Norėdamas užsisakyti „CityBee“ prenumeratą, „CityBee“ programėlėje, skiltyje „Prenumerata“, išsirink tau tinkamiausią planą iš siūlomų variantų. Plano kaina bus automatiškai nuskaičiuota nuo mokėjimo kortelės, susietos su tavo „CityBee“ paskyra. Apmokėjimui pavykus, gausi plano įsigijimo patvirtinimą į savo el. paštą. Įsigytas planas aktyvuosis iškart ir galios 30 dienų.
Jeigu su mūsų skambučių centru susisieksi iš CityBee paskyroje neregistruoto telefono numerio, mes turėsime Tave identifikuoti – paprašysime patikslinti informaciją, kurią žinosi tik Tu!
Identifikacijos tikslais galime atsiųsti į Tavo paskyroje nurodytą telefono numerį ar el. pašto adresą patvirtinimo kodą ir paprašysime, kad gautą kodą mums padiktuotum.
Jeigu identifikacija nebus sėkminga, neturėsime galimybės suteikti reikalingą pagalbą.
Atkreipki dėmesį, jog jeigu su mumis susisieksi iš paskyroje nurodyto telefono numerio, identifikacijos procesas taip pat gali būti taikomas.
Informacija, pasiekiama viešai, yra pateikiama visiems vartotojams be identifikacijos.
Degalai papildomi bet kurioje Circle K degalinėje (atsiskaitoma CityBee degalų kortele, kurią rasi automobilyje)!
Nuo 2023-07-01 iki 2025-12-31 magistraliniais keliais važiuojant komerciniais elektromobiliais, kelių naudotojo mokesčio mokėti nereikia.
Jei automobilis išsipurvino, mes siūlome kelis variantus:
Nuvykti į „PRO BRO” tunelinę plovyklą ir nusiplauti automobilį nemokamai.
Susisiekti su mumis numeriu +37070044844 ar el. paštu info@citybee.lt.
„CityBee“ prenumerata yra testinė paslauga. Nuolatos ieškome naujų kelių, kurie leistų mūsų klientams keliauti taupiau ir patogiau. Planuodami „CityBee“ prenumeratą, įvertinome aktyviausių klientų poreikius ir nusprendėme pasiūlyti dažniausio tipo kelionių mieste planus, kuriuos įsigiję klientai galėtų neskaičiuoti laiko ir mėgautis taupiomis kelionėmis. Periodiškai vertinsime paslaugos aktyvumą bei tobulinsime ją pagal poreikį. Visi klientų atsiliepimai ir lūkesčiai yra labai laukiami. Kilus pastebėjimų, galima kreiptis info@citybee.lt.
„CityBee“ turi teisę bet kada keisti „CityBee“ prenumeratos sąlygas.
Susisiek su mumis el. paštu info@citybee.lt ir mes pateiksime reikiamą informaciją, kaip pasinaudoti kompensacija.
Į mus kreiptis turėtų asmuo iš registruoto el. pašto mūsų sistemoje (jeigu paskyros neturi, ją reikėtų susikurti, nes kitaip negalime pateikti reikiamos informacijos apmokėjimui), kuris kreipsis ir į APVA kompensacijai gauti.
Asmuo, kuris kreipiasi kompensacijai už taršų automobilį gauti, turi sutapti su asmeniu, kuris atlieka bankinį pavedimą. Tai reiškia, jog mokėtojas ir PVM sąskaitos – faktūros gavėjas – turi būti tie patys, kitu atveju kompensacija pasinaudoti nepavyks.
Informuojame, jog kompensacija pasinaudoti gali tik Lietuvoje ir su šeimos nariais ja pasidalinti nėra galimybės.
Sąskaitos papildymą, susijusį su APVA kompensacija išnaudoti CityBee dalijimosi paslaugoms bus galima per metus, didžiausia kompensacijos suma – 1000 EUR.
Naudojantis APVA kompensacija, negalima gauti sąskaitų įmonės vardu, o nuolaidos į sąskaitą neįtraukiamos.
Jei APVA paraišką atmes ir kompensacijos negausi, pinigai bus grąžinti, tačiau mums reikės dokumento, kuris patvirtintų faktą, jog kompensacija pasinaudoti nepavyko ir ji nebuvo suteikta.
Neišnaudotų pinigų susigrąžinti nebus galima, nes tai pažeistų APVA projekto sąlygas.
Degalų rūšį gali rasti CityBee programėlėje, aktyvios rezervacijos skiltyje.