404
Puslapis nerastas
Atsiprašome, bet puslapis, kurio ieškote, nerastas arba neegzistuoja.
Suprantame, kad kaupiamoji nuolaidų sistema ON tapo Tavo kelionių dalimi ir tuo labai džiaugiamės. Vis dėlto, š. m. vasario 29 d. yra paskutinė ON veikimo diena. Kovo mėnesį lygio perskaičiavimas neįvyks, tačiau visus sukaupus kuponus bus galima išnaudoti kaip ir įprastai – tris mėnesius nuo jų gavimo dienos. Tikime, kad netrukus naujai pristatytas vertės pasiūlymas klientams Tave džiugins ne mažiau ir leis keliauti su CityBee tik dar dažniau!
Radaro funkcija „CityBee“ programėlėje padeda klientui pirmam sužinoti, ar kuris nors iš „CityBee“ automobilių yra šalia jo buvimo vietos konkrečiu pasirinktu laiku.
Radaro funkcijos ikonėlę galite rasti programėlės skiltyje „Paieška”, tarp P ikonėlės ir filtro ikonėlės. Kai sėkmingai aktyvuosite radarą, šis pataps oranžinės spalvos.
Minimalus radaro atstumas – 100 metrų, o maksimalus – 800 kilometrų.
Aktyvuodami radarą galite pasirinkti vieną iš dviejų galimybių:
Pranešimas be automatinės rezervacijos – nurodytu laiku ir atstumu pasirodžius „CityBee” automobiliui, programėlė jums išsiųs apie tai informuojantį pranešimą.
Automatinė rezervacija – nurodytu laiku ir atstumu pasirodžius „CityBee“ automobiliui, automobilis automatiškai bus rezervuojamas kliento vardu, parinkus „Mokėk tiek, kiek važiuoji” kainodarą. Kainodarą galima keisti po automobilio rezervacijos. Automobilio rezervacija lieka nemokama iki nemokamo rezervavimo laikotarpio pabaigos (15 min.).
Papildoma informacija:
Radaro funkcija veiks ir toliau, net jei automobilis bus rezervuotas, kol naudotojas jo neišjungs rankiniu būdu. Aktyvuota radaro funkcija aptinka tik tuos automobilius, kurie patenka į esamą kliento lokaciją ir pasirinktą atstumą.
Susisiekite su mumis el. paštu info@citybee.lt ir mes pateiksime reikiamą informaciją, kaip pasinaudoti kompensacija.
Į mus kreiptis turėtų asmuo iš registruoto el. pašto mūsų sistemoje (jeigu paskyros neturi, ją reikėtų susikurti, nes kitaip negalime pateikti reikiamos informacijos apmokėjimui), kuris kreipsis ir į APVA kompensacijai gauti.
Asmuo, kuris kreipiasi kompensacijai už taršų automobilį gauti, turi sutapti su asmeniu, kuris atlieka bankinį pavedimą. Tai reiškia, jog mokėtojas ir PVM sąskaitos – faktūros gavėjas – turi būti tie patys, kitu atveju kompensacija pasinaudoti nepavyks.
Informuojame, jog kompensacija pasinaudoti galite tik Lietuvoje ir su šeimos nariais ja pasidalinti nėra galimybės.
Sąskaitos papildymą, susijusį su APVA kompensacija išnaudoti CityBee dalijimosi paslaugoms bus galima per metus, didžiausia kompensacijos suma – 1000 EUR.
Naudojantis APVA kompensacija, negalima gauti sąskaitų įmonės vardu, o nuolaidos į sąskaitą neįtraukiamos.
Jei APVA paraišką atmes ir kompensacijos negausite, pinigai bus grąžinti, tačiau mums reikės dokumento, kuris patvirtintų faktą, jog kompensacija pasinaudoti nepavyko ir ji nebuvo suteikta.
Neišnaudotų pinigų susigrąžinti nebus galima, nes tai pažeistų APVA projekto sąlygas.
Jei automobilis išsipurvino, mes siūlome kelis variantus:
Nuvykti į „PRO BRO” tunelinę plovyklą ir nusiplauti automobilį nemokamai.
Susisiekti su mumis numeriu +37070044844 ar el. paštu info@citybee.lt.
Augintinį automobilyje galima vežtis tik specialiai tam skirtoje gyvūno transportavimo dėžėje. Taip pat, pasirūpinkite, kad automobilis po kelionės liktų švarus ir tvarkingas ;).
CityBee automobilyje rūkyti draudžiama. Už rūkymą automobilyje taikoma 70 eurų bauda.
Vidinio tyrimo metu nustatyta, kad buvo pavogti dalies iki 2018 m. vasario 22 d. „CityBee“ klientais tapusių asmenų duomenys, kuriuos tvarkėme 2018 m. vasario 22 d.:
• vardas, pavardė, asmens kodas, telefono numeris, elektroninio pašto adresas, gyvenamosios vietos adresas,
• vairuotojo pažymėjimo numeris,
• užšifruotas (angl. hashed) slaptažodis,
• mokėjimo kortelės tipas, galiojimo laikotarpis ir paskutiniai keturi kortelės numerio skaičiai,
• vidinė informacija apie kliento „CityBee“ paskyrą (jos sukūrimo data ir statusas, kliento ir paskyros identifikatoriai, blokavimo priežastis (jei blokuota), maksimalus klientui suteiktas paslaugų įsiskolinimo limitas ir nuolaidos panaudojimas, įmonės pavadinimas ir jos atstovo el. pašto adresas (jei buvo nurodyta).
Atsižvelgdami į visuomenės susirūpinimą, norime pabrėžti, kad vairuotojų pažymėjimų kopijos, galiojimo datos, asmenų nuotraukos, klientų kelionių istorijos ir mokėjimų kortelių informacija, kuria pasinaudojusios trečiosios šalys galėtų atlikti mokėjimus, nebuvo pavogtos.
Informacijos apie tai, kokie konkretūs pavienių klientų duomenys buvo paveikti, mes nekaupiame ir netvarkome. Nusikaltimo aplinkybes toliau aiškinasi Asmens duomenų apsaugos inspekcija ir policija.
Tobulindami savo teikiamas paslaugas, visuomet atsižvelgiame į klientų grįžtamąjį ryšį, kintančius poreikius ir siekiame atrasti naujų galimybių klientų patirčiai pagerinti. Todėl ir šį kartą nuo 2024 m. kovo 1 d. stabdome kaupiamosios nuolaidų sistemos ON veikimą tam, kad netolimoje ateityje galėtume pasiūlyti mūsų ištikimiausiems klientams dar vertingesnių papildomų naudų. Tikime, kad jos leis dar dažniau mėgautis kelionėmis su CityBee.
Atsiprašome, bet puslapis, kurio ieškote, nerastas arba neegzistuoja.