Pernai „CityBee“ Lietuvoje pajamos augo 50 proc., siekė 47 mln. eurų
birželio 9, 2022
„CityBee“, teikiančios dalijimosi automobiliais paslaugas Baltijos šalyse, konsoliduotos veiklos pardavimų pajamos Lietuvoje 2021-aisiais metais buvo rekordinės ir siekė 47 mln. eurų. Lyginant su 2020-aisiais metais (31 mln. eurų) jos augo 50 proc. Pajamos iš dalijimosi automobiliais paslaugų veiklos segmento augo 17 proc. ir siekė daugiau kaip 21,3 mln. eurų. Tarptautinė įmonių grupė „Modus Group“, kuriai priklauso „CityBee“, į mobilumo paslaugų verslų („CityBee“ ir „MyBee“) veiklą 2021-aisiais metais investavo 26 mln. eurų – 4 kartus daugiau nei 2020-aisiais metais. „CityBee“ planuoja aktyvią veiklos plėtrą ir ateinančiais metais – tiek esamose, tiek naujose rinkose.
„2021-ųjų metų iššūkiai „CityBee“ atnešė ir naujas galimybes. Nors pirmąjį 2021-ųjų metų ketvirtį pandemija ir su ja susiję apribojimai mažino dalijimosi automobiliais paslaugų naudojimąsi, mobilumo poreikis niekur nedingo. Tuo pačiu metu kylant infliacijai ir dėl pandemijos sutrikus naujų automobilių gamybos grandinei, dalijimosi automobiliais paslaugos tapo tik dar svarbesnės bei aktualesnės. Atsižvelgdami į tai, priėmėme sprendimą išplėsti automobilių parką ir suteikti klientams kuo palankesnes sąlygas būti mobiliems. Tai praėjusią vasarą Lietuvoje leido pasiekti aukščiausius naudojimosi „CityBee“ paslaugomis rezultatus bei lėmė sėkmingą naujos „Modus Group“ automobilių prenumeratos paslaugos „MyBee“ startą, – teigia „CityBee“ vadovas Kristijonas Kaikaris.
Didžiausią įtaką pajamų augimui turėjo išplėstas automobilių parkas. 2021-aisiais metais „CityBee“ visose rinkose valdė 20 proc. didesnį automobilių parką nei 2020-aisiais metais. Augimą lėmė ir stiprėjantis dalijimosi automobiliais paslaugų aktualumas, kuris ypač išryškėjo po pandemijos suvaržymų panaikinimo. „CityBee“ automobilių parko išplėtimui ir atnaujinimui buvo skirta ir didžioji dalis investicijų. Automobilių parkas Baltijos šalyse praėjusiais metais buvo išplėstas daugiau nei 400 naujų automobilių, tarp jų ir 38 pirmaisiais elektromobiliais, dar 600 automobilių buvo atnaujinti.
„CityBee“ pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą bei amortizaciją (EBITDA) 2021-aisiais metais sudarė beveik 5 mln. eurų, t. y. 115 proc. daugiau nei 2020-aisiais metais (2,3 mln. eurų). 2021-aisiais metais „CityBee“ dirbo vidutiniškai 86 darbuotojai – 17,8 proc. daugiau darbuotojų nei 2020-aisiais metais.
Daugiau nei 800 tūkst. registruotų klientų Baltijos šalyse turinti „CityBee“ planuoja plėsti veiklą ir kitose Europos šalyse. „Dalijimosi automobiliais paslaugų poreikis nuosekliai auga ne tik Baltijos šalyse, kuriose mūsų paslauga jau įsitvirtinusi, bet ir visoje Europoje. Spartėjant žmonių gyvenimo tempui ir atsirandant kuo lankstesnių mobilumo sprendimų poreikiui, miestai ieško inovatyvių judėjimo sprendimų, kurie kartu padėtų spręsti eismo spūsčių ir miesto taršos problemas. Turėdami jau 10-ies metų patirtį esame pasiruošę žengti į kitas rinkas ir prisidėti prie švaresnių miestų kūrimo“, – mini K. Kaikaris.
Anot jo, toliau nuosekliai auginant klientų įprotį naudotis automobilių dalijimosi paslaugomis, daug dėmesio bus skiriama ir vairuotojų atsakingumui didinti, eismo kultūrai gerinti ir saugumui keliuose.