Kainos skaičiuoklė
Hyundai i20
Tavo kelionė kainuotų
0€
Į kainos skaičiuoklę yra įtrauktas Kelionės pradžios mokestis – 0,5€.
Įsitikinkite, kad automobilis yra atrakintas.
Atidarykite automobilio įkrovimo lizdo dangtelį, kuris yra šalia vairuotojo durelių (VW e-Crafter atveju) arba už galinių durelių (lengvųjų elektromobilių atveju). Jei dangtelis neatsidaro, spustelkite „Atrakinti” ant automobilio raktelio.
Jei automobilį įkraunate „IgnitisON” arba „ElintaCharge” greitojo įkrovimo stotelėje:
Naudokite stotelėje randamus „Type 2” arba „CCS” įkrovimo laidus.
Dėmesio: kai kuriose įkrovimo stotelėse laidų konfigūracijos skiriasi, tad galite rasti tik „Type 2” arba tik „CCS” tipo laidą.
Paimkite automobilio raktelį, prie kurio rasite prisegtą įkrovimo žetoną (RFID raktas; prie kiekvieno raktelio rasite du skirtingus žetonus: vienas yra skirtas „IgnitisON”, o kitas – „ElintaCharge” įkrovimo stotelėms).
Pirmiausia įkrovimo stotelėje nuskaitykite atitinkamo tiekėjo įkrovimo žetoną.
Pasirinkite įkrovimo jungtį paspausdami mygtuką prie „Pasirinkite jungtį”.
Paspauskite mygtuką „Pradėti”, kad pradėtumėte automobilio įkrovimą.
Jei automobilį įkraunate 2 jungčių „Elinta Charge” įkrovimo stotelėje:
Paimkite įkrovimo laidą kuris yra automobilyje:
• Elektrinio furgono VW e-Crafter atveju – po priekine vidurine sėdyne.
• Lengvojo automobilio atveju – bagažinėje esančioje atsarginio rato vietoje.
2. Vieną įkrovimo laido jungtį junkite į automobilio įkrovimo lizdą, kitą – į įkrovimo stotelės lizdą.
3. Nuskanuokite „ElintaCharge” žetoną nurodytoje vietoje įkrovimo stotelėje.
4. Įkrovimo stotelėje turėtų pradėti šviesti žodis „Charging”, nurodantis, jog automobilis yra įkraunamas.
Patikrinkite automobilio įkrovos lizdą: kol automobilis yra įkraunamas, turi šviesti žalia lemputė. Jeigu lemputė nešviečia arba šviečia oranžinė spalva, automobilis nėra įkraunamas. Taip pat patikrinkite automobilio informacinį ekraną (informaciniame skydelyje už vairo): turėtų būti rodomas likęs laikas iki pilno automobilio įkrovimo.
Registracija CityBee yra nemokama. Taip pat, nėra taikomi jokie narystės mokesčiai.
Norėdami pakeisti Citybee registruotą telefono numerį, iš el.pašto adreso, kurį nurodėte Citybee sistemoje, atsiųskite mums prašymą el.paštu info@citybee.lt ir nurodykite naująjį telefono numerį. Gavę Jūsų prašymą mes jį pakeisime.
Dėmesio! Siekdami apsaugoti Jūsų paskyrą ir užkirsti kelią sukčiavimui, keisdami telefono numerį mes pašalinsime Jūsų vairuotojo pažymėjimą ir visas Jūsų pridėtas mokėjimo korteles. Pridėkite savo vairuotojo pažymėjimą ir mokėjimo kortelę iš naujo ir galėsite vėl naudotis Citybee paslaugomis.
Už KET pažeidimus (pvz., netinkamoje vietoje paliktas automobilis, greičio viršijimas ar kt.) atsakingas vairuotojas. Mes prisiimame atsakomybę pateikti vairavusio asmens duomenis atsakingai valstybinei institucijai.
Eismo įvykio atveju atsakinga įmonė, su kuria sudaryta sutartis. Jeigu eismo įvykis įvyko ne dėl CityBee kliento kaltės, jokie papildomi mokesčiai ar baudos nėra taikomos.
Mūsų transporto parke rasite platų automobilių pasirinkimą, kuris pateisins įvairius verslo lūkesčius. Šiuo metu savo klientams siūlome tiek ekonominės, tiek komfortiškos SUV klasės automobilius. Visus juos galite rasti čia.
Mūsų kainyną rasite čia.
Kiekvienam verslo klientui suteikiame prieigą prie CityBee savitarnos, kurioje turint administratoriaus teises galima pridėti bei šalinti vartotojus (įmonės darbuotojus), matyti jų kelionių ataskaitas, įmonės mėnesio sąskaitas ir jų detalizacijas.
Visų darbuotojų mėnesio kelionės įtraukiamos į vieną bendrą sąskaitą, kurią kito mėnesio pradžioje siunčiame jūsų nurodytu el. paštu.
Norint sudaryti sutartį, prašome užpildyti verslo paraišką, esančią čia.
Rūpintis pačiam tikrai nereikės. Užtenka paskambinti mums numeriu +37070077084 ir pranešti apie problemėlę, kad tuo galėtų pasirūpinti mūsų budinti komanda.
Jei kuro pylimas buvo įvykdytas kitoje degalinėje ir apmokėjote pats, Jūsų išlaidas kompensuosime.
Atgauti minėtą sumą galite dviem būdais:
1. Galime pridėti kurui išleistą sumą prie Jūsų CityBee paskyros. Tokiu atveju, pinigai būtų naudojami Jūsų kelionėms apmokėti, o šiai sumai pasibaigus, procesas vyks kaip įprastai – rezervacijos bus apmokamos pinigus nuskaitant nuo Jūsų banko sąskaitos.
2. Galime pinigus grąžinti į banko sąskaitą, kuri yra prijungta prie CityBee paskyros.
Tam, kad lėšos būtų perkeltos į CityBee paskyrą, reikia:
Jeigu esate fizinis asmuo, pateikite informaciją el. paštu info@citybee.lt:
Kelionės ID (jį galima rasti CityBee programėlėje, bet tik tuo atveju, jei kelionė baigta. Jei kelionė tebevyksta, nurodykite automobilio valstybinį numerį.);
Grąžinama sumą, kurią sumokėjote už kurą;
Pridėti kvito nuotrauką.
Jeigu esate juridinis asmuo, pateikite informaciją el. paštu info@citybee.lt:
Įmonės duomenis (pavadinimas, įmonės kodas) – tai gali būti įmonės blankas, kuriame bus rekvizitai apačioje/viršuje;
Nurodyti savo vardą, pavardę;
Įvardinti kelionės ID;
Įvardinti grąžinamą sumą;
Pridėti kvito nuotrauką.
Tam, kad lėšos būtų grąžintos į Jūsų banko sąskaitą, tiek juridiniam, tiek fiziniam asmeniui, prašome susisiekti el. paštu info@citybee.lt. Gavus jūsų laišką, pateiksime išlaidų grąžinimo prašymą, kurį reikės užpildyti ir atsiųsti mums.
Norėdamas panaudoti sukauptus ON nuolaidų kuponus, turi juos aktyvuoti dar prieš kelionę, t. y. prieš rezervuojant norimą automobilį kelionei. Tai gali padaryti CityBee programėlėje, paspaudęs „Meniu“ ir pasirinkęs skiltį „CityBee ON“. Ten turėsi paspausti mygtuką „Pritaikyti“.
Jeigu sukauptus ON nuolaidų kuponus aktyvuosi tuo metu, kai turėsi aktyvią rezervaciją, t. y. po automobilio rezervacijos ar kelionės metu, nuolaidos kuponas bus panaudotas tik kitos kelionės metu.
Su ON nuolaidos kuponais negalima atsiskaityti už praeities keliones ar įsigyti dovanų kuponų.
Tavo kelionė kainuotų
0€
Į kainos skaičiuoklę yra įtrauktas Kelionės pradžios mokestis – 0,5€.