404
Puslapis nerastas
Atsiprašome, bet puslapis, kurio ieškote, nerastas arba neegzistuoja.
Informuojame, jog atliekame ne senesnius pinigų grąžinimus nei 3 mėnesiai. Pvz:. jei kuro užpylėte ne Circle – K degalinėje, pateikiant prašymą, kuro čekis negali būti senesnis nei 3 mėnesiai.
Norint prisijungti prie „CityBee“ mobiliosios programėlės slaptažodis nebėra naudojamas, tam reikalingas Jūsų sukurtas asmens identifikavimo kodas (PIN) arba biometriniai duomenys, jei juos nuskaityti leidžia Jūsų naudojamas įrenginys.
PIN kodą galite pasikeisti mobiliojoje programėlėje, paspaudę „Pamiršau PIN kodą“ nuorodą. Tai padarius, į Jūsų el. pašto dėžutę bus atsiųstas laiškas su instrukcijomis, paaiškinančiomis, kaip pasikeisti PIN kodą.
Norėdami pasikeisti „CityBee“ savitarnos slaptažodį, tinklalapyje https://selfservice.citybee.lt/#/login spauskite „Pamiršau / noriu pakeisti slaptažodį“. Tai padarę, pasirodžiusiame lange įveskite su „CityBee“ paskyra susietą savo el. pašto adresą, kuriuo bus atsiųstas laiškas su instrukcijomis, paaiškinančiomis, kaip pasikeisti slaptažodį.
Tobulindami savo teikiamas paslaugas, visuomet atsižvelgiame į klientų grįžtamąjį ryšį, kintančius poreikius ir siekiame atrasti naujų galimybių klientų patirčiai pagerinti. Todėl ir šį kartą nuo 2024 m. kovo 1 d. stabdome kaupiamosios nuolaidų sistemos ON veikimą tam, kad netolimoje ateityje galėtume pasiūlyti mūsų ištikimiausiems klientams dar vertingesnių papildomų naudų. Tikime, kad jos leis dar dažniau mėgautis kelionėmis su CityBee.
Eismo įvykio deklaraciją pildykite čia: https://draudimoivykiai.lt/.
Atsitikus eismo įvykiui, elkitės pagal Lietuvoje galiojančias kelių eismo taisykles. Jeigu eismo įvykis nėra sudėtingas, jame dalyvauja tik du automobiliai, nėra nukentėjusiųjų ir abu automobiliai registruoti Lietuvoje, eismo įvykio deklaraciją galite pildyti savarankiškai.
Deklaracijos pildymas internetu ne tik skatina tvarumą, bet ir užtikrina, kad eismo įvykis bus greitai ir patogiai užregistruotas.
Eismo įvyko deklaraciją galima pildyti ir iš vieno, ir iš dviejų skirtingų išmaniųjų įrenginių. Pildant iš dviejų skirtingų įrenginių abu eismo įvykio dalyviai turi galimybę supildyti savo asmeninę informaciją ir taip eismo įvykio deklaraciją užpildyti dar greičiau. Pildant deklaraciją dviem įrenginiais, kiekvienas vairuotojas užpildys savo duomenis, o programėlė, atpažinusi eismo įvykio dalyvių transporto priemones, susies juos į vieną bendrą dokumentą.
Norint sklandžiai užpildyti eismo įvykio deklaraciją internetu, turite suteikti leidimą programai naudoti jūsų kamerą ir lokacijos duomenis.
Svarbu žinoti:
· Nebaigtos deklaracijos duomenys saugomi 30 minučių nuo programos išjungimo;
· Užpildytos deklaracijos duomenys automatiškai bus perduoti draudimo bendrovei.
Taip pat galima braižyti eismo įvykio schemą bei pildyti popierinę eismo įvykio deklaraciją, kurią rasite daiktadėžėje. Jei yra nesutarimų dėl eismo įvykio dalyvių kaltės, kviečiama policija.
Kiekvienoje deklaracijos formoje turėtų būti nurodytas eismo įvykio kaltininkas ir nukentėjusi transporto priemonė. Schemoje būtina nurodyti kiek ir kokios transporto priemonės susidūrė.
SVARBU!
Pildant eismo įvykio deklaraciją nepamirškite, jog abu dalyviai turi nurodyti savo kontaktus, pasiimti po deklaracijos kopiją bei ją pasirašyti (nukentėjęs dalyvis pasirašo tik 15 laukelyje). Taip pat nepraleiskite aplinkybių srities – ją užpildyti yra privaloma.
Užpildytos eismo įvykio deklaracijos PAVYZDYS:
Atsidarykite mobiliąją CityBee programėlę, kurioje jau esate užsiregistravęs, pasirinkite ,,Meniu” -> ,,Pagalba”.
Būsite nukreipti į pagalbos centrą, kuriame pasirinkite ,,Kalbėtis su konsultantu”.
Ekrane matysite naujo pokalbio pradžią, tačiau spauskite rodyklę grįžti (<), esančią puslapio viršuje, kairiame kampe.
Tuomet pasirinkite “See Previous” (pamatyti ankstesnius susirašinėjimus). Ekrane matysite visus savo paskutinius susirašinėjimus.
Vairuotojas gali paprašyti bendrakeleivių padengti dalį kelionės išlaidų. Kelionės išlaidų kompensavimas yra grįstas vairuotojo ir bendrakeleivių susitarimu.
Jei kuro pylimas buvo įvykdytas kitoje degalinėje ir apmokėjote pats, Jūsų išlaidas kompensuosime.
Tam, kad lėšos būtų grąžintos į Jūsų banko sąskaitą, tiek juridiniam, tiek fiziniam asmeniui, prašome susisiekti el. paštu info@citybee.lt. Gavus jūsų laišką, pateiksime išlaidų grąžinimo prašymą, kurį reikės užpildyti ir atsiųsti mums.
Radus prišiukšlintą ar apgadintą CityBee automobilį (jeigu apgadinimas nėra pažymėtas oranžiniu lipduku „Pranešta”) – praneškite per programėlę, nufotografuokite ir atsiųskite nuotrauką el.paštu info@citybee.lt arba žinute Facebook. Siųsdami nurodykite automobilio valstybinį numerį.
Atsiprašome, bet puslapis, kurio ieškote, nerastas arba neegzistuoja.