LT EN RU
Kaip skaičiuojama kelionės kaina? Automobilio naudojimosi laikas pradedamas skaičiuoti nuo automobilio atrakinimo momento ir baigiamas skaičiuoti užrakinus automobilį mobiliąja programėle. Kaip pradėti naudotis CityBee? Norint tapti CityBee nariu, atsisiųskite CityBee mobiliąją programėlę. Ar reikia mokėti už degalus? Kaip pripilti degalų? Naudojantis CityBee, už kurą mokėti nereikia – mokama tik už naudojimosi laiką ir už nuvažiuotus kilometrus. Kaip susieti mokėjimo kortelę, kad atsiskaitymai vyktų sėkmingai? Svarbu, kad kortelės tipas būtų VISA, MasterCard arba American Express bei būtų aktyvuoti saugūs pirkimai internetu. Kur galima važiuoti su CityBee automobiliais ir kas yra CityBee stovėjimo zona? CityBee programėlės žemėlapyje oranžine spalva pažymėtos teritorijos – tai automobilių stovėjimo zonos. Ar CityBee registracija mokama? Ar taikomas narystės mokestis? Registracija CityBee yra nemokama. Taip pat, nėra taikomi jokie narystės mokesčiai. Kiek laiko užtrunka registracija? CityBee registracija – itin paprasta ir greita. Jums niekur atvykti nereikia – užsiregistruokite per mobiliąją programėlę ir pradėkite naudotis! Registracija jums užtruks vos keleta minučių. Ar gali CityBee užsiregistruoti juridiniai asmenys (įmonės)? Taip! Norint pasirašyti sutartį su CityBee, užpildyki registracijos formą skirtą verslo klientams: https://www.citybee.lt/lt/form Kaip rezervuoti ir atrakinti automobilį? Rezervuodami automobilį, galite rinktis iš dviejų variantų. Kaip atsiskaityti už CityBee paslaugas? Kad galėtumėte pradėti naudotis CityBee, turite susieti savo mokėjimo kortelę su savo CityBee paskyra. Ar yra papildomų naudojimosi CityBee paslauga mokesčių? Registracijos ar narystės mokesčių nėra. Ar CityBee automobiliai yra apdrausti? Visi CityBee automobiliai yra apdrausti privalomuoju Civilinės atsakomybės draudimu, todėl rūpintis draudimu Jums nereikia. Ką daryti atsitikus autoįvykiui? Atsitikus eismo įvykiui, elkitės pagal Lietuvoje galiojančias kelių eismo taisykles. Ką daryti jei automobilis sugenda? Prašome susisiekti su mumis telefonu +370 70077084. Kaip pradėti naudotis dviračiais? Parsisiųsk CityBee programėlę ir užsiregistruok. Prie paskyros gali pridėti Visa, Mastercard arba American Express debetinę ar kreditinę kortelę. Viskas – jau gali naudotis dviračiais! Kaip ir kur paimti dviratį? Į programėlę įvesk dviračio numerį, kurį rasi ant dviračio vairo ir spausk "Atrakinti" programėlėje. Kiek kainuoja naudotis dviračiais? Su abonementu, gausi neribotą skaičių 30min kelionių. Neįsigijus abonemento, mokėsi tik už naudojimosi laiką. Pusvalandžio kaina – 0.5 €. Ar vienas žmogus gali savo vardu paimti kelis dviračius? Vienas vartotojas gali pasiimti vieną transporto priemonę. Ar dviračiais gali naudotis nepilnamečiai? Taip, gali, tačiau būtina atlikti CityBee registraciją įprasta tvarka. Kaip grąžinti dviratį? Tvarkingai pastatyk dviratį prie stovo, ranka užrakink spyną ir programėlėje spausk "Baigti kelionę". Ar galima rezervuoti dviračius? Ne, rezervuoti dviračio iš anksto galimybės nėra. Ar gali dviračiais naudotis nepilnamečiai? Taip, dviračiais gali naudotis bet kokio amžiaus asmenys, turintys asmeninę CityBee paskyrą. Ar turiu pridėti vairuotojo pažymėjimą, norint naudotis dviračiais? Ne, vairuotojo pažymėjimo patvirtinimas reikalingas tik norint naudotis automobilių dalijimosi paslauga. Kokį svorį gali išlaikyti dviratis ar jo krepšys? CityBee dviratis gali išlaikyti iki 120 kg, o jo krepšys – iki 5 kg svorį. Ar galiu laikinai sustoti su dviračiu ne CityBee zonoje? / Ar reikia dviratį prirakinti? Automobilyje pamiršau savo daiktus - ką daryti? Jeigu CityBee automobilyje pamiršote savo daiktus, kuo greičiau susisiekite su mumis pagalbos telefonu 8 700 44844. Ar galima vežti vaiką? Taip. Vaikai turi būti vežami jiems skirtose kėdutėse. Ar galima vežti augintinius? Augintinį automobilyje galima vežtis tik specialiai tam skirtoje gyvūno transportavimo dėžėje. Automobilį radau apgadintą/prišiukšlintą - ką daryti? Nufotografuokite ir atsiųskite nuotrauką el.paštu info@citybee.lt arba žinute Facebook bei nurodykite automobilio valstybinį numerį. Kokie yra CityBee automobiliai? CityBee bitės – tai nauji (ne senesni nei 2 m.), techniškai tvarkingi automobiliai. Ar automobiliuose galima rūkyti? CityBee automobilyje rūkyti draudžiama. Už rūkymą automobilyje taikoma 50eurų bauda. Ar turiu plauti CityBee automobilį? Ne. Naudojantis CityBee automobiliais Jums nereikia rūpintis jų švara ar technine priežiūra – tuo pasirūpiname mes. Ką daryti, jeigu randu apgadintą automobilį? Jeigu prie apgadinimo yra oranžinis lipdukas PRANEŠTA - mes apie apgadinimą žinome ir jo pranešti nereikia. O ką daryti, jeigu pats apgadinu automobilį? Praneškite mums telefonu +370 700 44844 ir CityBee super herojus jums pagelbės! Ką daryti, jei automobilis ilgalaikės rezervacijos metu išsipurvina? Kaip veikia ilgalaikė automobilių rezervacija? Kaip veikia ilgalaikė automobilių rezervacija juridiniams asmenims? Kada galime prašyti avansinio apmokėjimo ilgalaikei automobilio rezervacijai? Ką daryti atsitikus nelaimei? CityBee paspirtukų klientai yra apdrausti! Ar galima važiuoti su CityBee automobiliais už Lietuvos ribų? Su CityBee automobiliais galima keliauti už Lietuvos ribų! Kas bus, jei reikės keisti sezonines padangas, atlikti techninę priežiūrą ir pan.? Ar man reikės pačiam plauti automobilį? Ką daryti, jei baigiasi langų skystis ar tepalai? Ką daryti, jei norėčiau, kad būtų išvalytas automobilio salonas? Kaip pasiekti karštąją liniją? Karštąją liniją galite pasiekti telefonu + 370 666 00 331 arba el. paštu info@citybee.lt. Ar mano duomenys buvo pavogti? Kaip patikrinti, ar mano duomenys buvo pavogti? Ar mano duomenys buvo pavogti? Kaip patikrinti, ar mano duomenys buvo pavogti? Jei esu užblokuotas, ar mano informacija galėjo būti pavogta? Jei esu užblokuotas, ar mano informacija galėjo būti pavogta? Kada aš registravausi? Kada aš registravausi? „CityBee“ registravausi tik dėl paspirtukų nuomos, ar mano duomenys galėjo būti pavogti? „CityBee“ registravausi tik dėl paspirtukų nuomos, ar mano duomenys galėjo būti pavogti? Kodėl buvo paviešinti tik iki 2018 m. vasario 22 d. sukurtų paskyrų duomenys? Kodėl buvo paviešinti tik iki 2018 m. vasario 22 d. sukurtų paskyrų duomenys? Kokie mano asmeniniai duomenys buvo pavogti? Kokie mano asmeniniai duomenys buvo pavogti? Kas gali būti padaryta su mano duomenimis? Kas gali būti padaryta su mano duomenimis? Gavau laišką iš nežinomo el. pašto adreso (pavyzdžiui, passw.citybee@gmail.com), kuriame rašoma, kad man rašo „CityBee“. Kas tai? Gavau laišką iš nežinomo el. pašto adreso (pavyzdžiui, passw.citybee@gmail.com), kuriame rašoma, kad man rašo „CityBee“. Kas tai? Prie mano paskyros („Google“ / „Spotify“ / „CityBee“ ar pan.) bandė kažkas prisijungti / gaunu keistų laiškų. Prie mano paskyros („Google“ / „Spotify“ / „CityBee“ ar pan.) bandė kažkas prisijungti / gaunu keistų laiškų. Kaip apsisaugoti nuo greitųjų kreditų sukčių? Kaip apsisaugoti nuo greitųjų kreditų sukčių? Kada sužinojote apie vagystę? Kada sužinojote apie vagystę? Kada informavote klientus? Kodėl negavau informacijos, kad mano asmens duomenys buvo pavogti? Kada informavote klientus? Kodėl negavau informacijos, kad mano asmens duomenys buvo pavogti? Kaip informuosite apie įvykio tyrimą? Kaip informuosite apie įvykio tyrimą? Ar gausiu kompensaciją? Ar gausiu kompensaciją? Kokių priemonių imatės, kad mano asmens duomenys būtų saugūs ir vagystės nepasikartotų? Kokių priemonių imatės, kad mano asmens duomenys būtų saugūs ir vagystės nepasikartotų? Kaip pasikeisti „CityBee“ paskyros slaptažodį: mobiliojoje programėlėje, savitarnoje? Kaip pasikeisti „CityBee“ paskyros slaptažodį: mobiliojoje programėlėje, savitarnoje? Ar galite pasakyti, koks mano slaptažodis? Ar galite pasakyti, kada jis keistas? Ar galite pasakyti, koks mano slaptažodis? Ar galite pasakyti, kada jis keistas? Negaliu prisijungti prie „CityBee“ savitarnos paskyros, ką daryti? Negaliu prisijungti prie „CityBee“ savitarnos paskyros, ką daryti? Kaip prisijungti prie savo „CityBee“ mobiliosios programėlės, jei įvedus savo el. pašto adresą mane informuoja, kad „Toks el. pašto adresas jau panaudotas“? Kaip prisijungti prie savo „CityBee“ mobiliosios programėlės, jei įvedus savo el. pašto adresą mane informuoja, kad „Toks el. pašto adresas jau panaudotas“? Kaip pasikeisti el. pašto adresą? Kaip pasikeisti el. pašto adresą? Kokius duomenis apie mane kaupiate ir kokiais tikslais? Kokius duomenis apie mane kaupiate ir kokiais tikslais? Kokiu pagrindu tvarkote mano asmens duomenis? Kokiu pagrindu tvarkote mano asmens duomenis? Kokiu tikslu ir kokiu pagrindu tvarkomas mano asmens kodas? Kokiu tikslu ir kokiu pagrindu tvarkomas mano asmens kodas? Jei „CityBee“ registravausi tik dėl paspirtukų ar dviračių nuomos, ar man reikėjo pateikti vairuotojo pažymėjimą? Jei „CityBee“ registravausi tik dėl paspirtukų ar dviračių nuomos, ar man reikėjo pateikti vairuotojo pažymėjimą? Iš kur gaunate mano asmens duomenis? Iš kur gaunate mano asmens duomenis? Kiek laiko saugote mano asmens duomenis? Kiek laiko saugote mano asmens duomenis? Ar perduodate mano asmens duomenis kitiems? Kokius tvarkytojus pasitelkiate? Kokiose šalyse tvarkomi mano duomenys? Ar perduodate mano asmens duomenis kitiems? Kokius tvarkytojus pasitelkiate? Kokiose šalyse tvarkomi mano duomenys? Kokiu pagrindu tebetvarkote mano asmens duomenis, nors aš pareikalavau ištrinti? Kokiu pagrindu tebetvarkote mano asmens duomenis, nors aš pareikalavau ištrinti? Ar mano atžvilgiu taikote automatinio sprendimo priėmimo algoritmą, įskaitant profiliavimą? Ar mano atžvilgiu taikote automatinio sprendimo priėmimo algoritmą, įskaitant profiliavimą? Kada ir kaip aš buvau supažindintas su tvarkomis ir taisyklėmis? Kada ir kaip aš buvau supažindintas su tvarkomis ir taisyklėmis? Kokios „CityBee“ taisyklės, politikos, tvarkos yra man taikomos? Kokios „CityBee“ taisyklės, politikos, tvarkos yra man taikomos? Kodėl negaliu gauti informacijos apie savo duomenis be tapatybės patvirtinimo (el. parašo ar notaro patvirtinimo)? Kodėl negaliu gauti informacijos apie savo duomenis be tapatybės patvirtinimo (el. parašo ar notaro patvirtinimo)? Kaip atjungti automobilį nuo įkrovimo stotelės? Kaip atjungti automobilį nuo įkrovimo stotelės? Kaip įkrauti automobilį? Kaip įkrauti automobilį? Kur kelionės metu galiu įkrauti automobilį? Kur kelionės metu galiu įkrauti automobilį? Ar užbaigus kelionę turėčiau prijungti automobilį įkrovimui prie įkrovimo stotelės? Ar užbaigus kelionę turėčiau prijungti automobilį įkrovimui prie įkrovimo stotelės? Kiek laiko užtrunka pilnai įkrauti automobilį? Kiek laiko užtrunka pilnai įkrauti automobilį? Kiek kilometrų gali nuvažiuoti pilnai įkrautas elektromobilis? Kiek kilometrų gali nuvažiuoti pilnai įkrautas elektromobilis? Ar galiu elektromobilį įkrauti namuose ir mainais už tai gauti „CityBee” kreditų? Ar galiu elektromobilį įkrauti namuose ir mainais už tai gauti „CityBee” kreditų? Kaip įjungti („užvesti“) elektromobilio variklį? Kaip įjungti („užvesti“) elektromobilio variklį?
Pagal tavo raktažodį nieko neradome... Pabandyk ieškoti pagal kitus raktažodžius
Rodyti kategorijas Slėpti kategorijas
Informacija nukentėjusiems nuo duomenų vagystės
Kaip pasiekti karštąją liniją? Ar mano duomenys buvo pavogti? Kaip patikrinti, ar mano duomenys buvo pavogti? Jei esu užblokuotas, ar mano informacija galėjo būti pavogta? Kada aš registravausi? „CityBee“ registravausi tik dėl paspirtukų nuomos, ar mano duomenys galėjo būti pavogti? Kodėl buvo paviešinti tik iki 2018 m. vasario 22 d. sukurtų paskyrų duomenys? Kokie mano asmeniniai duomenys buvo pavogti? Kas gali būti padaryta su mano duomenimis? Gavau laišką iš nežinomo el. pašto adreso (pavyzdžiui, passw.citybee@gmail.com), kuriame rašoma, kad man rašo „CityBee“. Kas tai? Prie mano paskyros („Google“ / „Spotify“ / „CityBee“ ar pan.) bandė kažkas prisijungti / gaunu keistų laiškų. Kaip apsisaugoti nuo greitųjų kreditų sukčių? Kada sužinojote apie vagystę? Kada informavote klientus? Kodėl negavau informacijos, kad mano asmens duomenys buvo pavogti? Kaip informuosite apie įvykio tyrimą? Ar gausiu kompensaciją? Kokių priemonių imatės, kad mano asmens duomenys būtų saugūs ir vagystės nepasikartotų? Kaip pasikeisti „CityBee“ paskyros slaptažodį: mobiliojoje programėlėje, savitarnoje? Ar galite pasakyti, koks mano slaptažodis? Ar galite pasakyti, kada jis keistas? Negaliu prisijungti prie „CityBee“ savitarnos paskyros, ką daryti? Kaip prisijungti prie savo „CityBee“ mobiliosios programėlės, jei įvedus savo el. pašto adresą mane informuoja, kad „Toks el. pašto adresas jau panaudotas“? Kaip pasikeisti el. pašto adresą? Kokius duomenis apie mane kaupiate ir kokiais tikslais? Kokiu pagrindu tvarkote mano asmens duomenis? Kokiu tikslu ir kokiu pagrindu tvarkomas mano asmens kodas? Jei „CityBee“ registravausi tik dėl paspirtukų ar dviračių nuomos, ar man reikėjo pateikti vairuotojo pažymėjimą? Iš kur gaunate mano asmens duomenis? Kiek laiko saugote mano asmens duomenis? Ar perduodate mano asmens duomenis kitiems? Kokius tvarkytojus pasitelkiate? Kokiose šalyse tvarkomi mano duomenys? Kokiu pagrindu tebetvarkote mano asmens duomenis, nors aš pareikalavau ištrinti? Ar mano atžvilgiu taikote automatinio sprendimo priėmimo algoritmą, įskaitant profiliavimą? Kada ir kaip aš buvau supažindintas su tvarkomis ir taisyklėmis? Kokios „CityBee“ taisyklės, politikos, tvarkos yra man taikomos? Kodėl negaliu gauti informacijos apie savo duomenis be tapatybės patvirtinimo (el. parašo ar notaro patvirtinimo)?
Registracija
CityBee automobilių naudojimas
Atsiskaitymas ir kiti mokesčiai
Draudimas
Dviračiai
Kiti klausimai
Ilgalaikė nuoma
Elektromobiliai

Kaip pradėti naudotis dviračiais?

  • Parsisiųsk CityBee programėlę ir užsiregistruok. 

  • Susieki Visa, Mastercard arba American Express debetinę ar kreditinę mokėjimo kortelę. 

  • Viskas – jau gali naudotis dviračiais!

Kaip įsigyti abonementą? Mobiliojoje programėlėje spausk ant „Daugiau“ -> „Įsigyti dviračių abonementą“ ir pasirink Tau labiausiai tinkantį abonementą.