„CityBee“ bitės – tai nauji (ne senesni nei 2 m.), techniškai tvarkingi automobiliai. Šiuo metu „CityBee“ parke esančių automobilių modelius galite pamatyti čia: https://citybee.lt/lt/transportas.
Jei kuro pylimas buvo įvykdytas kitoje degalinėje ir apmokėjai pats, tavo išlaidas kompensuosime.
Tam, kad lėšos būtų grąžintos į tavo banko sąskaitą, tiek juridiniam, tiek fiziniam asmeniui, prašome susisiekti el. paštu info@citybee.lt bei pridėkite mokėjimo čekį. Gavus tavo laišką, pateiksime išlaidų grąžinimo prašymą, kurį reikės užpildyti ir atsiųsti mums.
Pirkti langų skysčio su „Circle-K“ kortele negalima.
Minimali kelionės kaina – tai mažiausia už mūsų paslaugas mokėtina suma, išskaičiuojama iš jūsų mokėjimo sąskaitos, kai atrakinate automobilį arba pratęsiate rezervaciją. Jei kelionės kaina viršija mažiausią sumą, likusi suma bus nuskaičiuota iki kelionės pabaigos. Tačiau jei bendra suma bus mažesnė už minimalią, skirtumas nebus grąžinamas.
Programėlėje rasite kiekvieno automobilio nurodytą minimalią kelionės kainą.
Atkreipkite dėmesį, kad nuolaidos netaikomos minimaliai kelionės kainai.
Norint atnaujinti telefono numerį programėlėje, tereikia: spausti Meniu > Mano profilis > Telefono numeris. Įveski savo naują telefono numerį ir įrašyk verifikacijos kodą, kurį gausi SMS žinute į naująjį telefono numerį.
Jeigu nori pakeisti savo telefono numerį, bet negali prisijungti prie programėlės, prašome su mumis susisiekti el. paštu iš paskyroje registruoto el. pašto adreso. Laiške nurodyk savo naująjį telefono numerį ir paskyroje jį atnaujinsime mes.
Jeigu neturi prieigos prie paskyroje registruoto el. pašto adreso, susisieki su mūsų klientų aptarnavimo pagalba.
Dėmesio! Siekdami apsaugoti tavo paskyrą ir užkirsti kelią sukčiavimui, keisdami telefono numerį panaikinsime pridėtą vairuotojo pažymėjimą ir visas pridėtas mokėjimo korteles. Pridėk savo vairuotojo pažymėjimą ir mokėjimo kortelę iš naujo ir galėsi vėl naudotis „CityBee“ paslaugomis.
Mūsų el. pašto adresas: info@citybee.lt.
Pasibaigus „CityBee“ prenumeratos plano galiojimui, jis automatiškai neprasitęsia, tačiau gali įsigyti naują planą ir taip pratęsti prenumeratą.
Rezervuojant automobilį, gali rinktis iš dviejų variantų:
– Pasirinkus automobilį, spustelėk „Rezervuoti“ ir gausi nemokamą 15 minučių rezervaciją, suteikiančią tau prieigą prie automobilio, kad galėtum jį atrakinti.
– Jei per šį 15 minučių laikotarpį neatrakinsi automobilio, tavo rezervacija automatiškai nutrūks, nebent nuspręsi sumokėti už rezervacijos pratęsimą.
Jei 15 minučių nepakanka, gali pratęsti rezervaciją ilgesniam laikui, tačiau nepamirškite:
– Rezervaciją gali pratęsti naudodamas programėle po to, kai rezervavote automobilį. Spustelėk „Rezervacija“ ir pasirink „Pratęsti rezervaciją“.
– Pasibaigus 15 minučių terminui, prasidės mokamas rezervacijos laikas. Rezervuotos minutės kaina yra tokia pati, kaip ir naudojantis automobiliu;
– Rezervaciją gali pratęsti iki 24 valandų;
– Jei neatrakinsi automobilio programėlėje pasirinkus „Atrakinti“, rezervacija automatiškai baigsis, o už laiką, kurį rezervacija buvo aktyvi, bus imamas mokestis.
Apmokėtą rezervaciją galėsi atšaukti bet kuriuo metu, o mokestis bus imamas tik už panaudotą laiką.
Atvykus prie automobilio, programėlėje spustelėk „Atrakinti“. Automobilis atsirakins, o rakteliai bus automobilyje.
Jeigu bandant atrakinti „CityBee“ automobilį (spaudžiant „Atrakinti” mygtuką mobiliojoje programėlėje) jis neatsirakina, susisiek su mumis telefonu – tau padės visą parą dirbantis avilio pagalbos centras.
Kontaktai Lietuvoje: +370 70077084;
Kontaktai Latvijoje: +371 272 65460;
Kontaktai Estijoje: +372 600 0160.
Išnaudojęs „CityBee“ prenumeratos planui priklausančias keliones anksčiau nei plano galiojimo pabaiga, gali iš naujo pirkti norimą planą.