404
Puslapis nerastas
Atsiprašome, bet puslapis, kurio ieškote, nerastas arba neegzistuoja.
Norint atnaujinti telefono numerį programėlėje, tereikia: spausti Meniu > Mano profilis > Telefono numeris. Įveski savo naują telefono numerį ir įrašyk verifikacijos kodą, kurį gausi SMS žinute į naująjį telefono numerį.
Jeigu nori pakeisti savo telefono numerį, bet negali prisijungti prie programėlės, prašome su mumis susisiekti el. paštu iš paskyroje registruoto el. pašto adreso. Laiške nurodyk savo naująjį telefono numerį ir paskyroje jį atnaujinsime mes.
Jeigu neturi prieigos prie paskyroje registruoto el. pašto adreso, susisieki su mūsų klientų aptarnavimo pagalba.
Dėmesio! Siekdami apsaugoti tavo paskyrą ir užkirsti kelią sukčiavimui, keisdami telefono numerį panaikinsime pridėtą vairuotojo pažymėjimą ir visas pridėtas mokėjimo korteles. Pridėk savo vairuotojo pažymėjimą ir mokėjimo kortelę iš naujo ir galėsi vėl naudotis CityBee paslaugomis.
Mūsų el. pašto adresas: info@citybee.lt.
Programėlė suteikia galimybę asmeniškai bendrauti su keleiviais ar vairuotoju:
Jeigu esate vairuotojas – susirašinėjimų skiltyje matysite visus keleivius, kurių rezervaciją patvirtinote, ir tokiu būdu galėsite tiesiogiai su jais susisiekti;
Jeigu esate keleivis – susirašinėjimų skiltyje matysite vairuotoją, kuris priėmė Jūsų užklausą, ir galėsite su juo susisiekti.
Susirašinėjimo galimybė keleiviams atsiranda ne tik pateikus rezervacijos užklausą, bet ir prieš jos pateikimą – tokiu būdu keleivis gali vairuotojo pasiteirauti papildomos informacijos apie kelionę.
Jei automobilis ilgalaikės nuomos metu išsipurvino, mes siūlome kelis variantus:
Nuvykti į „PRO BRO” tunelinę plovyklą ir nusiplauti automobilį nemokamai.
Susisiekti su mumis numeriu +37070044844 ar el. paštu info@citybee.lt.
BeePool leidžia paprastai ir greitai pakviesti bendrakeleivius jungtis prie planuojamos kelionės arba atrasti sau palankų maršrutą.
BeePool yra CityBee projektas, skatinantis sumažinti spūstis, taršą ir sutaupyti lėšas!
CityBee automobiliu, neturint 2 metų stažo, naudotis galima! Tačiau būtina pasirūpinti asmeniniu ,,Klevo lapo‘‘ magnetiniu lipduku, kurį turite prisiklijuoti įprastoje vietoje – ant automobilio galo. Primename, jog pabaigę kelionę, nepamirštumėte nusikijuoti lipduko.
Norint prisijungti prie „CityBee“ mobiliosios programėlės slaptažodis nebėra naudojamas, tam reikalingas Jūsų sukurtas asmens identifikavimo kodas (PIN) arba biometriniai duomenys, jei juos nuskaityti leidžia Jūsų naudojamas įrenginys.
PIN kodą galite pasikeisti mobiliojoje programėlėje, paspaudę „Pamiršau PIN kodą“ nuorodą. Tai padarius, į Jūsų el. pašto dėžutę bus atsiųstas laiškas su instrukcijomis, paaiškinančiomis, kaip pasikeisti PIN kodą.
Norėdami pasikeisti „CityBee“ savitarnos slaptažodį, tinklalapyje https://selfservice.citybee.lt/#/login spauskite „Pamiršau / noriu pakeisti slaptažodį“. Tai padarę, pasirodžiusiame lange įveskite su „CityBee“ paskyra susietą savo el. pašto adresą, kuriuo bus atsiųstas laiškas su instrukcijomis, paaiškinančiomis, kaip pasikeisti slaptažodį.
Kadangi šis automobilis yra pritaikytas naudoti miesto ribose, jame nėra įdiegtos didelės talpos baterijos. Tad, išvažiavus už miesto ribų, automobilio elektronika riboja maksimalų automobilio greitį iki 90 km/h, kad smarkiai neišaugtų elektros sąnaudos ir jūs galėtumėte saugiai pasiekti artimiausią elektros įkrovimo stotelę.
Radus prišiukšlintą ar apgadintą CityBee automobilį (jeigu apgadinimas nėra pažymėtas oranžiniu lipduku „Pranešta”) – praneškite per programėlę, nufotografuokite ir atsiųskite nuotrauką el.paštu info@citybee.lt arba žinute Facebook. Siųsdami nurodykite automobilio valstybinį numerį.
Atsiprašome, bet puslapis, kurio ieškote, nerastas arba neegzistuoja.