Norėdamas susigrąžinti lėšas, kreipkis per programėlę – greita, paprasta, be jokių formalumų.
Kaip tai veikia?
Atsidaryk programėlę, eik į meniu ir pasirink „Kelionių istorija”. Pasirink savo kelionę ir spustelėk „Grąžinimas”. Pasirink vieną iš keturių grąžinimo priežasčių: degalai, AdBlue, parkavimo mokestis arba kelionės patirtis.
Pridėk reikiamą informaciją:
Už degalus, Adblue, ar parkingą – pridėk mokėjimo kvito nuotrauką.
Už kelionės patirtį – trumpai aprašyk situaciją.
Patikrink, ar viskas yra užpildyta, ir pateik prašymą. Išsiuntęs prašymą, programėlėje gausi patvirtinimo žinutę.
Norėdamas sekti progresą, naudokis programėlės skiltimi „Pagalba”. Ten matysi visą su grąžinimu susijusią informaciją bei mūsų klientų aptarnavimo komandos atsakymus.
Ši funkcija pasiekiama tik naudojantis naujausia „CityBee“ pragramėlės versija. Jei turi papildomų klausimų, susisiek su mumis per programėlę arba parašyk laišką į info@citybee.lt
Atkreipiame dėmesį, kad grąžinimai gali būti atliekami tik į „CityBee“ paskyros savininko sąskaitą.
Automobilio naudojimosi laikas pradedamas skaičiuoti nuo automobilio atrakinimo momento ir baigiamas skaičiuoti užrakinus automobilį mobiliąja programėle.
Kiekvieną kartą naudojantis „CityBee“ moki tik už automobilio naudojimosi laiką ir nuvažiuotus kilometrus. Už kurą ar draudimą mokėti nereikia – tuo pasirūpiname mes.
Informuojame, jog papildomi mokesčiai kelionės metu gali būti taikomi, jeigu automobilį palieki geltona spalva pažymėtoje „CityBee“ stovėjimo zonoje.
Registracija „CityBee“ yra nemokama. Taip pat, nėra taikomi jokie narystės mokesčiai.
Norint tapti „CityBee“ nariu, atsisiųsk „CityBee“ mobiliąją programėlę.
Norint užsiregistruoti, suvesk prašomus asmeninius duomenis bei veikiantį telefono numerį registracijai patvirtinti.
Paskutinis žingsnis – susieti savo atsiskaitymų kortelę su „CityBee“ paskyra ir patvirtinti savo vairuotojo pažymėjimo galiojimą. Tai padaryti gali per kelias minutes, sekant mobiliojoje programėlėje pateiktas instrukcijas!
Jei kuro pasipildei ne „Circle K“ degalinėje – nesijaudink, lėšas už kuro išlaidas tau sugrąžinsime. Svarbiausia išsaugok mokėjimo kvitą ir sek šį pinigų grąžinimo procesą.
Atkreipiame dėmesį, kad lėšų negalime grąžinti už kvitus, kurie yra senesni nei 3 mėn.
Galvos sukti tikrai nereikės – atsiradus poreikiui, „CityBee“ komanda su tavimi susisieks ir viskuo pasirūpins. Kilus problemai – visada gali skambinti numeriu +37070077084, ir mes nedelsdami tau padėsime!
Apie tavo įsigyto „CityBee“ prenumeratos plano kelionių likutį pranešime el. laišku po kiekvienos kelionės, atliktos su „CityBee“ prenumeratos planu. Likusias keliones taip pat gali matyti „CityBee“ programėlėje, pasirinkęs norimą automobilį savo kelionei.
Nuo šiol, prieš pradėdant kelionę, prašysime tavęs apžiūrėti automobilį ir pranešti mums apie akivaizdžius defektus, dėl kurių automobilis netinkamas eksploatuoti pagal paskirtį (5.3.19, 5.15).
1. Trumpai apžiūrėk automobilį;
2. Patikrink, ar nėra apgadinimų, dėl kurių automobilis galėtų būti nesaugus ar netinkamas važiuoti (pavyzdžiui, nuleistos padangos, vidutiniai ar dideli kėbulo apgadinimai ir t. t.) Jei tokių apgadinimų yra – pranešk apie juos naudodamas „CityBee“ programėle;
3. Jei apgadinimai nedideli (pvz., nedideli įbrėžimai ar įlenkimai) – apie juos pranešti nereikia ir gali saugiai pradėti kelionę!
Jei apgadinimas turi įtakos tavo saugiam vairavimui arba kyla abejonių, susisiek su mumis el. paštu, pokalbiu programėlėje arba telefonu. Būtinai pridėk nuotrauką, kad galėtume tiksliau įvertinti situaciją.
Jei automobilis nešvarus – rezervacijos metu gali pasirinkti funkciją „Pranešti apie problemą“ ir techninė komanda išvalys automobilį pirmai progai pasitaikius.
Susisiekti su mumis galite čia:
LT- info@citybee.lt
LV- info@citybee.lv
EE- info@citybee.ee