LT EN RU
Kaip skaičiuojama kelionės kaina? Automobilio naudojimosi laikas pradedamas skaičiuoti nuo automobilio atrakinimo momento ir baigiamas skaičiuoti užrakinus automobilį mobiliąja programėle. Kaip pradėti naudotis CityBee? Norint tapti CityBee nariu, atsisiųskite CityBee mobiliąją programėlę. Ar reikia mokėti už degalus? Kaip pripilti degalų? Naudojantis CityBee, už kurą mokėti nereikia – mokama tik už naudojimosi laiką ir už nuvažiuotus kilometrus. Kaip susieti mokėjimo kortelę, kad atsiskaitymai vyktų sėkmingai? Svarbu, kad kortelės tipas būtų VISA, MasterCard arba American Express bei būtų aktyvuoti saugūs pirkimai internetu. Kur galima važiuoti su CityBee automobiliais ir kas yra CityBee stovėjimo zona? CityBee programėlės žemėlapyje oranžine spalva pažymėtos teritorijos – tai automobilių stovėjimo zonos. Ar CityBee registracija mokama? Ar taikomas narystės mokestis? Registracija CityBee yra nemokama. Taip pat, nėra taikomi jokie narystės mokesčiai. Kiek laiko užtrunka registracija? CityBee registracija – itin paprasta ir greita. Jums niekur atvykti nereikia – užsiregistruokite per mobiliąją programėlę ir pradėkite naudotis! Registracija jums užtruks vos keleta minučių. Ar gali CityBee užsiregistruoti juridiniai asmenys (įmonės)? Taip! Norint pasirašyti sutartį su CityBee, užpildyki registracijos formą skirtą verslo klientams: https://www.citybee.lt/lt/form Kaip rezervuoti ir atrakinti automobilį? Rezervuodami automobilį, galite rinktis iš dviejų variantų. Kaip atsiskaityti už CityBee paslaugas? Kad galėtumėte pradėti naudotis CityBee, turite susieti savo mokėjimo kortelę su savo CityBee paskyra. Ar yra papildomų naudojimosi CityBee paslauga mokesčių? Registracijos ar narystės mokesčių nėra. Ar CityBee automobiliai yra apdrausti? Visi CityBee automobiliai yra apdrausti privalomuoju Civilinės atsakomybės draudimu, todėl rūpintis draudimu Jums nereikia. Ką daryti atsitikus autoįvykiui? Atsitikus eismo įvykiui, elkitės pagal Lietuvoje galiojančias kelių eismo taisykles. Ką daryti jei automobilis sugenda? Prašome susisiekti su mumis telefonu +370 70077084. Kaip pradėti naudotis dviračiais? Parsisiųsk CityBee programėlę ir užsiregistruok. Prie paskyros gali pridėti Visa, Mastercard arba American Express debetinę ar kreditinę kortelę. Viskas – jau gali naudotis dviračiais! Kaip ir kur paimti dviratį? Į programėlę įvesk dviračio numerį, kurį rasi ant dviračio vairo ir spausk "Atrakinti" programėlėje. Kiek kainuoja naudotis dviračiais? Su abonementu, gausi neribotą skaičių 30min kelionių. Neįsigijus abonemento, mokėsi tik už naudojimosi laiką. Pusvalandžio kaina – 0.5 €. Ar vienas žmogus gali savo vardu paimti kelis dviračius? Vienas vartotojas gali pasiimti vieną transporto priemonę. Ar dviračiais gali naudotis nepilnamečiai? Taip, gali, tačiau būtina atlikti CityBee registraciją įprasta tvarka. Kaip grąžinti dviratį? Tvarkingai pastatyk dviratį prie stovo, ranka užrakink spyną ir programėlėje spausk "Baigti kelionę". Ar galima rezervuoti dviračius? Ne, rezervuoti dviračio iš anksto galimybės nėra. Ar gali dviračiais naudotis nepilnamečiai? Taip, dviračiais gali naudotis bet kokio amžiaus asmenys, turintys asmeninę CityBee paskyrą. Ar turiu pridėti vairuotojo pažymėjimą, norint naudotis dviračiais? Ne, vairuotojo pažymėjimo patvirtinimas reikalingas tik norint naudotis automobilių dalijimosi paslauga. Kokį svorį gali išlaikyti dviratis ar jo krepšys? CityBee dviratis gali išlaikyti iki 120 kg, o jo krepšys – iki 5 kg svorį. Ar galiu laikinai sustoti su dviračiu ne CityBee zonoje? / Ar reikia dviratį prirakinti? Automobilyje pamiršau savo daiktus - ką daryti? Jeigu CityBee automobilyje pamiršote savo daiktus, kuo greičiau susisiekite su mumis pagalbos telefonu 8 700 44844. Ar galima vežti vaiką? Taip. Vaikai turi būti vežami jiems skirtose kėdutėse. Ar galima vežti augintinius? Augintinį automobilyje galima vežtis tik specialiai tam skirtoje gyvūno transportavimo dėžėje. Automobilį radau apgadintą/prišiukšlintą - ką daryti? Nufotografuokite ir atsiųskite nuotrauką el.paštu info@citybee.lt arba žinute Facebook bei nurodykite automobilio valstybinį numerį. Kokie yra CityBee automobiliai? CityBee bitės – tai nauji (ne senesni nei 2 m.), techniškai tvarkingi automobiliai. Ar automobiliuose galima rūkyti? CityBee automobilyje rūkyti draudžiama. Už rūkymą automobilyje taikoma 50eurų bauda. Ar turiu plauti CityBee automobilį? Ne. Naudojantis CityBee automobiliais Jums nereikia rūpintis jų švara ar technine priežiūra – tuo pasirūpiname mes. Ką daryti, jeigu randu apgadintą automobilį? Jeigu prie apgadinimo yra oranžinis lipdukas PRANEŠTA - mes apie apgadinimą žinome ir jo pranešti nereikia. O ką daryti, jeigu pats apgadinu automobilį? Praneškite mums telefonu +370 700 44844 ir CityBee super herojus jums pagelbės! Ką daryti, jei automobilis ilgalaikės rezervacijos metu išsipurvina? Kaip veikia ilgalaikė automobilių rezervacija? Kaip veikia ilgalaikė automobilių rezervacija juridiniams asmenims? Kada galime prašyti avansinio apmokėjimo ilgalaikei automobilio rezervacijai? Ką daryti atsitikus nelaimei? CityBee paspirtukų klientai yra apdrausti! Ar galima važiuoti su CityBee automobiliais už Lietuvos ribų? Su CityBee automobiliais galima keliauti už Lietuvos ribų! Kas bus, jei reikės keisti sezonines padangas, atlikti techninę priežiūrą ir pan.? Ar man reikės pačiam plauti automobilį? Ką daryti, jei baigiasi langų skystis ar tepalai? Ką daryti, jei norėčiau, kad būtų išvalytas automobilio salonas? Kaip pasiekti karštąją liniją? Karštąją liniją galite pasiekti telefonu + 370 666 00 331 arba el. paštu info@citybee.lt. Ar mano duomenys buvo pavogti? Kaip patikrinti, ar mano duomenys buvo pavogti? Ar mano duomenys buvo pavogti? Kaip patikrinti, ar mano duomenys buvo pavogti? Jei esu užblokuotas, ar mano informacija galėjo būti pavogta? Jei esu užblokuotas, ar mano informacija galėjo būti pavogta? Kada aš registravausi? Kada aš registravausi? „CityBee“ registravausi tik dėl paspirtukų nuomos, ar mano duomenys galėjo būti pavogti? „CityBee“ registravausi tik dėl paspirtukų nuomos, ar mano duomenys galėjo būti pavogti? Kodėl buvo paviešinti tik iki 2018 m. vasario 22 d. sukurtų paskyrų duomenys? Kodėl buvo paviešinti tik iki 2018 m. vasario 22 d. sukurtų paskyrų duomenys? Kokie mano asmeniniai duomenys buvo pavogti? Kokie mano asmeniniai duomenys buvo pavogti? Kas gali būti padaryta su mano duomenimis? Kas gali būti padaryta su mano duomenimis? Gavau laišką iš nežinomo el. pašto adreso (pavyzdžiui, passw.citybee@gmail.com), kuriame rašoma, kad man rašo „CityBee“. Kas tai? Gavau laišką iš nežinomo el. pašto adreso (pavyzdžiui, passw.citybee@gmail.com), kuriame rašoma, kad man rašo „CityBee“. Kas tai? Prie mano paskyros („Google“ / „Spotify“ / „CityBee“ ar pan.) bandė kažkas prisijungti / gaunu keistų laiškų. Prie mano paskyros („Google“ / „Spotify“ / „CityBee“ ar pan.) bandė kažkas prisijungti / gaunu keistų laiškų. Kaip apsisaugoti nuo greitųjų kreditų sukčių? Kaip apsisaugoti nuo greitųjų kreditų sukčių? Kada sužinojote apie vagystę? Kada sužinojote apie vagystę? Kada informavote klientus? Kodėl negavau informacijos, kad mano asmens duomenys buvo pavogti? Kada informavote klientus? Kodėl negavau informacijos, kad mano asmens duomenys buvo pavogti? Kaip informuosite apie įvykio tyrimą? Kaip informuosite apie įvykio tyrimą? Ar gausiu kompensaciją? Ar gausiu kompensaciją? Kokių priemonių imatės, kad mano asmens duomenys būtų saugūs ir vagystės nepasikartotų? Kokių priemonių imatės, kad mano asmens duomenys būtų saugūs ir vagystės nepasikartotų? Kaip pasikeisti „CityBee“ paskyros slaptažodį: mobiliojoje programėlėje, savitarnoje? Kaip pasikeisti „CityBee“ paskyros slaptažodį: mobiliojoje programėlėje, savitarnoje? Ar galite pasakyti, koks mano slaptažodis? Ar galite pasakyti, kada jis keistas? Ar galite pasakyti, koks mano slaptažodis? Ar galite pasakyti, kada jis keistas? Negaliu prisijungti prie „CityBee“ savitarnos paskyros, ką daryti? Negaliu prisijungti prie „CityBee“ savitarnos paskyros, ką daryti? Kaip prisijungti prie savo „CityBee“ mobiliosios programėlės, jei įvedus savo el. pašto adresą mane informuoja, kad „Toks el. pašto adresas jau panaudotas“? Kaip prisijungti prie savo „CityBee“ mobiliosios programėlės, jei įvedus savo el. pašto adresą mane informuoja, kad „Toks el. pašto adresas jau panaudotas“? Kaip pasikeisti el. pašto adresą? Kaip pasikeisti el. pašto adresą? Kokius duomenis apie mane kaupiate ir kokiais tikslais? Kokius duomenis apie mane kaupiate ir kokiais tikslais? Kokiu pagrindu tvarkote mano asmens duomenis? Kokiu pagrindu tvarkote mano asmens duomenis? Kokiu tikslu ir kokiu pagrindu tvarkomas mano asmens kodas? Kokiu tikslu ir kokiu pagrindu tvarkomas mano asmens kodas? Jei „CityBee“ registravausi tik dėl paspirtukų ar dviračių nuomos, ar man reikėjo pateikti vairuotojo pažymėjimą? Jei „CityBee“ registravausi tik dėl paspirtukų ar dviračių nuomos, ar man reikėjo pateikti vairuotojo pažymėjimą? Iš kur gaunate mano asmens duomenis? Iš kur gaunate mano asmens duomenis? Kiek laiko saugote mano asmens duomenis? Kiek laiko saugote mano asmens duomenis? Ar perduodate mano asmens duomenis kitiems? Kokius tvarkytojus pasitelkiate? Kokiose šalyse tvarkomi mano duomenys? Ar perduodate mano asmens duomenis kitiems? Kokius tvarkytojus pasitelkiate? Kokiose šalyse tvarkomi mano duomenys? Kokiu pagrindu tebetvarkote mano asmens duomenis, nors aš pareikalavau ištrinti? Kokiu pagrindu tebetvarkote mano asmens duomenis, nors aš pareikalavau ištrinti? Ar mano atžvilgiu taikote automatinio sprendimo priėmimo algoritmą, įskaitant profiliavimą? Ar mano atžvilgiu taikote automatinio sprendimo priėmimo algoritmą, įskaitant profiliavimą? Kada ir kaip aš buvau supažindintas su tvarkomis ir taisyklėmis? Kada ir kaip aš buvau supažindintas su tvarkomis ir taisyklėmis? Kokios „CityBee“ taisyklės, politikos, tvarkos yra man taikomos? Kokios „CityBee“ taisyklės, politikos, tvarkos yra man taikomos? Kodėl negaliu gauti informacijos apie savo duomenis be tapatybės patvirtinimo (el. parašo ar notaro patvirtinimo)? Kodėl negaliu gauti informacijos apie savo duomenis be tapatybės patvirtinimo (el. parašo ar notaro patvirtinimo)? Kaip atjungti automobilį nuo įkrovimo stotelės? Kaip atjungti automobilį nuo įkrovimo stotelės? Kaip įkrauti automobilį? Kaip įkrauti automobilį? Kur kelionės metu galiu įkrauti automobilį? Kur kelionės metu galiu įkrauti automobilį? Ar užbaigus kelionę turėčiau prijungti automobilį įkrovimui prie įkrovimo stotelės? Ar užbaigus kelionę turėčiau prijungti automobilį įkrovimui prie įkrovimo stotelės? Kiek laiko užtrunka pilnai įkrauti automobilį? Kiek laiko užtrunka pilnai įkrauti automobilį? Kiek kilometrų gali nuvažiuoti pilnai įkrautas elektromobilis? Kiek kilometrų gali nuvažiuoti pilnai įkrautas elektromobilis? Ar galiu elektromobilį įkrauti namuose ir mainais už tai gauti „CityBee” kreditų? Ar galiu elektromobilį įkrauti namuose ir mainais už tai gauti „CityBee” kreditų? Kaip įjungti („užvesti“) elektromobilio variklį? Kaip įjungti („užvesti“) elektromobilio variklį? Nutraukiau sutartį, tačiau mano duomenys vis tiek buvo pavogti. Kaip taip galėjo atsitikti? Kaip galiu pasinaudoti teise perkelti savo asmens duomenis kitam analogiškų paslaugų tiekėjui? Kaip įgyvendinsite mano teisę „būti pamirštam“? Ar galiu iš Citybee paskyros pašalinti vairuotojo pažymėjimą?
Pagal tavo raktažodį nieko neradome... Pabandyk ieškoti pagal kitus raktažodžius

D.U.K dėl duomenų vagystės (2021 vasario mėn.)

2021 m. vasario 17 d.

Kaip sužinoti, ar mano duomenys buvo pavogti?

Pavogti ir paviešinti dalies tų „CityBee“ klientų duomenys, kurie Lietuvoje registravosi „CityBee“ paslaugos naudotojais iki 2018 m. vasario 22 d.

Kokie duomenys buvo pavogti?

Informuojame, kad 2021 m. vasario 15 d. įvykusios duomenų vagystės metu iš laikinos rezervinės kopijos, sukurtos 2018 m. vasario mėn., buvo pavogti ir paviešinti Jūsų mums patikėti šie asmens duomenys: vardai, pavardės, asmens kodai, telefonų numeriai, elektroninio pašto ir gyvenamosios vietos adresai, vairuotojų pažymėjimo numeriai bei užšifruoti (hashed) slaptažodžiai.
Atsižvelgiant į visuomenės susirūpinimą norime patikinti, kad pavogtame faile nebuvo vairuotojų pažymėjimo dokumento kopijų, galiojimo datų, asmenų nuotraukų, vartotojų kelionių istorijos bei mokėjimo kortelių duomenų, kuriais būtų galima neteisėtai pasinaudoti.

Ar yra pavojus, kad gali būti pasinaudota mano mokėjimo kortele ar vairuotojo pažymėjimu?

„CityBee“ niekada nekaupė klientų mokėjimo kortelių duomenų, kuriais jiems patekus į netinkamas rankas galėtų pasinaudoti tretieji asmenys. Tarp pavogtų duomenų taip pat nėra vairuotojų pažymėjimų kopijų, tik jų numeriai.

Ką dabar turėčiau daryti?

  • Slaptažodžiai

Jei naudojate tą patį slaptažodį skirtingose svetainėse, kaip ir jungiantis prie „CityBee“, pakeiskite slaptažodžius visur į skirtingus. Kur įmanoma, aktyvuokite dviejų žingsnių naudotojo autentifikaciją.

  • Greitieji kreditai

Nors mažai tikėtina, tačiau gali būti bandoma pasinaudoti vogtais duomenimis, apsimetant kitu asmeniu. Todėl apie tai, jog jūsų asmens kodas ir vairuotojo pažymėjimo numeris galėjo būti paviešintas, praneškite savo bankams, lizingo bendrovėms ir draudikams. Taip pat rekomenduojame susikurti paskyrą „Mano Creditinfo“ portale (www.manocreditinfo.lt) ir užsisakyti asmens tapatybės apsaugos paslaugą „Apsaugok savo tapatybę visus metus“, apsaugančią nuo greitųjų kreditų, lizingo, kitų paslaugų gavimo jums nežinant. Mūsų partnerių „Creditinfo Lietuva“ dėka šią paslaugą iki š. m. vasario 23 d. galima aktyvuoti už simbolinį 0,01 Eur mokestį, kurį jums kompensuosime.

Gyventojai, kurie nerimauja, kad jų vardu be jų žinios nepasiskolintų kiti asmenys, taip pat gali pasinaudoti Lietuvos banko paslauga „STOP vartojimo kreditams“. Paprasčiausias būdas įsirašyti į šį sąrašą elektroniniu būdu prisijungus per elektroninius valdžios vartus. Plačiau:  https://www.lb.lt/lt/stop-vartojimo-kreditams

  • Būk budrus

Nukentėję asmenys gali sulaukti daugiau nepageidaujamo turinio (brukalų) žinučių, sukčių bandymų, prisidengiant įvairiais paslaugų teikėjais, išvilioti papildomus asmens duomenis (phishing ir pan.) mažiau tikėtina – skambučių. Todėl būtina išlaikyti budrumą ir neatidarinėti nežinomų nuorodų

Ar dabar saugu naudotis „CityBee“?

Dabartine „CityBee“ sistema atitinka aukščiausius IT saugumo reikalavimus. Pagrindo manyti, kad buvo įsilaužta į šiuo metu klientų naudojamą sistemą, neturime.

Kur gauti daugiau informacijos, jei nukentėjau nuo duomenų vagystės?

Jei patekote tarp tų, kurių duomenys buvo pavogti ir paviešinti, ir turite daugiau su tuo susijusių klausimų, galite kreiptis į karštąją liniją telefonu +370 666 00331 arba el. paštu info@citybee.lt.

Pasidalink su draugais

Draugaukime

Kitos naujienos