Bendrosios sąlygos verslo klientams
CityBee bendrąsias sąlygas verslo klientams rasi šiame dokumente:
Teikdami paslaugas, mes naudojamės kitų juridinių asmenų paslaugomis (duomenų centrų, dokumentų, nuotraukų patikrinimo, administravimo, mokėjimų, audito, apskaitos, teisinės ir konsultavimo paslaugų, skolų išieškojimų, mobiliosios programėlės naudojimo analizės ir statistikos stebėsenos, tiesioginės rinkodaros, elektroninio pašto, trumpųjų pranešimų siuntimo, mokėjimų tarpininkų ir pan.).
Visais atvejais užtikriname, kad paslaugas teikiantys tretieji asmenys laikytųsi įsipareigojimų dėl konfidencialumo ir tinkamos asmens duomenų apsaugos.
Prireikus Jūsų asmens duomenys gali būti pateikti valstybės ir savivaldybių institucijoms, vadovaujantis galiojančiais teisės aktais ir (arba) mūsų teisėtais interesais.
Po eismo įvykio, kuriame dalyvavo Jūsų vardu naudotas „CityBee“ automobilis, Jūsų duomenys perduodami draudimo įmonėms ir, jeigu tai būtina, kitoms su eismo įvykiu susijusioms šalims.
„CityBee“ taip pat turi teisę ir tam tikrais atvejais pareigą perduoti informaciją apie klientų padarytus Kelių eismo taisyklių pažeidimus (pavyzdžiui, dėl greičio viršijimo, vairavimo apsvaigus) atsakingoms institucijoms (pavyzdžiui, Policijai).
„CityBee“ privatumo politikoje (skelbiamoje adresu https://citybee.lt/lt/privatumo-politika/) detaliai paaiškiname, kokiais tikslais ir kokius Jūsų asmens duomenis tvarkome ir kiek laiko juos saugome.
Visi „CityBee“ prenumeratos planai galioja 30 dienų nuo plano įsigijimo dienos. Per minėtą laikotarpį neišnaudojus visų planui priklausančių kelionių, planas automatiškai nepratęsiamas ir pinigai už neišnaudotas keliones negrąžinami.
„CityBee“ prenumeratos planas galioja 30 dienų nuo plano įsigijimo dienos. Neišnaudotos kelionės į naujai įsigytą planą nepersikelia.
Jei automobilis išsipurvino, mes siūlome kelis variantus:
Nuvykti į „PRO BRO” tunelinę plovyklą ir nusiplauti automobilį nemokamai.
Susisiekti su mumis numeriu +37070044844 ar el. paštu info@citybee.lt.
Įsitikink, kad automobilis yra atrakintas.
Atidaryk automobilio įkrovimo lizdo dangtelį, kuris yra šalia vairuotojo durelių (VW e-Crafter atveju) arba už galinių durelių (lengvųjų elektromobilių atveju). Jei dangtelis neatsidaro, spustelk „Atrakinti” ant automobilio raktelio.
Jei automobilį įkrauni „IgnitisON” arba „ElintaCharge” greitojo įkrovimo stotelėje:
Naudok stotelėje randamus „Type 2” arba „CCS” įkrovimo laidus.
Dėmesio: kai kuriose įkrovimo stotelėse laidų konfigūracijos skiriasi, tad gali rasti tik „Type 2” arba tik „CCS” tipo laidą.
Paimk automobilio raktelį, prie kurio rasi prisegtą įkrovimo žetoną (RFID raktas; prie kiekvieno raktelio rasi du skirtingus žetonus: vienas yra skirtas „IgnitisON”, o kitas – „ElintaCharge” įkrovimo stotelėms).
Pirmiausia įkrovimo stotelėje nuskaityk atitinkamo tiekėjo įkrovimo žetoną.
Pasirink įkrovimo jungtį paspaudžiant mygtuką prie „Pasirinkite jungtį”.
Paspausk mygtuką „Pradėti”, kad pradėtum automobilio įkrovimą.
Jei automobilį įkrauni 2 jungčių „Elinta Charge” įkrovimo stotelėje:
Paimk įkrovimo laidą, kuris yra automobilyje:
• Elektrinio furgono VW e-Crafter atveju – po priekine vidurine sėdyne.
• Lengvojo automobilio atveju – bagažinėje esančioje atsarginio rato vietoje.
2. Vieną įkrovimo laido jungtį junk į automobilio įkrovimo lizdą, kitą – į įkrovimo stotelės lizdą.
3. Nuskanuok „ElintaCharge” žetoną nurodytoje vietoje įkrovimo stotelėje.
4. Įkrovimo stotelėje turėtų pradėti šviesti žodis „Charging”, nurodantis, jog automobilis yra įkraunamas.
Patikrink automobilio įkrovos lizdą: kol automobilis yra įkraunamas, turi šviesti žalia lemputė. Jeigu lemputė nešviečia arba šviečia oranžinė spalva, automobilis nėra įkraunamas. Taip pat patikrink automobilio informacinį ekraną (informaciniame skydelyje už vairo): turėtų būti rodomas likęs laikas iki pilno automobilio įkrovimo.
Įsigijęs „CityBee“ prenumeratą gali važiuoti su bet kuriuo lengvuoju „CityBee“ automobiliu Lietuvoje, išskyrus krovininius automobilius.
Visi krovininių (išskyrus elektrinių – krovininių) automobilių vairuotojai turi patys įsigyti vinjetes ir mokėti už kelius, jei važiuojama mokamais keliais.
Jei rezervuoji krovininį automobilį Lietuvoje ir važiuoji mokamais keliais, turi įsigyti vinjetę, važiuojant šalies teritorijoje ir kertant kitos šalies sieną.
Latvijoje važiuodamas krovinine transporto priemone A1-A15, P5 ir P80 keliais turi sumokėti kelių mokestį ir turėti popierinę arba elektroninę vinjetę.
Jei rezervuoji krovininį automobilį Estijoje, vinjetę reikia pirkti, jei transporto priemonė sveria daugiau nei 3500 kg. Važiuojant už Estijos ribų, privalai įsigyti vinjetę kertant sieną.
Visus apmokestintus Lietuvos kelius gali rasti čia: https://www.keliumokestis.lt/pages/tollRoad.xhtml
(Perkant vinjetę pasirinkite EURO 6 standartą bei N1 kategoriją.)
Vinjetę Lietuvoje gali įsigyti čia: https://pirkti.keliumokestis.lt/purchase/cart.xhtml.
Vinjetę Latvijoje gali įsigyti čia: https://www.lvvignette.eu/booking.
Vinjetę Estijoje gali įsigyti čia: https://www.teetasu.ee/.
Apie tai, kad pavogti dalies mūsų klientų duomenys, sužinojome 2021 m. vasario 15 d. Deja, tuo metu dar tiksliai nebuvome nustatę, kokie duomenys buvo pavogti ir koks yra vagystės mastas.
Vos išaiškėjus vagystei, „CityBee“ komanda ir nepriklausomi ekspertai iškart ėmė tirti incidento aplinkybes. Informaciją apie incidentą klientams, teisėsaugai ir visuomenei pradėjome teikti tą pačią dieną, kai buvo sužinota apie duomenų vagystę.
CityBee bendrąsias sąlygas verslo klientams rasi šiame dokumente: