„BeeChill“ mokestis padengia vilkiko išlaidas avarijos atveju, kai automobilio nebegalima eksploatuoti. Tau tereikia mus nedelsiant informuoti, o mes pasirūpinsime viskuo kitu!
„BeeChill“ mokestis nepadengia automobilio nutempimo išlaidų toliau nurodytais atvejais:
Išsikrovus elektromobilio baterijai. Jei elektromobilio akumuliatorius išsikrovė tavo kelionės metu, „BeeChill“ nedengs papildomų išlaidų. Tokiu atveju vairuotojas privalo užtikrinti, kad automobilis būtų pakankamai pakrautas planuojamai kelionei. Na, o naudojantis automobiliais su vidaus degimo varikliu, vairuotojas taip pat privalo užtikrinti, kad degalų bake būtų pakankamai degalų.
Automobilio stovėjimo/parkavimo taisyklių pažeidimai. Jei transporto priemonė bus nutempta dėl kelių eismo taisyklių pažeidimo, pavyzdžiui, stovėjimo draudžiamoje vietoje, „BeeChill“ mokestis nepadengs šių išlaidų, o už nutempimą turėsi sumokėti savarankiškai.
Todėl labai svarbu laikytis kelių eismo taisyklių ir stebėti automobilio įkrovimo bei degalų lygį, kad išvengtum papildomų išlaidų. Išsamesnę informaciją rasi mūsų paslaugų teikimo taisyklėse arba kainoraštyje.
Su CityBee automobiliais yra galimybė keliauti Europos Sąjungos šalyse (arba ten, kur galioja CityBee automobilių draudimas). Tačiau pirmiausia tau reikia gauti mūsų išankstinį leidimą.
Leidimo užklausa turi būti siunčiama bendruoju el. pašto adresu info@citybee.lt.
Prieš priimant sprendimą, ar leisti CityBee automobilį transportuoti už Lietuvos ribų, įvertinsime mūsų turimas technines ir organizacines galimybes bei tavo naudojimosi Citybee paslaugomis istoriją.
Patiksliname, kad į Latviją ir Estiją galima važiuoti be išankstinio leidimo, tačiau automobilį palikus vienoje iš šių valstybių (CityBee programėlėje pažymėtoje zonoje) taikomas papildomas 39 EUR mokestis. Mokestis yra taikomas neatsižvelgiant į automobilio valstybinius numerius.
Pasinaudojus CityBee automobiliu, grąžink transporto priemonę į CityBee stovėjimo zoną. Zona – tai CityBee programėlės žemėlapyje pažymėtos teritorijos, kuriose galės sėkmingai užbaigti kelionę.
Žalioji zona
Šioje automobilių stovėjimo zonoje visada gali užbaigti kelionę jei laikaisi kelių eismo taisyklių, nepalieki Bitės neįgaliųjų ar rezervuotose vietose. Svarbu – žaliosios zonos skiriasi elektromobiliams, lengviesiems ir krovininiams automobiliams.
Geltonoji zona
Šioje zonoje Bitę palikti gali, bet yra papildomų sąlygų. Už Bitės paėmimą ar palikimą gali būti taikomas mokestis arba atvirkščiai – suteikiama nuolaida kelionei. Atkreipk dėmesį, kad sąlygos skiriasi nuo zonos. Sužinosi jas, paspaudus ant zonos.
Raudonoji zona
Šiose zonose Bitės palikti negalima. Užbaigus kelionę draudžiamojoje zonoje gali būti taikoma bauda. Spalva neišskirtos zonos taip pat nėra CityBee zonos ir jose Bitės negali būti paliktos.
Visas Citybee zonas gali rasti programėlėje, pagrindiniame žemėlapyje.
Sustojus ir prisiparkavus įsitikink, kad nepalikai automobilyje savo daiktų, taip pat ar nepasiėmei su savimi automobilio dokumentų, priedų, aksesuarų. Nepamiršk automobilyje palikti raktelio, padėk jį į tą pačią vietą, iš kurios pasiėmei arba palik tokioje vietoje, kur jį lengvai galės rasti kitas klientas. Įsitikink, kad visi langai ir stoglangis uždaryti.
Išlipus iš automobilio mobiliojoje programėlėje atsidaryk aktyvią rezervaciją ir pasirink komandą „Baigti kelionę“ bei patvirtink šį veiksmą. Patikrink ar automobilio durelės sėkmingai užsirakino.
Vidinio tyrimo metu nustatyta, kad buvo pavogti dalies iki 2018 m. vasario 22 d. „CityBee“ klientais tapusių asmenų duomenys, kuriuos tvarkėme 2018 m. vasario 22 d.:
• vardas, pavardė, asmens kodas, telefono numeris, elektroninio pašto adresas, gyvenamosios vietos adresas,
• vairuotojo pažymėjimo numeris,
• užšifruotas (angl. hashed) slaptažodis,
• mokėjimo kortelės tipas, galiojimo laikotarpis ir paskutiniai keturi kortelės numerio skaičiai,
• vidinė informacija apie kliento „CityBee“ paskyrą (jos sukūrimo data ir statusas, kliento ir paskyros identifikatoriai, blokavimo priežastis (jei blokuota), maksimalus klientui suteiktas paslaugų įsiskolinimo limitas ir nuolaidos panaudojimas, įmonės pavadinimas ir jos atstovo el. pašto adresas (jei buvo nurodyta).
Atsižvelgdami į visuomenės susirūpinimą, norime pabrėžti, kad vairuotojų pažymėjimų kopijos, galiojimo datos, asmenų nuotraukos, klientų kelionių istorijos ir mokėjimų kortelių informacija, kuria pasinaudojusios trečiosios šalys galėtų atlikti mokėjimus, nebuvo pavogtos.
Informacijos apie tai, kokie konkretūs pavienių klientų duomenys buvo paveikti, mes nekaupiame ir netvarkome. Nusikaltimo aplinkybes toliau aiškinasi Asmens duomenų apsaugos inspekcija ir policija.
Jei kuro išlaidas apmokėjai pats, tavo išlaidas kompensuosime.
Tam, kad lėšos būtų grąžintos į tavo banko sąskaitą, tiek juridiniam, tiek fiziniam asmeniui, prašome susisiekti el. paštu info@citybee.lt bei pridėkite mokėjimo čekį. Gavus tavo laišką, pateiksime išlaidų grąžinimo prašymą, kurį reikės užpildyti ir atsiųsti mums.
Maksimali rezervacijos trukmė yra 28 dienos. Jei nori automobiliu naudotis ilgesnį laiko tarpą, tai padaryti tikrai gali! Tiesiog įsigyk papildomą kelionės paketą ar keliauk su „Mokėk tiek, kiek važiuoji“ kainodara, o mes imsimės reikalingų veiksmų tam, kad išrašytume tau mėnesinę sąskaitą faktūrą už vykstančią kelionę.
Tokiu atveju rekomenduojame įsigyti kelionės paketą. Prieš pradėdamas kelionę galėsi pasirinkti, ar nori naudotis prenumeratos plano kelione, ar įsigyti kelionės paketą. Norėdamas įsigyti kelionės paketą, gali rinktis iš siūlomų variantų arba susikurti savo paketą.
Atsidaryk mobiliąją CityBee programėlę, kurioje jau esi užsiregistravęs, pasirink ,,Meniu” -> ,,Pagalba”.
Būsi nukreiptas į pagalbos centrą, kuriame pasirink ,,Kalbėtis su konsultantu”.
Ekrane matysi naujo pokalbio pradžią, tačiau spausk rodyklę grįžti (<), esančią puslapio viršuje, kairiame kampe.
Tuomet pasirink “See Previous” (pamatyti ankstesnius susirašinėjimus). Ekrane matysi visus savo paskutinius susirašinėjimus.