Pokyčiai rinkoje: „CityBee“ keičia požiūrį ir vardą, taps „BeeChill“
spalio 16, 2024
Daugiau nei dešimt metų Lietuvoje veikianti automobilių dalijimosi platforma „CityBee“ keičia pavadinimą, vartotojams prisistatys „BeeChill“ vardu. Šiuo žingsniu bendrovė siekia mažinti klientų patiriamą nerimą ir stresą įvykus eismo įvykiui ar apgadinus automobilį, kurti bendradarbiavimo ir supratingumo kultūrą.
Stresas ar nerimas, jaučiamas vairuojant, yra pažįstamas visiems. Nerimo jausmą didina įvairūs aspektai, pavyzdžiui, naujas maršrutas, retai matomi ženklai, nepakankama patirtis, ne nuosavo automobilio vairavimas. Baimę naudoti nepažįstamą automobilį lydi ir tai, kad apgadinus transporto priemonę gali tekti sumokėti nemenką baudą ar padengti remonto išlaidas.
„CityBee“, nuo šiol žinomos kaip „BeeChill“, vadovės Gretos Januškaitės-Karvelienės teigimu, įmonė siekia didinti abipusį bendradarbiavimą ir keisti automobilių nuomos rinkoje vyraujančius standartus.
„Tiek mūsų klientų, tiek kitų eismo dalyvių saugumas yra svarbiausias aspektas, todėl dedame visas pastangas ir saugiklius siekdami tai užtikrinti. Visgi, norime keisti požiūrį ir į automobilių nuomą – mažinti patiriamą stresą dėl automobilių apgadinimų. Suprantame, kad visiems pasitaiko atvejų, kai transporto priemonė yra apgadinama netyčia – tai žmogiška. Mes pasitikime savo klientais, žinome, kad kelyje jie yra atsakingi, todėl norime padrąsinti ir suteikti „pagalvę“, kuri įvykus atsitiktiniam eismo įvykiui padės išvengti nepatogumų ir nenumatytų išlaidų“, – sako G. Januškaitė-Karvelienė.
Įmonės statistika rodo, kad net 99 proc. vairuotojų kelionių yra saugios ir be eismo įvykių. Didžioji dalis visų įvykių yra nežymūs kėbulo pažeidimai, įbrėžimai ar kitos netyčia įvykusios klaidos. Įmonės duomenimis dažniausiai pažeidžiamos priekinės ir galinės automobilio dalys. Žiemą dėl sudėtingesnių eismo sąlygų automobilių apgadinimo skaičius padidėja 10 proc. Visgi, net ir smulkūs automobilio kėbulo pažeidimai gali sukelti nerimą, stresą ir nepatogumų.
Pasak G. Januškaitės-Karvelienės, laikinas bendrovės vardas „BeeChill“ – naujos įmonės komunikacijos kampanijos dalis. Šiuo veiksmu siekiama atspindėti įmonės vertybes ir požiūrį, padėti auginti pasitikėjimu grįstą bendravimą su klientais.
„BeeChill“ atneš pokyčius
Siekiant gerinti vartotojų patirtį, nuo šiol bus prašoma apžiūrėti automobilius prieš kelionę ir informuoti įmonę tik tais atvejais, kai yra akivaizdžių automobilio gedimų, dėl kurių transporto priemone nebūtų galima naudotis. Tai reiškia, kad naudotojai ant automobilių nebematys ir žalą žyminčių lipdukų, ilgainiui šie lipdukai bus panaikinti nuo visų automobilių.
Įvykus eismo įvykiui dėl kliento kaltės ir jam apie įvykį informavus, įmonė padengs visus nuostolius, išskyrus atvejus kai klientai eismo įvykį sukels neblaivūs, pasišalins iš įvykio vietos ar kitaip pažeis kelių eismo taisykles.
Galimoms žaloms padengti nuo spalio 16 d. visoms kelionėms bus taikomas „BeeChill“ mokestis – 1,49 Eur. Startuojant „BeeChill“, bus panaikintas kelionės pradžios mokestis (0,99 Eur). Tai reiškia, kad tiek ilgos, tiek trumpos kelionės klientams pabrangs tik 0,5 Eur, bet bus panaikinta finansinės atsakomybės eismo įvykio atveju riba, kuri siekė 600 Eur.
„Šiuo pokyčiu siekiame ne tik atkreipti dėmesį į problematiką, bet ir pakviesti automobilių dalijimosi paslaugomis drąsiau naudotis naujus vairuotojus. Šis žingsnis – didelis pokytis ne tik mūsų įmonei. Tikime, kad palaipsniui jis keis vartotojų požiūrį į automobilių dalijimosi paslaugą iš esmės. Nors įmonės pavadinimas pakeistas laikinai, „BeeChill“ mokestis – ilgalaikis strateginis mūsų žingsnis“, – teigia G. Januškaitė-Karvelienė.