LT EN RU
Kaip skaičiuojama kelionės kaina? Automobilio naudojimosi laikas pradedamas skaičiuoti nuo automobilio atrakinimo momento ir baigiamas skaičiuoti užrakinus automobilį mobiliąja programėle. Kaip pradėti naudotis CityBee? Norint tapti CityBee nariu, atsisiųskite CityBee mobiliąją programėlę. Ar reikia mokėti už degalus? Kaip pripilti degalų? Naudojantis CityBee, už kurą mokėti nereikia – mokama tik už naudojimosi laiką ir už nuvažiuotus kilometrus. Kaip susieti mokėjimo kortelę, kad atsiskaitymai vyktų sėkmingai? Svarbu, kad kortelės tipas būtų VISA, MasterCard arba American Express bei būtų aktyvuoti saugūs pirkimai internetu. Kur galima važiuoti su CityBee automobiliais ir kas yra CityBee stovėjimo zona? CityBee programėlės žemėlapyje oranžine spalva pažymėtos teritorijos – tai automobilių stovėjimo zonos. Ar CityBee registracija mokama? Ar taikomas narystės mokestis? Registracija CityBee yra nemokama. Taip pat, nėra taikomi jokie narystės mokesčiai. Kiek laiko užtrunka registracija? CityBee registracija – itin paprasta ir greita. Jums niekur atvykti nereikia – užsiregistruokite per mobiliąją programėlę ir pradėkite naudotis! Registracija jums užtruks vos keleta minučių. Ar gali CityBee užsiregistruoti juridiniai asmenys (įmonės)? Taip! Norint pasirašyti sutartį su CityBee, užpildyki registracijos formą skirtą verslo klientams: https://www.citybee.lt/lt/form Kaip rezervuoti ir atrakinti automobilį? Rezervuodami automobilį, galite rinktis iš dviejų variantų. Kaip atsiskaityti už CityBee paslaugas? Kad galėtumėte pradėti naudotis CityBee, turite susieti savo mokėjimo kortelę su savo CityBee paskyra. Ar yra papildomų naudojimosi CityBee paslauga mokesčių? Registracijos ar narystės mokesčių nėra. Ar CityBee automobiliai yra apdrausti? Visi CityBee automobiliai yra apdrausti privalomuoju Civilinės atsakomybės draudimu, todėl rūpintis draudimu Jums nereikia. Ką daryti atsitikus autoįvykiui? Atsitikus eismo įvykiui, elkitės pagal Lietuvoje galiojančias kelių eismo taisykles. Ką daryti jei automobilis sugenda? Prašome susisiekti su mumis telefonu +370 70077084. Kaip pradėti naudotis dviračiais? Parsisiųsk CityBee programėlę ir užsiregistruok. Prie paskyros gali pridėti Visa, Mastercard arba American Express debetinę ar kreditinę kortelę. Viskas – jau gali naudotis dviračiais! Kaip ir kur paimti dviratį? Į programėlę įvesk dviračio numerį, kurį rasi ant dviračio vairo ir spausk "Atrakinti" programėlėje. Kiek kainuoja naudotis dviračiais? Su abonementu, gausi neribotą skaičių 30min kelionių. Neįsigijus abonemento, mokėsi tik už naudojimosi laiką. Pusvalandžio kaina – 0.5 €. Ar vienas žmogus gali savo vardu paimti kelis dviračius? Vienas vartotojas gali pasiimti vieną transporto priemonę. Ar dviračiais gali naudotis nepilnamečiai? Taip, gali, tačiau būtina atlikti CityBee registraciją įprasta tvarka. Kaip grąžinti dviratį? Tvarkingai pastatyk dviratį prie stovo, ranka užrakink spyną ir programėlėje spausk "Baigti kelionę". Ar galima rezervuoti dviračius? Ne, rezervuoti dviračio iš anksto galimybės nėra. Ar gali dviračiais naudotis nepilnamečiai? Taip, dviračiais gali naudotis bet kokio amžiaus asmenys, turintys asmeninę CityBee paskyrą. Ar turiu pridėti vairuotojo pažymėjimą, norint naudotis dviračiais? Ne, vairuotojo pažymėjimo patvirtinimas reikalingas tik norint naudotis automobilių dalijimosi paslauga. Kokį svorį gali išlaikyti dviratis ar jo krepšys? CityBee dviratis gali išlaikyti iki 120 kg, o jo krepšys – iki 5 kg svorį. Ar galiu laikinai sustoti su dviračiu ne CityBee zonoje? / Ar reikia dviratį prirakinti? Automobilyje pamiršau savo daiktus - ką daryti? Jeigu CityBee automobilyje pamiršote savo daiktus, kuo greičiau susisiekite su mumis pagalbos telefonu 8 700 44844. Ar galima vežti vaiką? Taip. Vaikai turi būti vežami jiems skirtose kėdutėse. Ar galima vežti augintinius? Augintinį automobilyje galima vežtis tik specialiai tam skirtoje gyvūno transportavimo dėžėje. Automobilį radau apgadintą/prišiukšlintą - ką daryti? Nufotografuokite ir atsiųskite nuotrauką el.paštu info@citybee.lt arba žinute Facebook bei nurodykite automobilio valstybinį numerį. Kokie yra CityBee automobiliai? CityBee bitės – tai nauji (ne senesni nei 2 m.), techniškai tvarkingi automobiliai. Ar automobiliuose galima rūkyti? CityBee automobilyje rūkyti draudžiama. Už rūkymą automobilyje taikoma 50eurų bauda. Ar turiu plauti CityBee automobilį? Ne. Naudojantis CityBee automobiliais Jums nereikia rūpintis jų švara ar technine priežiūra – tuo pasirūpiname mes. Ką daryti, jeigu randu apgadintą automobilį? Jeigu prie apgadinimo yra oranžinis lipdukas PRANEŠTA - mes apie apgadinimą žinome ir jo pranešti nereikia. O ką daryti, jeigu pats apgadinu automobilį? Praneškite mums telefonu +370 700 44844 ir CityBee super herojus jums pagelbės! Ką daryti, jei automobilis ilgalaikės rezervacijos metu išsipurvina? Kaip veikia ilgalaikė automobilių rezervacija? Kaip veikia ilgalaikė automobilių rezervacija juridiniams asmenims? Kada galime prašyti avansinio apmokėjimo ilgalaikei automobilio rezervacijai? Ką daryti atsitikus nelaimei? CityBee paspirtukų klientai yra apdrausti! Ar galima važiuoti su CityBee automobiliais už Lietuvos ribų? Su CityBee automobiliais galima keliauti už Lietuvos ribų! Kas bus, jei reikės keisti sezonines padangas, atlikti techninę priežiūrą ir pan.? Ar man reikės pačiam plauti automobilį? Ką daryti, jei baigiasi langų skystis ar tepalai? Ką daryti, jei norėčiau, kad būtų išvalytas automobilio salonas? Kaip pasikeisti slaptažodį Norint prisijungti prie CityBee programėlės naudojamas kodas kurį nesenai susikūrėte patys arba biometriniai duomenys. Kaip sužinoti, ar mano duomenys buvo pavogti? Atlikti tokį patikrinimą gali prisijungęs prie interneto svetainėje esančios klientų savitarnos sistemos (selfservice.citybee.lt). Kokie duomenys buvo pavogti? Ar yra pavojus, kad gali būti pasinaudota mano mokėjimo kortele ar vairuotojo pažymėjimu? Ką turėčiau daryti, jei mano duomenys buvo pavogti? Ar dabar saugu naudotis „CityBee“? Dabartine „CityBee“ sistema atitinka aukščiausius IT saugumo reikalavimus. Pagrindo manyti, kad buvo įsilaužta į šiuo metu klientų naudojamą sistemą, neturime. Kur gauti daugiau informacijos, jei nukentėjau nuo duomenų vagystės?
Pagal tavo raktažodį nieko neradome... Pabandyk ieškoti pagal kitus raktažodžius

Dažnai užduodami klausimai

Pagal tavo raktažodį nieko neradome... Pabandyk ieškoti pagal kitus raktažodžius

Aktuali informacija nukentėjusiems nuo duomenų vagystės

Kaip pasikeisti slaptažodį

Norint prisijungti prie CityBee programėlės naudojamas kodas kurį nesenai susikūrėte patys arba biometriniai duomenys. Slaptažodis prisijungiant prie programėlės nebenaudojamas po atnaujinimo sausio mėnesį. Jeigu norite pasikeisti slaptažodį savitarnoje, kurioje galite patikrinti keliones ir sąskaitas, prisijungiant reikėtų spausti "priminti slaptažodį" ir pasikeisti slatpažodį.

Kaip sužinoti, ar mano duomenys buvo pavogti?

Mes įdiegėme saugų būdą, leidžiantį pasitikrinti ar mūsų kliento duomenys tikrai buvo pavogti. Atlikti tokį patikrinimą gali prisijungęs prie interneto svetainėje esančios klientų savitarnos sistemos (selfservice.citybee.lt). Jei pamiršote prisijungimo duomenis, tiesiog spustelkite „Pamiršau slaptažodį”. Prisijungus prie sistemos iš karto pamatysite automatiškai sugeneruotą informacinį pranešimą apie jūsų duomenis.  

Kokie duomenys buvo pavogti?

2021 m. vasario 15 d. įvykusios duomenų vagystės metu iš laikinos rezervinės kopijos, sukurtos 2018 m. vasario mėn., buvo pavogti ir paviešinti Jūsų mums patikėti šie asmens duomenys: vardai, pavardės, asmens kodai, telefonų numeriai, elektroninio pašto ir gyvenamosios vietos adresai, vairuotojų pažymėjimo numeriai bei užšifruoti (hashed) slaptažodžiai.

Atsižvelgiant į visuomenės susirūpinimą norime patikinti, kad pavogtame faile nebuvo vairuotojų pažymėjimo dokumento kopijų, galiojimo datų, asmenų nuotraukų, vartotojų kelionių istorijos bei mokėjimo kortelių duomenų, kuriais būtų galima neteisėtai pasinaudoti.

Ar yra pavojus, kad gali būti pasinaudota mano mokėjimo kortele ar vairuotojo pažymėjimu?

„CityBee“ niekada nekaupė klientų mokėjimo kortelių duomenų, kuriais jiems patekus į netinkamas rankas galėtų pasinaudoti tretieji asmenys.

Tarp pavogtų duomenų taip pat nėra vairuotojų pažymėjimų kopijų, tik jų numeriai.

Ką turėčiau daryti, jei mano duomenys buvo pavogti?

Slaptažodžiai
Jei naudojate tą patį slaptažodį skirtingose svetainėse, kaip ir jungiantis prie „CityBee“, pakeiskite slaptažodžius visur į skirtingus. Kur įmanoma, aktyvuokite dviejų žingsnių naudotojo autentifikaciją.


Greitieji kreditai

Nors mažai tikėtina, tačiau gali būti bandoma pasinaudoti vogtais duomenimis, apsimetant kitu asmeniu. Todėl apie tai, jog jūsų asmens kodas ir vairuotojo pažymėjimo numeris galėjo būti paviešintas, praneškite savo bankams, lizingo bendrovėms ir draudikams. Taip pat rekomenduojame susikurti paskyrą „Mano Creditinfo“ portale (www.manocreditinfo.lt) ir užsisakyti asmens tapatybės apsaugos paslaugą „Apsaugok savo tapatybę visus metus“, apsaugančią nuo greitųjų kreditų, lizingo, kitų paslaugų gavimo jums nežinant. Mūsų partnerių „Creditinfo Lietuva“ dėka šią paslaugą iki š. m. vasario 23 d. galima aktyvuoti už simbolinį 0,01 Eur mokestį, kurį jums kompensuosime.

Gyventojai, kurie nerimauja, kad jų vardu be jų žinios nepasiskolintų kiti asmenys, taip pat gali pasinaudoti Lietuvos banko paslauga „STOP vartojimo kreditams“. Paprasčiausias būdas įsirašyti į šį sąrašą elektroniniu būdu prisijungus per elektroninius valdžios vartus. Plačiau: https://www.lb.lt/lt/stop-vartojimo-kreditams


Būk budrus

Nukentėję asmenys gali sulaukti daugiau nepageidaujamo turinio (brukalų) žinučių, sukčių bandymų, prisidengiant įvairiais paslaugų teikėjais, išvilioti papildomus asmens duomenis (phishing ir pan.) mažiau tikėtina – skambučių. Todėl būtina išlaikyti budrumą ir neatidarinėti nežinomų nuorodų

Ar dabar saugu naudotis „CityBee“?

Dabartine „CityBee“ sistema atitinka aukščiausius IT saugumo reikalavimus. Pagrindo manyti, kad buvo įsilaužta į šiuo metu klientų naudojamą sistemą, neturime.

Kur gauti daugiau informacijos, jei nukentėjau nuo duomenų vagystės?

Jei patekote tarp tų, kurių duomenys buvo pavogti ir paviešinti, ir turite daugiau su tuo susijusių klausimų, galite kreiptis į karštąją liniją telefonu +370 666 00331 arba el. paštu info@citybee.lt.

Mes dedame visas pastangas, kad į Jūsų užklausą būtų atsakyta kiek įmanoma greičiau, tačiau dėl didelio gautų prašymo kiekio procesas yra lėtesnis, nei įprasta. Siekdami jį paspartinti, skyrėme tam daugiau išteklių bei specialistų. Tiesa, tikslių, detalių ir kiekvieno interesanto unikalią situaciją atitinkančių atsakymų parengimas vis tiek pareikalauja nemažai laiko. Todėl norime, kad žinotumėte, jog padarysime viską, kad į Jūsų klausimus atsakytume kuo operatyviau

Atsižvelgdami į labai didelį duomenų subjektų prašymų kiekį bei jų sudėtingumą ir vadovaudamiesi Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (BDAR) 12 straipsniu informuojame, jog į Jūsų prašymą atsakysime per tris mėnesius nuo jūsų užklausos gavimo dienos, pavyzdžiui, jei užklausą pateikėte 2021 m. vasario 15 d. atsakymą gausite ne vėliau kaip iki 2021 m. gegužės 15 d. Visgi stengsimės informaciją Jums pateikti kiek įmanoma greičiau.

Taip pat norime atkreipti Jūsų dėmesį, kad daugumą atsakymų į klausimus apie mūsų klientų asmens duomenų tvarkymą galite rasti mūsų interneto svetainės dažniausiai užduodamų klausimų (D.U.K.) tinklalapyje https://citybee.lt/lt/naujienos/duk-del-duomenu-vagystes, arba „CityBee“ mobiliosios programėlės privatumo politikoje, pasiekiamoje adresu https://contracts.citybee.lt/privacy-policy/lt/20210114.

Nuoširdžiai atsiprašome, jei sukėlėme nepatogumų ir labai dėkojame už Jūsų supratingumą bei kantrybę!

Klausimų temos