404
Puslapis nerastas
Atsiprašome, bet puslapis, kurio ieškote, nerastas arba neegzistuoja.
Jeigu eismo įvykis įvyko ne dėl CityBee kliento kaltės – jokie papildomi mokesčiai ar baudos nėra taikomos.
Jeigu eismo įvykis įvyko dėl CityBee vairuotojo kaltės – galimi šie variantai:
1. Jeigu padaryta žala mažesnė, nei taikoma maksimali finansinė atsakomybė (600 EUR), tuomet sąskaita išrašoma atsižvelgiant į įmonės patirtą žalą automobilį apgadinusiam vairuotojui.
2. Jeigu žala, padaryta automobiliui, yra didesnė nei 600 EUR, tuomet CityBee klientui taikoma 600 EUR finansinė atsakomybė.
3. Jei buvo įsigyta sumažinta finansinė atsakomybė, žalos atlyginimas neviršys 200 EUR (papildomų mokesčių ieškoki čia).
Atlygintina nuostolių suma eismo įvykio metu dėl jūsų kaltės sugadinus automobilį Porsche Taycan, jeigu esate nuo 25 iki 30 metų amžiaus, iki 15000 EUR, jeigu esate 30 metų ir vyresnis – 5000 EUR, o mobiliojoje programėlėje įsigijus sumažintą finansinę atsakomybę –sumą, neviršijančią 1000 EUR.
Degalai papildomi bet kurioje Circle K degalinėje (atsiskaitoma CityBee degalų kortele, kurią rasi automobilyje)!
Pasinaudojus CityBee automobiliu, grąžinkite transporto priemonę į CityBee stovėjimo zoną. Zona – tai CityBee programėlės žemėlapyje pažymėtos teritorijos, kuriose galėsite sėkmingai užbaigti kelionę.
Žalioji zona
Šioje automobilių stovėjimo zonoje visada galite užbaigti kelionę jei laikotės kelių eismo taisyklių, nepaliekate Bitės neįgaliųjų ar rezervuotose vietose. Svarbu – žaliosios zonos skiriasi elektromobiliams, lengviesiems ir krovininiams automobiliams.
Geltonoji zona
Šioje zonoje Bitę palikti galite, bet yra papildomų sąlygų. Už Bitės paėmimą ar palikimą gali būti taikomas mokestis arba atvirkščiai – suteikiama nuolaida kelionei. Atkreipkite dėmesį, kad sąlygos skiriasi nuo zonos. Sužinosite jas, paspaudę ant zonos.
Raudonoji zona
Šiose zonose Bitės palikti negalima. Užbaigus kelionę draudžiamojoje zonoje gali būti taikoma bauda. Spalva neišskirtos zonos taip pat nėra CityBee zonos ir jose Bitės negali būti paliktos.
Visas Citybee zonas galite rasti programėlėje, pagrindiniame žemėlapyje.
Sustojus ir prisiparkavus įsitikinkite, kad nepalikote automobilyje savo daiktų, taip pat ar nepasiėmėte su savimi automobilio dokumentų, priedų, aksesuarų. Nepamirškite automobilyje palikti raktelio, padėkite jį į tą pačią vietą, iš kurios pasiėmėte arba palikite tokioje vietoje, kur jį lengvai galės rasti kitas klientas. Įsitikinkite, kad visi langai ir stoglangis uždaryti.
Išlipus iš automobilio mobiliojoje programėlėje atsidarykite aktyvią rezervaciją ir pasirinkite komandą „Baigti kelionę“, bei patvirtinkite šį veiksmą. Patikrinkite ar automobilio durelės sėkmingai užsirakino.
Greičiausiai Jūs jau turite „CityBee“ paskyrą, susietą su šiuo el. paštu, tačiau joje nurodytas kitas telefono numeris. Susisiekite su mumis el. paštu info@citybee.lt arba telefonu + 370 700 77 084 ir mes padėsime išspręsti šį nesklandumą.
Įsitikinkite, kad automobilis yra atrakintas.
Atidarykite automobilio įkrovimo lizdo dangtelį, kuris yra šalia vairuotojo durelių (VW e-Crafter atveju) arba už galinių durelių (lengvųjų elektromobilių atveju). Jei dangtelis neatsidaro, spustelkite „Atrakinti” ant automobilio raktelio.
Jei automobilį įkraunate „IgnitisON” arba „ElintaCharge” greitojo įkrovimo stotelėje:
Naudokite stotelėje randamus „Type 2” arba „CCS” įkrovimo laidus.
Dėmesio: kai kuriose įkrovimo stotelėse laidų konfigūracijos skiriasi, tad galite rasti tik „Type 2” arba tik „CCS” tipo laidą.
Paimkite automobilio raktelį, prie kurio rasite prisegtą įkrovimo žetoną (RFID raktas; prie kiekvieno raktelio rasite du skirtingus žetonus: vienas yra skirtas „IgnitisON”, o kitas – „ElintaCharge” įkrovimo stotelėms).
Pirmiausia įkrovimo stotelėje nuskaitykite atitinkamo tiekėjo įkrovimo žetoną.
Pasirinkite įkrovimo jungtį paspausdami mygtuką prie „Pasirinkite jungtį”.
Paspauskite mygtuką „Pradėti”, kad pradėtumėte automobilio įkrovimą.
Jei automobilį įkraunate 2 jungčių „Elinta Charge” įkrovimo stotelėje:
Paimkite įkrovimo laidą kuris yra automobilyje:
• Elektrinio furgono VW e-Crafter atveju – po priekine vidurine sėdyne.
• Lengvojo automobilio atveju – bagažinėje esančioje atsarginio rato vietoje.
2. Vieną įkrovimo laido jungtį junkite į automobilio įkrovimo lizdą, kitą – į įkrovimo stotelės lizdą.
3. Nuskanuokite „ElintaCharge” žetoną nurodytoje vietoje įkrovimo stotelėje.
4. Įkrovimo stotelėje turėtų pradėti šviesti žodis „Charging”, nurodantis, jog automobilis yra įkraunamas.
Patikrinkite automobilio įkrovos lizdą: kol automobilis yra įkraunamas, turi šviesti žalia lemputė. Jeigu lemputė nešviečia arba šviečia oranžinė spalva, automobilis nėra įkraunamas. Taip pat patikrinkite automobilio informacinį ekraną (informaciniame skydelyje už vairo): turėtų būti rodomas likęs laikas iki pilno automobilio įkrovimo.
Pasirinktą krovininį automobilį galite pasiimti tik iš CityBee krovininiams automobiliams skirtų zonų, o užbaigti kelionę ir palikti automobilį galite bet kurioje leistinoje CityBee krovininių automobilių zonoje, bet kuriame mieste, kuriame yra CityBee krovininių automobilių zona. Tad automobilio nebūtina gražintį į ta pačia aikštelę, iš kurios paėmėte.
Ilgalaikės rezervacijos metu, nepabaigiant kelionės, automobilį galima pastatyti visose žaliose CityBee stovėjimo zonose.
Krovininių automobilių zonas galite matyti programėlėje.
Susisiekite su mumis el. paštu info@citybee.lt ir mes pateiksime reikiamą informaciją, kaip pasinaudoti kompensacija.
Į mus kreiptis turėtų asmuo iš registruoto el. pašto mūsų sistemoje (jeigu paskyros neturi, ją reikėtų susikurti, nes kitaip negalime pateikti reikiamos informacijos apmokėjimui), kuris kreipsis ir į APVA kompensacijai gauti.
Asmuo, kuris kreipiasi kompensacijai už taršų automobilį gauti, turi sutapti su asmeniu, kuris atlieka bankinį pavedimą. Tai reiškia, jog mokėtojas ir PVM sąskaitos – faktūros gavėjas – turi būti tie patys, kitu atveju kompensacija pasinaudoti nepavyks.
Informuojame, jog kompensacija pasinaudoti galite tik Lietuvoje ir su šeimos nariais ja pasidalinti nėra galimybės.
Sąskaitos papildymą, susijusį su APVA kompensacija išnaudoti CityBee dalijimosi paslaugoms bus galima per metus, didžiausia kompensacijos suma – 1000 EUR.
Naudojantis APVA kompensacija, negalima gauti sąskaitų įmonės vardu, o nuolaidos į sąskaitą neįtraukiamos.
Jei APVA paraišką atmes ir kompensacijos negausite, pinigai bus grąžinti, tačiau mums reikės dokumento, kuris patvirtintų faktą, jog kompensacija pasinaudoti nepavyko ir ji nebuvo suteikta.
Neišnaudotų pinigų susigrąžinti nebus galima, nes tai pažeistų APVA projekto sąlygas.
Atšaukti kelionę galite bet kuriuo metu prieš kelionės pradžią.
Tai galite padaryti programėlėje, „BeePool“ skiltyje, prie savo kelionių pasirinkę kelionę, kurią norite atšaukti, ir paspaudę „Atšaukti kelionę“. Atkreipiame dėmesį, kad vairuotojas privalo asmeniškai susisiekti su visais keleiviais, kurių rezervacijas patvirtino, ir suderinti naujas kelionės sąlygas.
Atsiprašome, bet puslapis, kurio ieškote, nerastas arba neegzistuoja.