Dažnai užduodami klausimai
Aktuali informacija nukentėjusiems nuo duomenų vagystės
Norint prisijungti prie CityBee programėlės naudojamas kodas kurį nesenai susikūrėte patys arba biometriniai duomenys. Slaptažodis prisijungiant prie programėlės nebenaudojamas po atnaujinimo sausio mėnesį. Jeigu norite pasikeisti slaptažodį savitarnoje, kurioje galite patikrinti keliones ir sąskaitas, prisijungiant reikėtų spausti "priminti slaptažodį" ir pasikeisti slatpažodį.
Mes įdiegėme saugų būdą, leidžiantį pasitikrinti ar mūsų kliento duomenys tikrai buvo pavogti. Atlikti tokį patikrinimą gali prisijungęs prie interneto svetainėje esančios klientų savitarnos sistemos (selfservice.citybee.lt). Jei pamiršote prisijungimo duomenis, tiesiog spustelkite „Pamiršau slaptažodį”. Prisijungus prie sistemos iš karto pamatysite automatiškai sugeneruotą informacinį pranešimą apie jūsų duomenis.
2021 m. vasario 15 d. įvykusios duomenų vagystės metu iš laikinos rezervinės kopijos, sukurtos 2018 m. vasario mėn., buvo pavogti ir paviešinti Jūsų mums patikėti šie asmens duomenys: vardai, pavardės, asmens kodai, telefonų numeriai, elektroninio pašto ir gyvenamosios vietos adresai, vairuotojų pažymėjimo numeriai bei užšifruoti (hashed) slaptažodžiai.
Atsižvelgiant į visuomenės susirūpinimą norime patikinti, kad pavogtame faile nebuvo vairuotojų pažymėjimo dokumento kopijų, galiojimo datų, asmenų nuotraukų, vartotojų kelionių istorijos bei mokėjimo kortelių duomenų, kuriais būtų galima neteisėtai pasinaudoti.
„CityBee“ niekada nekaupė klientų mokėjimo kortelių duomenų, kuriais jiems patekus į netinkamas rankas galėtų pasinaudoti tretieji asmenys.
Tarp pavogtų duomenų taip pat nėra vairuotojų pažymėjimų kopijų, tik jų numeriai.
Slaptažodžiai
Jei naudojate tą patį slaptažodį skirtingose svetainėse, kaip ir jungiantis prie „CityBee“, pakeiskite slaptažodžius visur į skirtingus. Kur įmanoma, aktyvuokite dviejų žingsnių naudotojo autentifikaciją.
Greitieji kreditai
Nors mažai tikėtina, tačiau gali būti bandoma pasinaudoti vogtais duomenimis, apsimetant kitu asmeniu. Todėl apie tai, jog jūsų asmens kodas ir vairuotojo pažymėjimo numeris galėjo būti paviešintas, praneškite savo bankams, lizingo bendrovėms ir draudikams. Taip pat rekomenduojame susikurti paskyrą „Mano Creditinfo“ portale (www.manocreditinfo.lt) ir užsisakyti asmens tapatybės apsaugos paslaugą „Apsaugok savo tapatybę visus metus“, apsaugančią nuo greitųjų kreditų, lizingo, kitų paslaugų gavimo jums nežinant. Mūsų partnerių „Creditinfo Lietuva“ dėka šią paslaugą iki š. m. vasario 23 d. galima aktyvuoti už simbolinį 0,01 Eur mokestį, kurį jums kompensuosime.
Gyventojai, kurie nerimauja, kad jų vardu be jų žinios nepasiskolintų kiti asmenys, taip pat gali pasinaudoti Lietuvos banko paslauga „STOP vartojimo kreditams“. Paprasčiausias būdas įsirašyti į šį sąrašą elektroniniu būdu prisijungus per elektroninius valdžios vartus. Plačiau: https://www.lb.lt/lt/stop-vartojimo-kreditams
Būk budrus
Nukentėję asmenys gali sulaukti daugiau nepageidaujamo turinio (brukalų) žinučių, sukčių bandymų, prisidengiant įvairiais paslaugų teikėjais, išvilioti papildomus asmens duomenis (phishing ir pan.) mažiau tikėtina – skambučių. Todėl būtina išlaikyti budrumą ir neatidarinėti nežinomų nuorodų
Dabartine „CityBee“ sistema atitinka aukščiausius IT saugumo reikalavimus. Pagrindo manyti, kad buvo įsilaužta į šiuo metu klientų naudojamą sistemą, neturime.
Jei patekote tarp tų, kurių duomenys buvo pavogti ir paviešinti, ir turite daugiau su tuo susijusių klausimų, galite kreiptis į karštąją liniją telefonu +370 666 00331 arba el. paštu info@citybee.lt.
Mes dedame visas pastangas, kad į Jūsų užklausą būtų atsakyta kiek įmanoma greičiau, tačiau dėl didelio gautų prašymo kiekio procesas yra lėtesnis, nei įprasta. Siekdami jį paspartinti, skyrėme tam daugiau išteklių bei specialistų. Tiesa, tikslių, detalių ir kiekvieno interesanto unikalią situaciją atitinkančių atsakymų parengimas vis tiek pareikalauja nemažai laiko. Todėl norime, kad žinotumėte, jog padarysime viską, kad į Jūsų klausimus atsakytume kuo operatyviau
Atsižvelgdami į labai didelį duomenų subjektų prašymų kiekį bei jų sudėtingumą ir vadovaudamiesi Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (BDAR) 12 straipsniu informuojame, jog į Jūsų prašymą atsakysime per tris mėnesius nuo jūsų užklausos gavimo dienos, pavyzdžiui, jei užklausą pateikėte 2021 m. vasario 15 d. atsakymą gausite ne vėliau kaip iki 2021 m. gegužės 15 d. Visgi stengsimės informaciją Jums pateikti kiek įmanoma greičiau.
Taip pat norime atkreipti Jūsų dėmesį, kad daugumą atsakymų į klausimus apie mūsų klientų asmens duomenų tvarkymą galite rasti mūsų interneto svetainės dažniausiai užduodamų klausimų (D.U.K.) tinklalapyje https://citybee.lt/lt/naujienos/duk-del-duomenu-vagystes, arba „CityBee“ mobiliosios programėlės privatumo politikoje, pasiekiamoje adresu https://contracts.citybee.lt/privacy-policy/lt/20210114.
Nuoširdžiai atsiprašome, jei sukėlėme nepatogumų ir labai dėkojame už Jūsų supratingumą bei kantrybę!