CityBee paslaugų teikimo taisyklės
CityBee paslaugų teikimo taisykles rasi šiuose dokumentuose:
Kelionės metu viršijus maksimalią numatytą trukmę ar atstumą, bus taikomi įprasti „CityBee“ minutės ir kilometro tarifai pagal pasirinkto automobilio modelio „Mokėk tiek, kiek nuvažiuoji“ kainodarą. Iškart po kelionės el. paštu gausi sąskaitą, kurioje bus nurodyta suma, susidariusi už papildomai nuvažiuotus kilometrus ir / ar minutes. Ši suma bus nuskaičiuota nuo mokėjimo kortelės, susietos su tavo „CityBee“ paskyra.
Jei dėl tam tikrų priežasčių papildomai susidariusios sumos nuo mokėjimo kortelės nuskaičiuoti nepavyktų ir susidarytų skola, naujos kelionės pradėti negalėsi tol, kol įsiskolinimas už praėjusią kelionę nebus padengtas.
Teikdami paslaugas, mes naudojamės kitų juridinių asmenų paslaugomis (duomenų centrų, dokumentų, nuotraukų patikrinimo, administravimo, mokėjimų, audito, apskaitos, teisinės ir konsultavimo paslaugų, skolų išieškojimų, mobiliosios programėlės naudojimo analizės ir statistikos stebėsenos, tiesioginės rinkodaros, elektroninio pašto, trumpųjų pranešimų siuntimo, mokėjimų tarpininkų ir pan.).
Visais atvejais užtikriname, kad paslaugas teikiantys tretieji asmenys laikytųsi įsipareigojimų dėl konfidencialumo ir tinkamos asmens duomenų apsaugos.
Prireikus Jūsų asmens duomenys gali būti pateikti valstybės ir savivaldybių institucijoms, vadovaujantis galiojančiais teisės aktais ir (arba) mūsų teisėtais interesais.
Po eismo įvykio, kuriame dalyvavo Jūsų vardu naudotas „CityBee“ automobilis, Jūsų duomenys perduodami draudimo įmonėms ir, jeigu tai būtina, kitoms su eismo įvykiu susijusioms šalims.
„CityBee“ taip pat turi teisę ir tam tikrais atvejais pareigą perduoti informaciją apie klientų padarytus Kelių eismo taisyklių pažeidimus (pavyzdžiui, dėl greičio viršijimo, vairavimo apsvaigus) atsakingoms institucijoms (pavyzdžiui, Policijai).
„CityBee“ privatumo politikoje (skelbiamoje adresu https://citybee.lt/lt/privatumo-politika/) detaliai paaiškiname, kokiais tikslais ir kokius Jūsų asmens duomenis tvarkome ir kiek laiko juos saugome.
„CityBee“ bitės – tai nauji (ne senesni nei 2 m.), techniškai tvarkingi automobiliai. Šiuo metu „CityBee“ parke esančių automobilių modelius galite pamatyti čia: https://citybee.lt/lt/transportas.
„BeeChill“ mokestis užtikrina tavo ramybę, padengdamas žalą tuo atveju, kai esi kaltas dėl eismo įvykio. Svarbu nepamiršti kuo skubiau mums pranešti apie incidentą.
Žinoma, yra keletas išimčių kuomet „BeeChill“ mokestis žalos nedengs:
Vairuojant apsvaigus nuo alkoholio ar narkotikų;
Nesilaikant kelių eismo taisyklių;
Sukeliant žalą tyčia ar dėl didelio neatsargumo;
Kitos išimtys, nurodytos mūsų Paslaugų teikimo taisyklėse(7.17 skyrius).
Užpylus kuro „CityBee“ automobilyje, kai jo degalų atsargos sumažėja iki 1/4 bako tūrio, prie paskyros priskiriamas 2 EUR nuolaidų kuponas.
DĖMESIO! Kuponą už kuro papildymą galima gauti tik kartą per kelionę papildžius pilną baką kuro ir tik tada, kai bako likutis yra mažesnis nei 25%.
Kaip papildyti degalų atsargas: https://intercom.help/citybee/lt/articles/4890184-ar-reikia-moketi-uz-degalus.
Minimali kelionės kaina negali būti apmokėta nuolaidomis, jos bus pritaikytos tik viršijus sumą ateities kelionės metu.
Ačiū, kad rūpinatės bitutėmis!
Atlikus mokėjimą už „CityBee“ prenumeratos planą, jo nutraukti ar sustabdyti negalima. Pinigai už įsigytą planą negrąžinami. „CityBee“ prenumeratos planas negali būti parduodamas ar kitu būdu perleidžiamas kitam asmeniui.
Savo prašymą dėl savo teisių įgyvendinimo (kiek tai susiję su Paskyra) mums galite pateikti šiais būdais:
pateikę prašymą elektroniniu paštu info@citybee.lt iš el. pašto, kuris yra registruotas jūsų „CityBee“ paskyroje, kurią norite pašalinti;
pateikę prašymą elektroniniu paštu info@citybee.lt, pasirašytą kvalifikuotu el. parašu (pvz., naudojant „Smart-ID“ arba „M. parašą“);
„CityBee“ programėlėje pasirinkus Meniu -> Mano profilis -> Ištrinti mano paskyrą.
Jeigu esate verslo klientas prašome atsiųsti laisva forma parašytą raštą, teigiantį, jog norite nutraukti transporto priemonių nuomos ir paslaugų teikimo sutartį su UAB “Prime Leasing” (į.k.302565318). Nurodykite prašymo datą, pasirašančio asmens vardą, pavardę ir padėkite parašą.
Norėdamas susigrąžinti lėšas, kreipkis per programėlę – greita, paprasta, be jokių formalumų.
Kaip tai veikia?
Atsidaryk programėlę, eik į meniu ir pasirink „Kelionių istorija”. Pasirink savo kelionę ir spustelėk „Grąžinimas”. Pasirink vieną iš keturių grąžinimo priežasčių: degalai, AdBlue, parkavimo mokestis arba kelionės patirtis.
Pridėk reikiamą informaciją:
Už degalus, Adblue, ar parkingą – pridėk mokėjimo kvito nuotrauką.
Už kelionės patirtį – trumpai aprašyk situaciją.
Patikrink, ar viskas yra užpildyta, ir pateik prašymą. Išsiuntęs prašymą, programėlėje gausi patvirtinimo žinutę.
Norėdamas sekti progresą, naudokis programėlės skiltimi „Pagalba”. Ten matysi visą su grąžinimu susijusią informaciją bei mūsų klientų aptarnavimo komandos atsakymus.
Ši funkcija pasiekiama tik naudojantis naujausia „CityBee“ pragramėlės versija. Jei turi papildomų klausimų, susisiek su mumis per programėlę arba parašyk laišką į info@citybee.lt
Atkreipiame dėmesį, kad grąžinimai gali būti atliekami tik į „CityBee“ paskyros savininko sąskaitą.
CityBee paslaugų teikimo taisykles rasi šiuose dokumentuose: