Bendrosios sąlygos verslo klientams
CityBee bendrąsias sąlygas verslo klientams rasi šiame dokumente:
Nuo šiol, prieš pradėdant kelionę, prašysime tavęs apžiūrėti automobilį ir pranešti mums apie akivaizdžius defektus, dėl kurių automobilis netinkamas eksploatuoti pagal paskirtį (5.3.19, 5.15).
1. Trumpai apžiūrėk automobilį;
2. Patikrink, ar nėra apgadinimų, dėl kurių automobilis galėtų būti nesaugus ar netinkamas važiuoti (pavyzdžiui, nuleistos padangos, vidutiniai ar dideli kėbulo apgadinimai ir t. t.) Jei tokių apgadinimų yra – pranešk apie juos naudodamas „CityBee“ programėle;
3. Jei apgadinimai nedideli (pvz., nedideli įbrėžimai ar įlenkimai) – apie juos pranešti nereikia ir gali saugiai pradėti kelionę!
Jei apgadinimas turi įtakos tavo saugiam vairavimui arba kyla abejonių, susisiek su mumis el. paštu, pokalbiu programėlėje arba telefonu. Būtinai pridėk nuotrauką, kad galėtume tiksliau įvertinti situaciją.
Jei automobilis nešvarus – rezervacijos metu gali pasirinkti funkciją „Pranešti apie problemą“ ir techninė komanda išvalys automobilį pirmai progai pasitaikius.
Susisiekti su mumis galite čia:
LT- info@citybee.lt
LV- info@citybee.lv
EE- info@citybee.ee
Pasirinktą krovininį automobilį gali pasiimti tik iš „CityBee“ krovininiams automobiliams skirtų zonų, o užbaigti kelionę ir palikti automobilį gali bet kurioje leistinoje „CityBee“ krovininių automobilių zonoje, bet kuriame mieste, kuriame yra „CityBee“ krovininių automobilių zona. Tad automobilio nebūtina grąžinti į tą pačią aikštelę, iš kurios paėmei.
Ilgalaikės rezervacijos metu, nepabaigiant kelionės, automobilį galima pastatyti visose žaliose „CityBee“ stovėjimo zonose.
Krovininių automobilių zonas gali matyti programėlėje.
Maksimali rezervacijos trukmė yra 28 dienos. Jei nori automobiliu naudotis ilgesnį laiko tarpą, tai padaryti tikrai gali! Tiesiog įsigyk papildomą kelionės paketą ar keliauk su „Mokėk tiek, kiek važiuoji“ kainodara, o mes imsimės reikalingų veiksmų tam, kad išrašytume tau mėnesinę sąskaitą faktūrą už vykstančią kelionę.
Apie tai, kad pavogti dalies mūsų klientų duomenys, sužinojome 2021 m. vasario 15 d. Deja, tuo metu dar tiksliai nebuvome nustatę, kokie duomenys buvo pavogti ir koks yra vagystės mastas.
Vos išaiškėjus vagystei, „CityBee“ komanda ir nepriklausomi ekspertai iškart ėmė tirti incidento aplinkybes. Informaciją apie incidentą klientams, teisėsaugai ir visuomenei pradėjome teikti tą pačią dieną, kai buvo sužinota apie duomenų vagystę.
Klientams informaciją pradėjome teikti nedelsdami, tos pačios dienos vakare, išsiaiškinę pirmines vagystės aplinkybes. Visus duomenų vagystės paveiktus asmenis informavome el. laiškais bei SMS žinutėmis. Be to, informacija buvo skelbiama ir „CityBee“ paskyroje „Facebook“ socialiniame tinkle, „CityBee“ interneto svetainėje bei žiniasklaidoje.
Jei mūsų siųstos informacijos negavote, patikrinti, ar Jūsų duomenys buvo pavogti, galite prisijungę prie „CityBee“ savitarnos svetainės selfservice.citybee.lt. Ji veikia ir anksčiau blokuotiems „CityBee“ klientams.
Glaudžiai bendradarbiaujame su incidento tyrimą vykdančiomis institucijomis, tad vos išaiškėjus naujoms aplinkybėms ar aktualiai informacijai mes ir toliau informuosime klientus bei visuomenę aukščiau nurodytais kanalais.
Jeigu su mūsų skambučių centru susisieksi iš „CityBee“ paskyroje neregistruoto telefono numerio, mes turėsime Tave identifikuoti – paprašysime patikslinti informaciją, kurią žinosi tik Tu!
Identifikacijos tikslais galime atsiųsti į Tavo paskyroje nurodytą telefono numerį ar el. pašto adresą patvirtinimo kodą ir paprašysime, kad gautą kodą mums padiktuotum.
Jeigu identifikacija nebus sėkminga, neturėsime galimybės suteikti reikalingą pagalbą.
Atkreipki dėmesį, jog jeigu su mumis susisieksi iš paskyroje nurodyto telefono numerio, identifikacijos procesas taip pat gali būti taikomas.
Informacija, pasiekiama viešai, yra pateikiama visiems vartotojams be identifikacijos.
Vidinio tyrimo metu nustatyta, kad buvo pavogti dalies iki 2018 m. vasario 22 d. „CityBee“ klientais tapusių asmenų duomenys, kuriuos tvarkėme 2018 m. vasario 22 d.:
• vardas, pavardė, asmens kodas, telefono numeris, elektroninio pašto adresas, gyvenamosios vietos adresas,
• vairuotojo pažymėjimo numeris,
• užšifruotas (angl. hashed) slaptažodis,
• mokėjimo kortelės tipas, galiojimo laikotarpis ir paskutiniai keturi kortelės numerio skaičiai,
• vidinė informacija apie kliento „CityBee“ paskyrą (jos sukūrimo data ir statusas, kliento ir paskyros identifikatoriai, blokavimo priežastis (jei blokuota), maksimalus klientui suteiktas paslaugų įsiskolinimo limitas ir nuolaidos panaudojimas, įmonės pavadinimas ir jos atstovo el. pašto adresas (jei buvo nurodyta).
Atsižvelgdami į visuomenės susirūpinimą, norime pabrėžti, kad vairuotojų pažymėjimų kopijos, galiojimo datos, asmenų nuotraukos, klientų kelionių istorijos ir mokėjimų kortelių informacija, kuria pasinaudojusios trečiosios šalys galėtų atlikti mokėjimus, nebuvo pavogtos.
Informacijos apie tai, kokie konkretūs pavienių klientų duomenys buvo paveikti, mes nekaupiame ir netvarkome. Nusikaltimo aplinkybes toliau aiškinasi Asmens duomenų apsaugos inspekcija ir policija.
„BeeChill“- būk ramus! Jei netyčia apgadinai transporto priemonę ar pateikai į nelaimingą atsitikimą, nesijaudink – mes viskuo pasirūpinsime. Svarbiausia nepamiršk kuo skubiau mus apie tai informuoti.
„BeeChill“ yra finansinės atsakomybės mokestis taikomas visoms „ Mokėk tiek, kiek važiuoji “ kelionėms. Taip pat jis jau įskaičiuotas į kelionių paketų ir kelionių, vykdomų pagal prenumeratos planą, kainą. Mokesčio suma yra nurodyta programėlėje, ją gali matyti prieš pradedant kelionę.
Šis mokestis skirtas padengti bet kokią žalą automobiliui, kuri gali atsirasti eismo įvykio metu dėl tavo kaltės. Tačiau yra tam tikrų išimčių, pavyzdžiui, negalėsime padengti susidariusios žalos, jei neinformuosi mūsų apie eismo įvykį, vairuosi apsvaigęs, nesilaikysi mūsų paslaugų teikimo bei kelių eismo taisyklių.
Išsamesnės informacijos apie tavo atsakomybę ir visas išimtis gali rasti mūsų paslaugų teikimo taisyklėse.
CityBee bendrąsias sąlygas verslo klientams rasi šiame dokumente: