Prenumerata tinka visiems, kurie reguliariai leidžiasi į trumpesnes (iki 5 km ir 15 min.) keliones mieste su „CityBee“. Nesvarbu, ar tai vos keli kartai, ar keliolika kelionių per mėnesį – rinkis prenumeratos planą pagal savo kelionių poreikius, sutaupyk ir mėgaukis papildomais privalumais. Vis dėlto, jei su dalijimosi automobiliais įprastai leidiesi į ilgesnes keliones, rekomenduojame rinktis iš įvairių kelionės paketų gausos – šie leidžia taupiau įveikti ilgesnius maršrutus.
Norint prisijungti prie „CityBee“ mobiliosios programėlės slaptažodis nebėra naudojamas, tam reikalingas Jūsų sukurtas asmens identifikavimo kodas (PIN) arba biometriniai duomenys, jei juos nuskaityti leidžia Jūsų naudojamas įrenginys.
PIN kodą galite pasikeisti mobiliojoje programėlėje, paspaudę „Pamiršau PIN kodą“ nuorodą. Tai padarius, į Jūsų el. pašto dėžutę bus atsiųstas laiškas su instrukcijomis, paaiškinančiomis, kaip pasikeisti PIN kodą.
Norėdami pasikeisti „CityBee“ savitarnos slaptažodį, tinklalapyje https://selfservice.citybee.lt/#/login spauskite „Pamiršau / noriu pakeisti slaptažodį“. Tai padarę, pasirodžiusiame lange įveskite su „CityBee“ paskyra susietą savo el. pašto adresą, kuriuo bus atsiųstas laiškas su instrukcijomis, paaiškinančiomis, kaip pasikeisti slaptažodį.
Jei automobilis ilgalaikės nuomos metu išsipurvino, mes siūlome kelis variantus:
Nuvykti į „PRO BRO” tunelinę plovyklą ir nusiplauti automobilį nemokamai.
Susisiekti su mumis numeriu +37070044844 ar el. paštu info@citybee.lt.
Svarbu apie žalą pranešti šiais atvejais:
Prieš pradedant kelionę – nereikia nerimauti dėl smulkių įbrėžimų ar įlenkimų – mes jais pasirūpinsime. Tačiau būtinai pranešk mums, jei pastebėjai ką nors, kas gali kelti pavojų arba padaryti automobilį netinkamą eksploatuoti, pavyzdžiui: nuleista padanga, išdaužtas langas, atsilaisvinusi ar trūkstama apdailos dalis, neveikiantis žibintas. Apie pastebėtus trūkumus gali pranešti naudodamasis „CityBee“ programėle.
Kelionės metu – pranešk apie bet kokius atsiradusius automobilio pažeidimus, kad ir kokie maži ar dideli jie būtų. Informuok mus apie visus incidentus bei avarijas nepriklausomai nuo to, ar tu kaltas, ar ne. Susidūrus su problemomis visada geriausia mus informuoti kuo skubiau. Tokiu atveju galėsime operatyviai pagelbėti sprendžiant situaciją, o „BeeChill“ užtikrins tavo ramybę. Neinformavus mūsų apie įvykį, finansinė atsakomybė už padarytą žalą gali kristi ant tavo pečių.
Jei esate „CityBee“ klientas, automatiškai sugeneruotą su „CityBee“ paskyra susijusių asmens duomenų kopiją galite atsisiųsti prisijungę prie savo paskyros „CityBee“ savitarnoje https://selfservice.citybee.lt/. Prisijungę prie savo „CityBee“ savitarnos https://selfservice.citybee.lt/, pasirinkite savo el. pašto adresą viršuje dešinėje ir tuomet spauskite nuorodą „Gauti savo duomenis“.
Jei nebeturite „CityBee“ paskyros, parašykite mums adresu info@citybee.lt ir Jūsų el. pašto adresu, kurį esate anksčiau nurodę registruodamiesi „CityBee“ paskyroje, atsiųsime el.laišką su informacija, kaip galite gauti automatiškai sugeneruotą su „CityBee“ paskyra susijusių asmens duomenų kopiją. Nepamirškite patikrinti „Brukalų“ („Spam“ ar „Junk“) aplanką, jei negautumėte el. laiško.
Atkreipiame dėmesį, kad savitarną pasiekti ir duomenų kopiją atsisiųsti galite tik internete, interneto naršyklėje įrašę adresą https://selfservice.citybee.lt/. Per mobiliąją programėlę duomenų kopijos atsisiųsti negalėsite.
Prisijungus prie „CityBee“ savitarnos naršyklėje su taisyklėmis sutikti nereikia ir galėsite atsisiųsti duomenų kopiją.
Rūpintis pačiam tikrai nereikės. Užtenka paskambinti mums numeriu +37070077084 ir pranešti apie problemėlę, kad tuo galėtų pasirūpinti mūsų budinti komanda.
„BeeChill“ mokestis gali padengti atsitiktinę automobilio interjero žalą ar sutepimą, jei žala nebuvo tyčinė ir jei iš karto informuoji mus apie įvykį. Suprantame, kad nelaimingų atsitikimų pasitaiko ir esame pasirengę padėti!
„BeeChill“ mokestis nedengia žalos, atsiradusios dėl tokių veiksmų kaip rūkymas automobilio viduje, šiukšlių palikimas ar skysčių išliejimas, reikalaujantis cheminio valymo. Tokiais atvejais bus taikomas papildomas valymo mokestis. Išsamią informaciją rasite mūsų kainoraštyje.
Pasinaudojus „CityBee“ automobiliu, grąžink transporto priemonę į „CityBee“ stovėjimo zoną. Zona – tai „CityBee“ programėlės žemėlapyje pažymėtos teritorijos, kuriose galės sėkmingai užbaigti kelionę.
Žalioji zona
Šioje automobilių stovėjimo zonoje visada gali užbaigti kelionę jei laikaisi kelių eismo taisyklių, nepalieki Bitės neįgaliųjų ar rezervuotose vietose. Svarbu – žaliosios zonos skiriasi elektromobiliams, lengviesiems ir krovininiams automobiliams.
Geltonoji zona
Šioje zonoje Bitę palikti gali, bet yra papildomų sąlygų. Už Bitės paėmimą ar palikimą gali būti taikomas mokestis arba atvirkščiai – suteikiama nuolaida kelionei. Atkreipk dėmesį, kad sąlygos skiriasi nuo zonos. Sužinosi jas, paspaudus ant zonos.
Raudonoji zona
Šiose zonose Bitės palikti negalima. Užbaigus kelionę draudžiamojoje zonoje gali būti taikoma bauda. Spalva neišskirtos zonos taip pat nėra „CityBee“ zonos ir jose Bitės negali būti paliktos.
Visas „CityBee“ zonas gali rasti programėlėje, pagrindiniame žemėlapyje.
Sustojus ir prisiparkavus įsitikink, kad nepalikai automobilyje savo daiktų, taip pat ar nepasiėmei su savimi automobilio dokumentų, priedų, aksesuarų. Nepamiršk automobilyje palikti raktelio, padėk jį į tą pačią vietą, iš kurios pasiėmei arba palik tokioje vietoje, kur jį lengvai galės rasti kitas klientas. Įsitikink, kad visi langai ir stoglangis uždaryti.
Išlipus iš automobilio mobiliojoje programėlėje atsidaryk aktyvią rezervaciją ir pasirink komandą „Baigti kelionę“ bei patvirtink šį veiksmą. Patikrink ar automobilio durelės sėkmingai užsirakino.