404
Puslapis nerastas
Atsiprašome, bet puslapis, kurio ieškote, nerastas arba neegzistuoja.
Pasinaudojus CityBee automobiliu, grąžinkite transporto priemonę į CityBee stovėjimo zoną. Zona – tai CityBee programėlės žemėlapyje pažymėtos teritorijos, kuriose galėsite sėkmingai užbaigti kelionę.
Žalioji zona
Šioje automobilių stovėjimo zonoje visada galite užbaigti kelionę jei laikotės kelių eismo taisyklių, nepaliekate Bitės neįgaliųjų ar rezervuotose vietose. Svarbu – žaliosios zonos skiriasi elektromobiliams, lengviesiems ir krovininiams automobiliams.
Geltonoji zona
Šioje zonoje Bitę palikti galite, bet yra papildomų sąlygų. Už Bitės paėmimą ar palikimą gali būti taikomas mokestis arba atvirkščiai – suteikiama nuolaida kelionei. Atkreipkite dėmesį, kad sąlygos skiriasi nuo zonos. Sužinosite jas, paspaudę ant zonos.
Raudonoji zona
Šiose zonose Bitės palikti negalima. Užbaigus kelionę draudžiamojoje zonoje gali būti taikoma bauda. Spalva neišskirtos zonos taip pat nėra CityBee zonos ir jose Bitės negali būti paliktos.
Visas Citybee zonas galite rasti programėlėje, pagrindiniame žemėlapyje.
Sustojus ir prisiparkavus įsitikinkite, kad nepalikote automobilyje savo daiktų, taip pat ar nepasiėmėte su savimi automobilio dokumentų, priedų, aksesuarų. Nepamirškite automobilyje palikti raktelio, padėkite jį į tą pačią vietą, iš kurios pasiėmėte arba palikite tokioje vietoje, kur jį lengvai galės rasti kitas klientas. Įsitikinkite, kad visi langai ir stoglangis uždaryti.
Išlipus iš automobilio mobiliojoje programėlėje atsidarykite aktyvią rezervaciją ir pasirinkite komandą „Baigti kelionę“, bei patvirtinkite šį veiksmą. Patikrinkite ar automobilio durelės sėkmingai užsirakino.
Galutinė kelionės kaina susideda iš automobilio nuomos laiko bei kainos už nuvažiuotus kilometrus. Automobilių kainą už minutę ir kilometrą galite matyti paspaudus ant bet kurio automobilio CityBee programėlėje. Kainų skaičiuoklė.
Automobilio naudojimosi laikas pradedamas skaičiuoti nuo automobilio atrakinimo momento ir baigiamas skaičiuoti užrakinus automobilį mobiliąja programėle.
Kiekvieną kartą naudojantis CityBee jūs mokate tik už automobilio naudojimosi laiką ir nuvažiuotus kilometrus. Už kurą ar draudimą mokėti nereikia – tuo pasirūpiname mes.
Informuojame, jog papildomi mokesčiai kelionės metu gali būti taikomi, jeigu automobilį paliekate geltona spalva pažymėtoje CityBee stovėjimo zonoje arba įsigyjate sumažintą finansinę atsakomybę.
Jeigu norite naudotis automobilių dalijimosi paslauga, turite patvirtinti savo vairuotojo pažymėjimo galiojimą.
Tai padaryti galite per kelias minutes, sekdami CityBee mobiliojoje programėlėje pateiktas instrukcijas! Programėlėje rinkitės Meniu – Mano profilis – Pridėti vairuotojo pažymėjimą.
Pirmiausia programėlė paprašys padaryti vairuotojo pažymėjimo titulinės pusės nuotrauką. Kitame žingsnyje pasidarykite asmenukę. Paskutinis žingsnis – nusifotografuokite save, rankoje laikydami vairuotojo pažymėjimą.
Įsitikinkite, kad dokumentas tikrai galiojantis, nepažeistas ir tinkamas naudoti. Dokumentas turi būti išimtas iš įmautės ar dėklo. Fotografuojant vairuotojo pažymėjimą, turi aiškiai matytis dokumento numeris, asmens kodas ir asmens nuotrauka, todėl pasirūpinkite, kad apšvietimas būtų geras, o nuotraukos ryškios.
Informuojame, jog popierinių dokumentų nepriimame.
Degalai papildomi bet kurioje Circle K degalinėje (atsiskaitoma CityBee degalų kortele, kurią rasi automobilyje)!
Jeigu su mūsų skambučių centru susisieksi iš CityBee paskyroje neregistruoto telefono numerio, mes turėsime Tave identifikuoti – paprašysime patikslinti informaciją, kurią žinosi tik Tu!
Identifikacijos tikslais galime atsiųsti į Tavo paskyroje nurodytą telefono numerį ar el. pašto adresą patvirtinimo kodą ir paprašysime, kad gautą kodą mums padiktuotum.
Jeigu identifikacija nebus sėkminga, neturėsime galimybės suteikti reikalingą pagalbą.
Atkreipki dėmesį, jog jeigu su mumis susisieksi iš paskyroje nurodyto telefono numerio, identifikacijos procesas taip pat gali būti taikomas.
Informacija, pasiekiama viešai, yra pateikiama visiems vartotojams be identifikacijos.
Tobulindami savo teikiamas paslaugas, visuomet atsižvelgiame į klientų grįžtamąjį ryšį, kintančius poreikius ir siekiame atrasti naujų galimybių klientų patirčiai pagerinti. Todėl ir šį kartą nuo 2024 m. kovo 1 d. stabdome kaupiamosios nuolaidų sistemos ON veikimą tam, kad netolimoje ateityje galėtume pasiūlyti mūsų ištikimiausiems klientams dar vertingesnių papildomų naudų. Tikime, kad jos leis dar dažniau mėgautis kelionėmis su CityBee.
Atsidarykite mobiliąją CityBee programėlę, kurioje jau esate užsiregistravęs, pasirinkite ,,Meniu” -> ,,Pagalba”.
Būsite nukreipti į pagalbos centrą, kuriame pasirinkite ,,Kalbėtis su konsultantu”.
Ekrane matysite naujo pokalbio pradžią, tačiau spauskite rodyklę grįžti (<), esančią puslapio viršuje, kairiame kampe.
Tuomet pasirinkite “See Previous” (pamatyti ankstesnius susirašinėjimus). Ekrane matysite visus savo paskutinius susirašinėjimus.
Atsiprašome, bet puslapis, kurio ieškote, nerastas arba neegzistuoja.