jeigu tavo automobilis neužsiveda arba sugenda (važiuojant girdi pašalinį garsą, prietaisų skydelyje užsidegė raudonos spalvos indikacinė lemputė ar yra kitų gedimo požymių) prašome susisiekti su mumis telefonu +37070077084.
Mūsų užduotis – kiek įmanoma greičiau ir sklandžiau suteikti tau reikalingas paslaugas, kad bet koks gedimas kelyje sukeltų kuo mažiau nepatogumų ir tu kuo greičiau galėtum tęsti kelionę. Nesvarbu, kurioje miesto vietoje būtum – operatyviai sudarysime sąlygas kelionei tęsti, o tau bus pritaikyta kompensacija.
„CityBee“ prenumeratos laikotarpiu, kiekvienos kelionės pradžioje galėsi pasirinkti iš dviejų kelionės būdų – naudoti prenumeratos plano kelionę ar įsigyti kelionės paketą ilgesniam maršrutui. „Mokėk tiek, kiek važiuoji“ kainodara aktyvuosis automatiškai tik tuomet, kai viršysi prenumeratos plano kelionės ar papildomai įsigyto paketo kilometrus ir / ar minutes.
Pasirinktą krovininį automobilį gali pasiimti tik iš „CityBee“ krovininiams automobiliams skirtų zonų, o užbaigti kelionę ir palikti automobilį gali bet kurioje leistinoje „CityBee“ krovininių automobilių zonoje, bet kuriame mieste, kuriame yra „CityBee“ krovininių automobilių zona. Tad automobilio nebūtina grąžinti į tą pačią aikštelę, iš kurios paėmei.
Ilgalaikės rezervacijos metu, nepabaigiant kelionės, automobilį galima pastatyti visose žaliose „CityBee“ stovėjimo zonose.
Krovininių automobilių zonas gali matyti programėlėje.
Jei kuro pasipildei ne „Circle K“ degalinėje – nesijaudink, lėšas už kuro išlaidas tau sugrąžinsime. Svarbiausia išsaugok mokėjimo kvitą ir sek šį pinigų grąžinimo procesą.
Atkreipiame dėmesį, kad lėšų negalime grąžinti už kvitus, kurie yra senesni nei 3 mėn.