Pasirinktą krovininį automobilį gali pasiimti tik iš CityBee krovininiams automobiliams skirtų zonų, o užbaigti kelionę ir palikti automobilį gali bet kurioje leistinoje CityBee krovininių automobilių zonoje, bet kuriame mieste, kuriame yra CityBee krovininių automobilių zona. Tad automobilio nebūtina grąžinti į tą pačią aikštelę, iš kurios paėmei.
Jei dar neturi aktyvios rezervacijos, krovininių automobilių stovėjimo zonas gali peržiūrėti paspaudus filtro ikonėlę, pasirinkus krovininius automobilius. Išsirink tinkamiausią automobilį iš laisvų automobilių, paspausk ant jo ir matysi, kur gali palikti automobilį.
Jei turi aktyvią rezervaciją, visas krovininių automobilių stovėjimo zonas gali matyti programėlėje esančiame žemėlapyje.
Atkreipiame dėmesį į tai, jog kai kurios krovininių automobilių zonos yra geltonos – geltonose CityBee stovėjimo zonose automobilio palikimas/ paėmimas yra apmokestinamas papildomu mokesčiu. Papildomą mokestį gali pamatyti paspaudus ant pasirinktos geltonos stovėjimo zonos.
Apie plano galiojimo terminą pranešime el. laišku po kiekvienos kelionės, atliktos su „CityBee“ prenumeratos planu. Jį taip pat gali pasitikrinti „CityBee“ programėlėje, skiltyje „Prenumerata“.
Jei kuro išlaidas apmokėjai pats, tavo išlaidas kompensuosime.
Tam, kad lėšos būtų grąžintos į tavo banko sąskaitą, tiek juridiniam, tiek fiziniam asmeniui, prašome susisiekti el. paštu info@citybee.lt bei pridėkite mokėjimo čekį. Gavus tavo laišką, pateiksime išlaidų grąžinimo prašymą, kurį reikės užpildyti ir atsiųsti mums.
Galvos sukti tikrai nereikės – atsiradus poreikiui, CityBee komanda su tavimi susisieks ir viskuo pasirūpins. Kilus problemai – visada gali skambinti numeriu +37070077084, ir mes nedelsdami tau padėsime!
„CityBee“ prenumeratos laikotarpiu, kiekvienos kelionės pradžioje galėsi pasirinkti iš dviejų kelionės būdų – naudoti prenumeratos plano kelionę ar įsigyti kelionės paketą ilgesniam maršrutui. „Mokėk tiek, kiek važiuoji“ kainodara aktyvuosis automatiškai tik tuomet, kai viršysi prenumeratos plano kelionės ar papildomai įsigyto paketo kilometrus ir / ar minutes.
Būtina pabrėžti, kad programišiai dalies „CityBee“ klientų duomenis pavogė ne iš dabartinės sistemos, kuri yra saugi ir patikima. Nusikaltėliai neteisėtai pasisavino vieną failą, kurį 2018 m. vasario mėn. laikinai naudojome techniniais tikslais.
Siekdama užtikrinti klientų duomenų saugumą, bendrovė „CityBee“ nuolatos vertina ir griežtina taikomus saugumo reikalavimus. Pavyzdžiui, 2020 m. buvo inicijuotas visuotinis klientų naudotų slaptažodžių keitimas, nes buvo įvesti nauji slaptažodžių sudėtingumo reikalavimai. 2021 m. pradžioje „CityBee“ apskritai atsisakė slaptažodžių ir perėjo prie klientų identifikavimo taikant unikalius PIN kodus arba biometrinius duomenis.
Išaiškėjus duomenų vagystei, „CityBee“ nedelsdama inicijavo vidinį IT sistemų auditą, išorinį duomenų vagystės auditą ir vadinamąją įsilaužimo simuliaciją, kurios metu nebuvo aptikta vartotojų duomenų saugumui grėsmę keliančių spragų.
Kad užtikrintų klientų duomenų saugumą, „CityBee“ ir ateityje vykdys periodinį IT saugumo auditą.
Mes pasisakome už saugų ir atsakingą vairavimą. Viršijus greitį, bandysime su tavimi susisiekti skambučiu ir/arba žinute. Įspėsime apie viršytą greitį ir paprašysime sulėtinti.
Tačiau, jei pranešimo nepaisysi, bus taikoma bauda, nurodyta mūsų kainyne. Ši bauda primena, kaip svarbu laikytis kelių eismo taisyklių.
Laikydamasis greičio apribojimų, ne tik išvengsi baudų, bet ir prisidėsi prie saugesnės „CityBee“ kuriamos bendruomenės. Būkime saugūs kelyje!
Registruodamiesi „CityBee“ programėlėje Jūs buvote supažindintas su naudojimosi taisyklėmis bei privatumo politika ir sutikote su jų sąlygomis. Jei to būtumėte nepadarę, negalėtumėte naudotis „CityBee“ paslaugomis.