Buvo pavogti dalies klientų, kurie „CityBee“ platformoje registravosi iki 2018 m. vasario 22 d., duomenys.
Ar jūsų duomenys buvo paveikti incidento, galite saugiai patikrinti kreipdamiesi el. paštu info@citybee.lt.
Visi „CityBee“ prenumeratos planai galioja 30 dienų nuo plano įsigijimo dienos. Per minėtą laikotarpį neišnaudojus visų planui priklausančių kelionių, planas automatiškai nepratęsiamas ir pinigai už neišnaudotas keliones negrąžinami.
Naudojantis CityBee, už kurą mokėti nereikia – mokama tik už naudojimosi laiką ir už nuvažiuotus kilometrus.
Degalų atsargoms sumažėjus iki 1/4 bako tūrio, užsuk į bet kurią „Circle-K“ ir papildyk bitę. Pripilk pilną automobilio degalų baką, o apmokėk atitinkama kortele, kurią rasi CityBee automobilyje, prie skydelio nuo saulės, esančio vairuotojo pusės viršuje.
Mokėjimo kortelės PIN kodą bei degalų rūšį rasi Citybee programėlėje, atsidaręs savo aktyvią rezervaciją.
Rūpintis pačiam tikrai nereikės. Užtenka paskambinti mums numeriu +37070077084 ir pranešti apie problemėlę, kad tuo galėtų pasirūpinti mūsų budinti komanda.
Svarbu apie žalą pranešti šiais atvejais:
Prieš pradedant kelionę – nereikia nerimauti dėl smulkių įbrėžimų ar įlenkimų – mes jais pasirūpinsime. Tačiau būtinai pranešk mums, jei pastebėjai ką nors, kas gali kelti pavojų arba padaryti automobilį netinkamą eksploatuoti, pavyzdžiui: nuleista padanga, išdaužtas langas, atsilaisvinusi ar trūkstama apdailos dalis, neveikiantis žibintas. Apie pastebėtus trūkumus gali pranešti naudodamasis „CityBee“ programėle.
Kelionės metu – pranešk apie bet kokius atsiradusius automobilio pažeidimus, kad ir kokie maži ar dideli jie būtų. Informuok mus apie visus incidentus bei avarijas nepriklausomai nuo to, ar tu kaltas, ar ne. Susidūrus su problemomis visada geriausia mus informuoti kuo skubiau. Tokiu atveju galėsime operatyviai pagelbėti sprendžiant situaciją, o „BeeChill“ užtikrins tavo ramybę. Neinformavus mūsų apie įvykį, finansinė atsakomybė už padarytą žalą gali kristi ant tavo pečių.
CityBee bitės – tai nauji (ne senesni nei 2 m.), techniškai tvarkingi automobiliai. Šiuo metu CityBee parke esančių automobilių modelius galite pamatyti čia: https://citybee.lt/lt/transportas.
Ilgalaikės rezervacijos metu (kelionės paketai), mokestis nuskaitomas kelionės pradžioje ir jei pasibaigus kelionės paketo tarifams išnaudojamas papildomas laikas ir/ar kilometrai, mokestis už faktiškai sukauptą sumą bus išskaičiuojamas kelionės metu arba jos pabaigoje.
Suma bus nuskaičiuota nuo tavo pasirinktos kortelės. Jeigu CityBee piniginėje turi pinigų arba sukauptų kreditų, pavyzdžiui, už papildytą kurą, pirmiausia lėšos bus nuskaičiuojamos nuo šios sumos. Jei sumos nuskaičiuoti nepavyks, paprašysime ją apmokėti arba palikti automobilį artimiausioje CityBee zonoje.
CityBee automobiliai yra nauji ir geros techninės būklės. Vis dėlto jeigu tavo automobilis neužsiveda arba sugenda (važiuojant girdi pašalinį garsą, prietaisų skydelyje užsidegė raudonos spalvos indikacinė lemputė ar yra kitų gedimo požymių) prašome susisiekti su mumis telefonu +37070077084.
Mūsų užduotis – kiek įmanoma greičiau ir sklandžiau suteikti tau reikalingas paslaugas, kad bet koks gedimas kelyje sukeltų kuo mažiau nepatogumų ir tu kuo greičiau galėtum tęsti kelionę. Nesvarbu, kurioje miesto vietoje būtum – operatyviai sudarysime sąlygas kelionei tęsti, o tau bus pritaikyta kompensacija.