Norėdamas susigrąžinti lėšas, kreipkis per programėlę – greita, paprasta, be jokių formalumų.
Kaip tai veikia?
Atsidaryk programėlę, eik į meniu ir pasirink „Kelionių istorija”. Pasirink savo kelionę ir spustelėk „Grąžinimas”. Pasirink vieną iš keturių grąžinimo priežasčių: degalai, AdBlue, parkavimo mokestis arba kelionės patirtis.
Pridėk reikiamą informaciją:
Už degalus, Adblue, ar parkingą – pridėk mokėjimo kvito nuotrauką.
Už kelionės patirtį – trumpai aprašyk situaciją.
Patikrink, ar viskas yra užpildyta, ir pateik prašymą. Išsiuntęs prašymą, programėlėje gausi patvirtinimo žinutę.
Norėdamas sekti progresą, naudokis programėlės skiltimi „Pagalba”. Ten matysi visą su grąžinimu susijusią informaciją bei mūsų klientų aptarnavimo komandos atsakymus.
Ši funkcija pasiekiama tik naudojantis naujausia „CityBee“ pragramėlės versija. Jei turi papildomų klausimų, susisiek su mumis per programėlę arba parašyk laišką į info@citybee.lt
Atkreipiame dėmesį, kad grąžinimai gali būti atliekami tik į „CityBee“ paskyros savininko sąskaitą.
Važiuok su CityBee be papildomų rūpesčių – už kurą mokame mes, tu tik už laiką ir kilometrus.
Papildyti kurą iš tiesų paprasta!
Nuvyk į bet kurią mūsų partnerių „Circle K“ degalinę, atsidaryk programėlę ir pradėk pilti kurą. Sek instrukcijas programėlėje, užsipilk pilną baką ir drąsiai leiskis į kelionę!
Jei bake buvo mažiau nei ketvirtadalis degalų, už kuro papildymą pritaikysime €2 nuolaidą!
Kuro papildymo instrukcija:
Atsidaryk programėlėje esantį žemėlapį ir pasirink artimiausią degalinę. Spustelėjus ant degalinės gausi nuorodą, kaip iki jos atvykti.
Atvykus į degalinę, atsidaryk „CityBee“ programėlę, spausk ant rezervacijos ir pasirink „Degalai“.
Programėlė Tau parodys visas laisvas kolonėles. Pasirink kolonėlę, prie kurios esi, aktyvuok ir sulauk patvirtinimo.
Gavęs pranešimą, kad gali pradėti pylimą, pasiimk pistoletą ir pradėk pilti. Baigęs grąžink pistoletą – ir viskas! Uždaryk baką ir drąsiai tęsk kelionę.
Nebenori pilti kuro? Atšaukti galima dviem būdais:
Rankiniu būdu: pasiimk pistoletą ir iškart grąžink – pylimas atšauktas.
Automatiškai: jei pistoleto nepaimsi per 2 minutes – sistema pati atšauks pylimą.
Gali taip nutikti, jog pildantis kurą reikės atsiskaityti automobilyje esančia kuro kortele (pvz.: nepavyko aktyvuoti kolonėlės per programėlę, kurą pildaisi už Baltijos šalių ribų). Kuro kortelės PIN kodą ir reikiamo kuro rūšį rasi „CityBee” programėlėje, aktyvios rezervacijos meniu.
Greičiausiai Jūs jau turite „CityBee“ paskyrą, susietą su šiuo el. paštu, tačiau joje nurodytas kitas telefono numeris. Susisiekite su mumis el. paštu info@citybee.lt arba telefonu + 370 700 77 084 ir mes padėsime išspręsti šį nesklandumą.
Rezervuojant automobilį, gali rinktis iš dviejų variantų:
– Pasirinkus automobilį, spustelėk „Rezervuoti“ ir gausi nemokamą 15 minučių rezervaciją, suteikiančią tau prieigą prie automobilio, kad galėtum jį atrakinti.
– Jei per šį 15 minučių laikotarpį neatrakinsi automobilio, tavo rezervacija automatiškai nutrūks, nebent nuspręsi sumokėti už rezervacijos pratęsimą.
Jei 15 minučių nepakanka, gali pratęsti rezervaciją ilgesniam laikui, tačiau nepamirškite:
– Rezervaciją gali pratęsti naudodamas programėle po to, kai rezervavote automobilį. Spustelėk „Rezervacija“ ir pasirink „Pratęsti rezervaciją“.
– Pasibaigus 15 minučių terminui, prasidės mokamas rezervacijos laikas. Rezervuotos minutės kaina yra tokia pati, kaip ir naudojantis automobiliu;
– Rezervaciją gali pratęsti iki 24 valandų;
– Jei neatrakinsi automobilio programėlėje pasirinkus „Atrakinti“, rezervacija automatiškai baigsis, o už laiką, kurį rezervacija buvo aktyvi, bus imamas mokestis.
Apmokėtą rezervaciją galėsi atšaukti bet kuriuo metu, o mokestis bus imamas tik už panaudotą laiką.
Atvykus prie automobilio, programėlėje spustelėk „Atrakinti“. Automobilis atsirakins, o rakteliai bus automobilyje.
Jeigu bandant atrakinti „CityBee“ automobilį (spaudžiant „Atrakinti” mygtuką mobiliojoje programėlėje) jis neatsirakina, susisiek su mumis telefonu – tau padės visą parą dirbantis avilio pagalbos centras.
Kontaktai Lietuvoje: +370 70077084;
Kontaktai Latvijoje: +371 272 65460;
Kontaktai Estijoje: +372 600 0160.
Susisiek su mumis el. paštu info@citybee.lt ir mes pateiksime reikiamą informaciją, kaip pasinaudoti kompensacija.
Į mus kreiptis turėtų asmuo iš registruoto el. pašto mūsų sistemoje (jeigu paskyros neturi, ją reikėtų susikurti, nes kitaip negalime pateikti reikiamos informacijos apmokėjimui), kuris kreipsis ir į APVA kompensacijai gauti.
Asmuo, kuris kreipiasi kompensacijai už taršų automobilį gauti, turi sutapti su asmeniu, kuris atlieka bankinį pavedimą. Tai reiškia, jog mokėtojas ir PVM sąskaitos – faktūros gavėjas – turi būti tie patys, kitu atveju kompensacija pasinaudoti nepavyks.
Informuojame, jog kompensacija pasinaudoti gali tik Lietuvoje ir su šeimos nariais ja pasidalinti nėra galimybės.
Sąskaitos papildymą, susijusį su APVA kompensacija išnaudoti „CityBee“ dalijimosi paslaugoms bus galima per metus, didžiausia kompensacijos suma – 1000 EUR.
Naudojantis APVA kompensacija, negalima gauti sąskaitų įmonės vardu, o nuolaidos į sąskaitą neįtraukiamos.
Jei APVA paraišką atmes ir kompensacijos negausi, pinigai bus grąžinti, tačiau mums reikės dokumento, kuris patvirtintų faktą, jog kompensacija pasinaudoti nepavyko ir ji nebuvo suteikta.
Neišnaudotų pinigų susigrąžinti nebus galima, nes tai pažeistų APVA projekto sąlygas.
Galvos sukti tikrai nereikės – atsiradus poreikiui, „CityBee“ komanda su tavimi susisieks ir viskuo pasirūpins. Kilus problemai – visada gali skambinti numeriu +37070077084, ir mes nedelsdami tau padėsime!
„CityBee“ prenumerata – tai mėnesinė kelionių prenumerata, leidžianti keliauti kur kas taupiau nei su „Mokėk tiek, kiek nuvažiuoji“ kainodara bei suteikianti tik prenumeratoriams skirtus privalumus. Įsigijus prenumeratos planą už fiksuotą kainą, tau bus suteiktas pasirinktas kelionių skaičius. Į kiekvieną kelionę bus įskaičiuotas numatytas kilometrų ir minučių kiekis, taip pat kelionės pradžios mokestis. Minimali kelionės kaina kelionėms, atliktoms pritaikius bet kurį prenumeratos planą, netaikoma. Kelionėmis pasinaudoti turėsi per 30 d. nuo plano įsigijimo dienos.
Nepriklausomai nuo kelionių skaičiaus, į „CityBee“ mėnesio prenumeratos planą taip pat įeina šie privalumai:
nemokamas parkavimas geltonoje „CityBee“ zonoje;
Įskaičiuotas „BeeChill“ mokestis.
Teikdami paslaugas, mes naudojamės kitų juridinių asmenų paslaugomis (duomenų centrų, dokumentų, nuotraukų patikrinimo, administravimo, mokėjimų, audito, apskaitos, teisinės ir konsultavimo paslaugų, skolų išieškojimų, mobiliosios programėlės naudojimo analizės ir statistikos stebėsenos, tiesioginės rinkodaros, elektroninio pašto, trumpųjų pranešimų siuntimo, mokėjimų tarpininkų ir pan.).
Visais atvejais užtikriname, kad paslaugas teikiantys tretieji asmenys laikytųsi įsipareigojimų dėl konfidencialumo ir tinkamos asmens duomenų apsaugos.
Prireikus Jūsų asmens duomenys gali būti pateikti valstybės ir savivaldybių institucijoms, vadovaujantis galiojančiais teisės aktais ir (arba) mūsų teisėtais interesais.
Po eismo įvykio, kuriame dalyvavo Jūsų vardu naudotas „CityBee“ automobilis, Jūsų duomenys perduodami draudimo įmonėms ir, jeigu tai būtina, kitoms su eismo įvykiu susijusioms šalims.
„CityBee“ taip pat turi teisę ir tam tikrais atvejais pareigą perduoti informaciją apie klientų padarytus Kelių eismo taisyklių pažeidimus (pavyzdžiui, dėl greičio viršijimo, vairavimo apsvaigus) atsakingoms institucijoms (pavyzdžiui, Policijai).
„CityBee“ privatumo politikoje (skelbiamoje adresu https://citybee.lt/lt/privatumo-politika/) detaliai paaiškiname, kokiais tikslais ir kokius Jūsų asmens duomenis tvarkome ir kiek laiko juos saugome.